پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اسم دونی
نوشته شده در یک شنبه 9 خرداد 1400
بازدید : 74
نویسنده : ...

یکی دیگر از مواردی که اهمیت بسیار زیادی در اسامی دختران و پسران دارد، معنی اسم آن ها می باشد. مثلا، زمانی که در حال انتخاب اسم هستید به این مورد توجه کنید که فرزند شما حداقل تا هجده سالگی و زمانی که به سن قانونی برسد، مجبور است این نام را با خود به همراه داشته باشد و دیگران وی را با این نام صدا بزنند. 

بهترین اسم ، اسمی نیست که شما و همسرتان دوست دارید، اسمی است که آینده خودش دوست داشته باشد.

این حقیقتی است که همه ما میدانیم، اسم هیچ کداممان را خودمان انتخاب نکرده ایم و رفته رفته با مرور زمان، برخی اسامی از دور خارج شده اند . برای مثال الان والدین کمی را می بینید که حاضر باشند نام پسرشان را عبدالعزیز بگذارند و اکثریت بر این باورند که اسم باید امروزی باشد و مناسب شخصیت و شان خانوادگی باشد.

اسامی را می توانیم به دو بخش تقسیم کنیم، اسامی ایرانی و اسامی مذهبی که در ادامه به بررسی این دو خواهیم پرداخت.

اسامی مذهبی 

 اسامی مذهبی خیلی زیادی وجود دارد، از محمد و حسین و علی گرفته، تا موسی و عیسی و نوح. وقتی در حال انتخاب یک اسم مذهبی برای فرزند آینده خودتان هستید، باید نامی را انتخاب کنید که با فرهنگ و اخلاقیات خانوادگی شما همخوانی داشته باشد تا فرزند شما در آینده دچار اختلالات روانشناسی دینی نشود.

 

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام انتخاب اسم مذهبی در نظر داشته باشید، این می باشد که ممکن است در آینده فرزند شما مورد تمسخر دیگران قرار گیرد و اصطلاحا به شما و خانواده تان توهین هایی شود. اما از جهتی، بهترین اسمی که هر پدر و مادری می تواند برای پسر خودش انتخاب کند، اسامی مذهبی می باشد.

 

اسامی ایرانی

کوروش، داریوش، رستم و افراسیاب؛ نام های اسطوره های ایرانی هستند که هر کدام از آنها، نمایانگر دلاوری ها و پهلوانی های دوران مخصوص به خودشان می باشد. خیلی از پدر و مادر ها، به دلیل همین که اسامی ایرانی، یادآور تاریخ ایران باستان می باشد، این اسامی را برای فرزندشان انتخاب می کنند.

کودک

به طور کلی، اسامی و نام های ایرانی هم باید بسته به فرهنگ خانواده، موقعیت اجتماعی و برخی دیگر از عواملی که بالاتر گفتیم انتخاب شود، تا پشیمانی فرزند شما از نامش را در آینده به حداقل برساند. یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در انتخاب اسم، هم آوا بودن آن با فامیل می باشد. برای مثال یکی از همآواترین مورد هایی که می توانیم به آن اشاره کنیم نام “حسین حسینی”

می باشد که از نظر آوا و صدا شباهت بسیار زیادی به هم دارد و این مورد یک مزیت می باشد.

 

انتخاب اسم در سایت اسم دونی 

در وب سایت اسم دونی، ما برای شما فایل های راهنمای انتخاب اسم آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید به راحتی و بسته به هر سلیقه ای که دارید، اولا معنی اسم موردنظرتان را بدانید، دوم انتخاب اسم بر اساس حروف الفبا انجام دهید و یک آرشیو کامل از تمام اسامی ایرانی، اسامی مذهبی، اسم دختر و اسم پسر به همراه معنی داشته باشید که بدانید چه نامی را برای فرزندتان انتخاب می کنید.

https://www.bloglovin.com/@zizi81/8280741
https://www.bloglovin.com/@zizi81/8280745
https://www.bloglovin.com/@zizi81/8280747
https://www.bloglovin.com/@zizi81/8280755



عدسی عینک
نوشته شده در شنبه 4 بهمن 1399
بازدید : 69
نویسنده : ...

عدسی  قطعه ای شیشه ای و یا پلاستیکی شفاف است که نور هنگام عبور از آن می شکند. در ساخت عینک طبی، ذره بین، دوربین های عکاسی و دوربین های شکاری، تلسکوپ و میکروسکوپ از عدسی استفاده می شود. در گذشته نیز از نوعی عدسی برای متمرکز کردن نور خورشید و روشن کردن آتش استفاده می شده است.


به طور کلی عدسی ها از نظر شیوه شکست نور در آن ها به دو دسته تقسیم می شوند:
1- عدسی های هم گرا که به آن ها محدب یا کوژ نیز گفته می شود، در این نوع عدسی پرتوهای نور بعد از تابش و گذر از عدسی دچار شکست می شوند و به همدیگر نزدیک می شوند. این نوع عدسی اشیا را بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین در ساخت ذره بین، تلسکوپ و میکروسکوپ استفاده می شود. عینکی که افراد دوربین از آن استفاده می کنند نیز از عدسی همگرا ساخته شده است. عدسی هم گرا معمولا از وسط برجسته است و دارای کناره های نازکی می باشد. خوب است بدانید که ذره بین یک نوع عدسی هم گرا محسوب می شود که از اجسام ریز و کوچکی که در فاصله ی کانونی قرار دارند، تصویر بزرگ تر و مستقیم تری را تشکیل می دهد.

 

2-  عدسی های واگرا که به آن ها عدسی های مقعر یا کاو نیز گفته می شود. عملکرد  این نوع عدسی برعکس عدسی همگرا است. در این  نوع عدسی پرتوهای نور بعداز تابش و گذر از عدسی دچار شکست نور می شوند و از هم دور می شوند. این نوع عدسی ها اشیا را کوچک تر نشان می دهند. در عدسی های واگرا، انحنا رو به درون است. در نتیجه وسط آن از کناره های آن نازک تر است. عینکی که اشخاص نزدیک بین به چشم دارند از عدسی واگرا ساخته شده است زیرا عدسی واگرا پرتوهای نور را از هم دور می کند. ولی در عدسی همگرا برعکس این اتفاق می افند، یعنی پرتوهای نور بعد از عبور از عدسی همگرا به هم نزدیک و در یک نقطه جمع می شوند.

 

 


آزمایش کنید
شمع، کبریت، کاغذ و یک ذره بین تهیه کنید. شمع را روشن کرده و ذره بین را بین شمع و صفه کاغذ قرار دهید. حال ذره بین را آن قدر جابه جا کنید که تصویر شعله شمع روی کاغذ تشکیل شود.


به وسیله عدسی را می توان تصویر اجسام را روی پرده نمایش داد.

 

کانون عدسی

کانون عدسی نقطه ای است که پرتوهای نور بعد از عبور از عدسی در آن جمع می شوند. به این نقطه کانون گفته می شود. در عدسی محدب نقطه کانونی، مثبت است، یعنی بعد از این که نور به عدسی تابیده می شود و از آن عبور می کند، نقطه کانونی در جلوی عدسی تشکیل می شود. در عدسی مقعر نقطه کانونی، منفی است، یعنی بعد از این که نور به عدسی تابیده می شود و بازتاب می کند، نقطه کانونی در همان سمت تابش نور تشکیل می شود.


ذره بین در واقع تصاویر غیر واقعی به شما نشان می دهد. اگر شیئی را زیر ذره بین بگیرید، آن شی بسیار بزرگ تر از چیزی که هست نشان داده می شود. زیرا همان طور که گفتیم ذره بین یک عدسی همگرا است و پرتوهای نور بازتاب شده از شی بعد از عبور از ذره بین  از هم دور می شوند.

 

کاربردهای عدسی

همان طور که گفتیم از عدسی در ساخت انواع عینک ها، دوربین ها و تلسکوپ ها استفاده می شود. مشاغل گوناگونی نیز وجود دارند که از عدسی به طور مستقیم در کار خود استفاده می کنند.

 

فعالیت

با مطالعه و تفکر و پرس و جو از اطرافیان خود، مشاغلی که در آن ها از عدسی استفاده می شود و نوع استفاده از آن را در جدولی مانند جدول زیر بنویسید.

 

منبع : عدسی عینک




مقایسه چیلرهای آبی و هوایی
نوشته شده در سه شنبه 16 دی 1399
بازدید : 86
نویسنده : ...

در این مقاله به مقایسه چیلر هوا خنک و آب خنک پرداخته و مزایا و معایب هر یک از سیستم های چیلر آب و هوایی را بررسی در آسا تهویه می کنیم.

چیلر چیست
چیلر در لغت به معنی آب سرد کن می­باشد که با چیلر آب سرد تولید می گردد. چیلرها در صنایع جهت خنک کاری ماشین آلات، مواد و محصولات و در تهویه مطبوع استفاده میگردد. چیلرها به دو دسته تراکمی و جذبی تقسیم میشوند در چیلر جذبی انرژی مورد نیاز به صورت حرارت می ­باشد، ولی در چیلر تراکمی صورت انرژی الکتریسته می­باشد.

دیاگرام استفاده از آب سرد چیلر

اجزای اصلی چیلر تراکمی که شامل ۴ قسمت کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور می­باشد. سیکل تبرید یک چیلر تراکمی با عبور مبرد از شیرانبساط، فشار و دمای آن افت می­کند. حال با عبور این سیال کم فشار از اواپراتور، می­تواند دمای آبی که از آن می گذرد را پایین بیاورد. بعد از تبخیر کامل مبرد چیلر، مبرد وارد کمپرسور می گردد. در کمپرسور دما و فشار آن افزایش می یابد و باعث گردش سیکل تبرید می گردد. مبرد خروجی از کمپرسور چیلر در حالت فوق داغ می باشد.

در ادامه چرخه تبرید، این گاز باید به مایع تبدیل شود. مبرد در این حالت وارد کندانسور می شود. در کندانسور چیلر در ابتدا باید دمای آن تا دمای اشباع کاهش یافته و سپس از بخار اشباع به مایع اشباع تبدیل شود. حال مایع پر فشار آماده ورود به شیر انبساط می­باشد. کندانسورها از مهمترین تجهیزات اصلی چیلر می­باشد که مبرد فوق داغ وارد کندانسور می­شود و به حالت مایع سابکول خارج می­شود. در کندانسور مبرد در فشار ثابت تقطیر می گردد. چیلرهای تراکمی به دو دسته آبی و هوایی تقسیم می شوند. حال جهت مقایسه چیلر هوا خنک و چیلر آب خنک باید شرایط کندانسور آبی و هوایی را به صورت جدا از هم مقایسه کنیم.

چیلر با کندانسور آبی
شماتیک لوله کشی چیلر آب خنک

شماتیک لوله کشی چیلر آبی

در مقایسه چیلر تراکمی آب خنک و چیلر تراکمی هوا خنک ابتدا چیلر تراکمی با کندانسور آبی را بررسی می کنیم. همان طور که از اسم آن مشخص است، این چیلر توسط آب خنک می شود و دارای راندمان بالاتری می باشد، در نتیجه دفع حرارت بیشتری را می تواند انجام دهد. فشار کاری چیلر در این نوع کندانسور کمتر از کندانسور هوایی می باشد. کندانسور این چیلر یک مبدل حرارتی پوسته و لوله می باشد که به وسیله برج خنک کننده عملیات کندانس در آن انجام می شود. در کندانسورهای چیلرهای تراکمی آب خنک، آب برج خنک کننده، در تیوب کندانسور در جریان دارد و با ورود مبرد داغ خروجی از کمپرسور که با ورود به پوسته کندانسور و برخورد به لوله های مسی که داخل آن آب برج خنک کننده جریان دارد باعث انتقال حرارت و تقطیر مبرد انجام می­گیرد.

کندانسور چیلر آب خنک

کندانسور چیلر آبی

در مقایسه چیلرهای آبی و هوایی در کندانسورهای چیلر تراکمی آب خنک از لوله های مسی با سایز ۴/۳ اینچ استفاده می گردد و برای افزایش سطح حرارتی، به لوله ها فین زده می­شود. فین های لوله های مسی بین ۱۹ تا ۴۰ فین بر اینچ می باشد.

منبع : تفاوت چیلر آب خنک و چیلر هوا خنک

 



آموزش آنلاین آیلتس - آیلتس میکس
نوشته شده در چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399
بازدید : 95
نویسنده : ...

دوره های غیر حضوری ما مناسب چه کسانی میباشند؟

تمامی افراد میتوانند به دلیل جامع بودن این دوره آموزشی آنلاین Ielts از آن استفاده کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که در این دوره ها هیچ چیزی جا نخواهد ماند و کیفیت آموزش با آموزش حضوری آیلتس یکسان خواهد بود. اما ۷۰ درصد از کسانیکه در این دوره ها شرکت میکنند به دلایل مختلفی از جمله: حضور در شهرستان ها،نداشتن وقت کافی،حضور در کشور های مختلف (کشور های عرب زبان از جمله امارات متحده عربی) و … میباشند.

پشتیبانی دوره آموزش آنلاین آیلتس به چه شکلی میباشد؟

پشتیبانی این دوره آنلاین بصورت گروه های تلگرامی و کانال موسسه میباشد که دانشجو ها در ارتباط مستقیم و ۲۴ ساعته با اساتید ما میباشند. برای آشنایی با اساتید ما کلیک کنید.

 




آموزش تصویر سازی کتاب
نوشته شده در چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399
بازدید : 202
نویسنده : ...

آموزش تصویر سازی کتاب

آموزش حرفه ای داشتن برای تصویرسازی کتاب همیشه ضروری نیست ، زیرا داشتن مهارت و تجربه در این کار حرف اول را میزند ، با اینحال بسیاری از تصویرگران در کنار داشتن مهارت به دنبال آموزش آکادمیک و دانشگاهی نیز هستند، برخی از دانشگاه های هنر این رشته را در دوره تحصیلات تکمیلی خود ارائه میدهند، هنرجویان و سایر تصویرگران نیز میتوانند در رشته گرافیک تحصیلات و آموزش های مربوطه را طی کنند.

 

شما به عنوان نویسنده یک کتاب یا مقاله و پایان نامه باید در انتخاب تصاویر برای نوشته خود دقت کنید و از تصاویری استفاده کنید که جذاب بوده و پیام مورد نظر را به راحتی به مخاطب منتقل کنند. بنابراین اگر تصویرسازی نوشته را خودتان انجام نمیدهید باید این دقت و توجه را در انتخاب تصویرگر مربوطه بگذارید. یک تصویرگر خوب نه تنها باید استاد هنر و صنعت خود بوده ، بلکه باید قدرت تخیل و ارتباطات خوبی نیز داشته باشد.




بازدید : 144
نویسنده : ...

- فال روزانه در روز 20 مهر 1398 برای متولدین تیر ماه

عشق برای شما بسیار با اهمیت است.

سعی کنید تا با شروع یک ورزش حرفه ای و پیروی از یک رژیم غذایی مناسب به تناسب اندام برسید.

دست از تلاش برای برخوردهای قاطعانه در محیط خانوادگی خود بردارید، زیرا ممکن است باعث ایجاد تنش شود.

تلاش شما به شما این امکان را می دهد تا در یک بخش سازنده حرفه ای تکامل پیدا کنید.

بودن در محیط کاری برای شما بسیار لذت بخش است و از مسئولیت هایی که دارید خوشنودید.

ایده های شما در محیط کار و محیط خانوادگی همیشه با استقبال رو به رو می شود و از این شرایط بسیار راضی هستید.

کنجکاوی شما در مورد کسب توانایی های جدید برایتان بسیار مفید است.

 



نوشته شده در شنبه 13 مهر 1398
بازدید : 130
نویسنده : ...

 فال روزانه پنج شنبه ۱۱ مهر ۹۸

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه

به نظر می رسد که باید تصمیم مهمی بگیرید، اما انگار مسیر مه آلود است و نمی توانید موانع پیش روی تان را ببینید. خوشبختانه آدم های باهوش زیادی در اطراف شما هستند که می توانند راهنمایی های لازم رابه شما ارایه کنند. اما یادتان باشد که بیش از حد به دیگران تکیه نکنید، چون این شما هستید تصمیم نهایی را می گیرید. به حرف ها و نصیحت های دیگران به دقت گوش کنید، تصمیم تان را بگیرید و وقتی مسیرتان را انتخاب کردید دیگر به عقب نگاه نکنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه

قوه ی خیال شما امروز به شدت فعال است به چیزهای ناشناخته فکر می کند. رویاهای تان فریبنده به نظر می رسند، اما چون از غیر منطقی بودن می ترسید نمی خواهید که بدون فکر عمل کنید. قبل از این که هر قدمی بردارید باید اول از همه ببینید که آیا آن چه انجام می دهید درست است یا نه. وقتی به عقل تان توجه دارید می توانید همزمان به ندای درونی تان هم گوش کنید.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه

انگار می خواهید که همه ی توجه تان را به احساسات تان بدهید، اما به شما توصیه می شود که حواس تان را جمع کنید تا مبادا با در پیش گرفتن این رویه به مشکل بربخورید. به نظر می رسد که تمایل دارید به مسیری بروید که چندان هم سازنده نیست، چون در حال حاضر هیچ توجهی به پیامد اقدامات تان ندارید. یادتان باشد که اکنون دارید آینده را همان طوری می بینید که خودتان دوست دارید اتفاق بیفتد، نه آن طوری که در واقعیت هست. به شما توصیه می شود که تصمیمات مهم را به فردا موکول کنید و در این فاصله به خیالات تان مشغول شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه

دوست دارید که ارتباط احساسی خود را با کسی که دوست اش دارید محکم تر کنید، اما بدانید که ماجراهای عشقی امروز به شدت گره خورده اند. شاید فکر کنید که می دانید دارید چه کار می کنید، اما به محض این که می خواهید به خواسته های تان جامه ی عمل بپوشانید همه چیز یکباره عوض می شود. ممکن است تصمیم بگیرید که عقب نشینی کنید تا احساسات تان آسیب نبیند. عاقلانه این است که اکنون آهسته حرکت کنید و حساب شده جلو بروید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه

اگر امروز بیش از حد به دوستان تان اعتماد کنید ممکن است دچار مشکل شوید. نه این که دوستان قرار است شما را اشتباه راهنمایی کنند و گول تان بزنند، فقط این که انتخاب هایی که پیش رو دارید از آن چه به نظر می رسد بهتر است. یادتان باشد که فعلا چیزی را قضاوت نکنید، برای این که به یک دیدگاه روشن برسید به زمان بیشتری احتیاج دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه

امروز به راحتی نمی توانید روی وظایف تان تمرکز کنید، چون ممکن است بین راه با فرصت های متنوعی برای گریز از کار روبرو شوید. شانس شما تا چند روز آینده رو به افزایش است، پس برای زیاد کردن انرژی های مثبت نیازی نیست که عجله کنید. بدانید که پاداش این صبوری را خواهید گرفت، پس قبل این که هر قدمی بردارید اول به همه ی جوانب کار فکر کنید. قبل از تمام شدن وظایف تان نباید کار جدیدی را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه

امروز دارید با خوش بینی به آینده نگاه می کنید، پس ممکن است بخش مهمی از اطلاعات را نبینید. انگار دچار یک خوش بینی کورکورانه شده اید و تنها راه خلاصی از آن توجه به زوایای تاریک احساسات تان است. از این که شک و تردید به سراغ تان بیاید نترسید، چون این تردیدها می توانند حقایق را بر شما آشکار کنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه

گاهی برای این که یک تجربه را با جان و دل احساس کنید لازم است به دل آن تجربه قدم بگذارید. اکنون باید مرز بین دنیای درون و بیرون را مشخص کنید. اگر بتوانید کمی برای خودتان وقت بگذارید به سلامت روح و روان تان کمک کرده اید. البته سعی کنید که بین کار و گریز از کار تعادل برقرار کنید تا موجب ناراحتی نزدیکان تان نشوید. برای این که با خودتان صادق باشید نباید دیگران را ناراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه

مشکل اول امروز شما این نیست که نمی توانید وظایف تان را تمام و کمال انجام دهید. مشکل این جاست که فکر می کنید می توانید هر چیزی را که در ذهن تان است به واقعیت تبدیل کنید. متاسفانه نتیجه گیری های شما فقط بر مبنای خیالات است و نه واقعیت. حجم کارهایی را که اکنون در دست دارید در نظر بگیرید و بعد دست به کارهای جدید بزنید. بهتر است واقع نگر باشید تا مبادا دیرتر نا امید شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه

بلندپروازی خوب است اما به شرط این که شما را ترغیب کند که بیشتر تلاش کنید. امروز ممکن است درباره ی کارهایی که می توانید انجام دهید استدلال های غیر منطقی داشته باشید. اهداف دور و دراز اگر دست نیافتنی باشند به درد شما نمی خورند. به جای این که خودتان را در معرض شکست قرار دهید، بهتر است به چیزهای ممکن و شدنی فکر کنید که قابل دست یافتن هستند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه

امروز به شدت خوش بین هستید و فکر می کنید که می توانید هر کاری را در مسیر مثبت پیش ببرید. این اعتماد به نفس شما ممکن است خیلی زود خسته ی تان کند، به ویژه اگر نتوانید به وعده هایی که داده اید عمل کنید. این بلندپروازی های شما مانع تجربه ی لذت های کوچک زندگی می شود. سعی کنید در برنامه ریزی های تان برای آینده به واقعیت ها توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه

ماجراهایی که امروز در روابط تان با دیگران خواهید داشت پیچیده است. یادتان باشد که اگر دلیل نگرانی ها و ترس های تان را به دیگران نسبت دهید به هیچ وجه احساس رضایت نخواهید کرد. در عوض به قدرت های شخصیتی خود اطمینان کنید و به خودتان بگویید که شما حقیقت را می دانید و می توانید با اعتماد به نفس در مسیرتان پیش بروید. بدانید که بهترین جواب ها از دنیای درون تان برمی خیزد.




بازدید : 143
نویسنده : ...

 

روش انتخاب لباس مناسب اندام شما چگونه است ؟

اندام هر شخصی منحصر به خود اوست و خصوصیات ظاهری آن شخص را مشخص می نماید. ولی ما می توانیم با پوشیدن لباس به شکلی صحیح، تعادلی در نقایص و عیوب ظاهری بدنمان ایجاد کنیم.

در واقع با دانستن نکاتی راجع به اندام ها و لباس ها، می توانیم تمرکز و توجه را از نقطه ای از اندام که نمای مناسبی ندارد، دور کنیم.

شکل اندام ما حاصل ژنتیک، رژیم غذایی و میزان تحرک ما است و لباس می تواند تا حدی این موضوعات را تحت تاثیر خود قرار دهد.

نمای ظاهری بدن افراد به ۵ گروه کلی تقسیم شده است.

روش انتخاب لباس مناسب اندام شما چگونه است ؟

روش انتخاب لباس مناسب اندام شما چگونه است ؟

در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی درباره لباس مناسب اندام شما می خوانید:

گلابی شکل – شکل گلابی وارونه – سیبی شکل – ساعت شنی (کمر باریک) – بدن راسته (تخت) استخوانی – انتخاب رنگ مناسب – نکته مهم

 

اندام گلابی شکل (مثلث)

اندام گلابی شکل (مثلث)

اندام گلابی شکل (مثلث)

در اینگونه اندام ها، ناحیه باسن، لگن و رانها چاق می باشد و در مقابل آن بالاتنه، دورسینه و سرشانه کوچکی قرار دارد.

بنابراین باید توجه را از قسمت پایین تنه به سمت بالاتنه سوق داد.

برای این منظور پوشیدن لباس های روشن با رنگ های براق به متناسب تر نشان داده شدن این اندام ها کمک می کند.

گردنبندهای کوتاه، یقه های بزرگ و پوشیدن بلوز اِپُل دار هم می توانند تا حد زیادی توجه را به قسمت بالای بدن افزایش دهند.

این افراد باید از پوشیدن بلوزها و کتهایی که درست در برجسته ترین قسمت باسن تمام می شوند، خودداری کنند.

همینطور بهتر است که از دامن و شلوار با رنگ تیره و مات استفاده کنند و سعی کنند از دامن گلدار و پلیسه دار و یا دارای تزئین استفاده ننمایند.

اندام های گلابی دارای مزیت منحصر به فردی هستند که هر شلوار جینی را می‌توان به راحتی برای آن‌ها در نظر گرفت؛ و بالاتنه های مطلوب و حتی مطلوب‌تر زمانی که شانه های باریک داشته باشند.

ویژگی‌های اندام گلابی شکل یا مثلثی

  • کمر شما از سینه شما پهن‌تر است.
  • شانه‌های باریکتری نسبت به باسن خود دارید.
  • شما باسن بزرگی دارید.

لباس های مناسب برای اندام گلابی شکل

در کل می توان پیشنهادهای زیر را بیان کرد:

– دامن فون، ترک و کلوش تا زیر زانو یا بلند با دوختی ساده

– پیراهن های با فرم بلوزان (لباسهایی که دامن به بالاتنه وصل است ودر کمر جمع می شود به گونه ای که بلوز روی دامن می افتد.)

– پارچه های طرح دار وگلدار با رنگ های متضاد و زنده در قسمت بالاتنه

– پارچه های راه راه عمودی یا طرح های ریز با رنگ های سرد و تیره در قسمت پایین تنه

– استفاده از تزئینات در یقه

– یقه قایقی، یقه دراپه، یقه های حلزونی ولی از جنس حریر

– بلوز و کت های بلند تا زیر باسن

– استفاده از اِپُل های ظریف جهت هماهنگی بین شانه ها و باسن

– آستین های پفی

– جوراب و کفش یکرنگ

– کفش پاشنه دار بخصوص اگر ران های شما درشت است.

– دستمال گردن

– کمربند برای جذب کردن نگاه ها به زیبا ترین قسمت بدن

– شلوارهای راسته با دوخت ساده و بدون تزئینات

– دوخت های تزئینی در قسمت بالاتنه

لباس های غیر مناسب برای اندام گلابی شکل

در کل می توان پیشنهادهای زیر را بیان کرد:

– دامن های راسته و تنگ

– دامن های پرچین، پلیسه و کوتاه

– لباس های یک تکه ی بدون کمر که مستقیم از سر شانه به پایین می آیند، بخصوص اگر جلو بسته باشند.

– هر نوع تزئین مانند گل و یا جیب در ناحیه باسن

– کت و ژاکت های کوتاه

– شلوارک های تنگ

– پارچه هایی با طرح های درشت و یا با رنگ های متضاد برای ناحیه باسن

– تاپ های تنگ و چسبان که اختلاف بین بالاتنه و پایین تنه را زیاد می کند.

– پارچه های با جنسیت خشک و کلفت مانند جین برای پایین تنه لباس

– آن افرادی که باسنی با برآمدگی ناگهانی دارند از پاپیون در پشت دامن یا جمع شدگی پارچه در آن ناحیه و یا هر تزئینی که باسن را بزرگتر می کند واقع خودداری کنند.

– استفاده از رنگ های روشن در پایین تنه لباس

– استفاده از دوخت های تزئینی در پایین تنه لباس

اندام گلابی وارونه (مثلث وارونه)

این اندام عکس گروه قبلی است. بنابراین بر عکس گروه قبل، باید توجه و نگاه را از بالاتنه دور نمود.

در این اندام فرد دارای شانه و دور سینه بزرگ و پایین تنه کوچک است.

برای این منظور شلوارهای دمپاگشاد و دامن های کلوش و دامن هایی که از ناحیه باسن فون یا کلوش می شوند مناسب است.

لباس های مناسب برای اندام گلابی وارونه

در کل می توان پیشنهادهای زیر را بیان کرد:

– یقه های باز V شکل و یقه های چهارگوش

– کت های یقه آرشال و باز

– پیراهن هایی که در کمر توسط یک کمر بند جمع شده و دامنی پر چین دارند.

– پیراهن های کلوش و بدن آستین

– پیراهن های فرم بلوزان ( لباس هایی که دامن به بالاتنه وصل است و در کمر جمع می شود به گونه ای که بلوز روی دامن می افتد.)

– آستین های رگلان

– استفاده از گردنبند های بلند جهت شکستن خط افقی شانه ها

– تاپ ها و تی شرت های ساده، ظریف و بدون جزئیات

– پارچه های ظریف برای بالاتنه

– پارچه های ساده و یا با نقوش بسیار ریز برای بالاتنه

– کت هایی با برش های عمودی و یا برش هایی که به سمت گردن باریک می شوند.

– دامن های پرچین، کلوش و مدل دار و با پارچه های طرح دار بخصوص طرح های افقی

– دامن هایی با طول های مختلف (به غیر از دامن های خیلی کوتاه)

– تاپ هایی با یقه های چسبیده به گردن و آستین حلقه ای

– پارچه هایی با نقوش درشت و رنگ های شاد و متضاد در پایین تنه

– پارچه هایی با رنگ های روشن و براق برای پایین تنه

– استفاده از جزئیات عمودی در بالاتنه

– استفاده از جیب های بزرگ در پهلوی لباس ها

– استفاده از لباس هایی که زیر سینه آنها به صورت افقی برش خورده است.

– پیراهن های فون که از زیر بغل تا پایین به تدریج گشاد می شود.

– استفاده از جیب های فلاپ (جیب های در دار) در پهلوی دامن ها و شلوار ها

لباس های غیر مناسب برای اندام گلابی وارونه

در کل می توان پیشنهادهای زیر را بیان کرد:

– شلوار ها و شلوارک های چسبان

– دامن های تنگ

– دامن های خیلی کوتاه

– استفاده از اِپُل

– یقه های قایقی

– پیراهن های آف شالدرز (پیراهن هایی که یقه آن ها باز است و دور تا دور شانه ها قرار می گیرند.)

– استفاده از پارچه ها با رنگ های درخشان و روشن در بالاتنه

– استفاده از پارچه ها با نقوش درشت در بالاتنه

– کمر های تنگ

– کت های کوتاه

– استفاده از دستمال گردن

– آستین کیمونو و آستین های سر خود

– لباس های بدون یقه که در ناحیه کمر تنگ می شوند.

– گردنبند هایی که نزدیک به طوق گردن هستند.

اندام سیبی شکل (بیضی شکل)

اندام سیبی شکل (بیضی شکل)

اندام سیبی شکل (بیضی شکل)

قسمت ناهمگون این اندام، قسمت شکم است.

این افراد دارای شکم برجسته ای هستند. بنابراین بهتر است از پوشیدن بلوزها و یا کتهای کوتاهی که در قسمت برجستگی شکم تمامی می شوند، خودداری کنند.

بهترین لباس برای این اندام ها، لباسهای راسته هستند. (ولی قطعاً لباس های شنل مانند، منظور ما نیست.)

افرادی که اینگونه اندام را دارا می باشند، بهتر است لباسهایی با پارچه های لخت بپوشند. همچنین پوشیدن تونیک استفاده از گردنبند های بلند مناسب است.

لباس هایی که در قسمت کمر برش دار هستند و استفاده از کمربندهای پهن اصلاً مناسب این نوع اندام نیستند.

لباس های مناسب برای اندام سیب شکل

در کل می توان پیشنهادهای زیر را بیان کرد:

– کت های راسته ی جلوباز با برش های عمودی

– یقه های V و U شکل با برگردان های ظریف ویقه های چهار گوش و یقه هایی با برگردان نوک تیز

– لباس های آستین بلند

– بلوز و تاپ هایی با جزئیات یا طرح های عمودی شکل

– لباس هایی با گشادی مختصر در بالاتنه

– در پیراهن ها خط کمر افتاده تر از حالت نرمال

– دکمه های کوچک

– پارچه های لطیف و ظریف در قسمت بالاتنه

– پارچه هایی با نقوش ریز و یا نقوش عمودی، رنگ بندی مات و تیره

– جلیقه ای بلند تا روی کمر

– بلوز های کوتاه تا بالای لگن

– انواع دامن کوتاه و بلند (پاهای شما زیباست پس با طول دامن بازی کنید اما، دامن خیلی کوتاه نپوشید زیرا دامن های خیلی کوتاه بالاتنه شما را چاق تر نشان می دهد.)

– کت هایی با یقه های باز به طوری که دکمه زیر سینه قرار بگیرد.

– جلیقه ها یا کت هایی که در دو طرف خط باسن دارای جیب های پهن هستند و دارای یک کمر بند در خط کمر (فرم سافاری)

– بلوز های چپ و راستی بند دار (به صورت چپ و راستی روی هم قرار میگیرند و بند ها در قسمت زیر سینه گره می خورد)

– شلوار های گشاد و یا راسته

– پیراهن هایی که زیر بغل گشاد می شود و در کمر برش ندارد.

– پیراهن های فرم بلوزان ( لباس هایی که دامن به بالاتنه وصل است ودر کمر جمع می شود به گونه ای که بلوز روی دامن می افتد.)

لباس های غیر مناسب برای اندام سیب شکل

به طور کلی منحنی ها، اکسسوری ها، زرق و برق ها را از قسمت سینه و کمر دور کنید.

– دامن های خیلی کوتاه

– پارچه ها با رنگ های متضاد و درخشان در بالاتنه

– پارچه ها با طرح های درشت در بالاتنه

– جیب، تور، تزئینات در قسمت بالاتنه لباس

– آستین های کوتاه

– لباس های پر دکمه

– کت های کوتاه

– شلوار های تنگ وچسبان

اندام ساعت شنی (کمر باریک)

اندام به شکل ساعت شنی (کمر باریک)

اندام به شکل ساعت شنی (کمر باریک)

بر طبق آمارها شکل ایکس (یا همان اندام به شکل ساعت شنی یا کمر باریک ) دلخواه ترین اندام در میان خانم هاست.

شما هیچ محدودیتی در پوشیدن لباس ندارید و با خیال راحت می توانید انواع لباس را امتحان کنید.

با این وجود، انحنای زیاد در قسمت سینه و باسن نیز با مسائل خاص خود همراه است.

اگر لباس های یا تاپ هایی که عرض زیادی دارند را جهت استتار بزرگی سینه ها بپوشید، شما احتمالاً چاقتر از آنچه هستید به نظر خواهید رسید.

اگر لباس ها خیلی تنگ باشند شما می توانید نمایانگر مدل یک دختر زیبای دهه ی ۱۹۵۰ باشید و توجه ناخواسته زیادی را جلب کنید. اما موضوع در رابطه با تعادل است.

هر لباس بلندی که کمربند داشته باشد و کمر شما را متناسب تر نشان دهد ایده آل است.

پارچه های براق، نرم، لطیف و ملایم که می توانند به شکل لباس، بلوز و یا دامن باشند مناسب تر به نظر می رسند.

لباسی را انتخاب کنید که خط کمر داشته باشد.

استفاده از گردن بندهای کوتاه یا متوسط بسیار عالی است.

از گردنبندهایی با اشکال گسترده، مستقیم و سخت استفاده نکنید. همچنین استفاده از یقه گرد مناسب این گروه نمی باشد.

اندام راسته و استخوانی (مستطیلی)

اندام راسته و استخوانی (مستطیلی)

اندام راسته و استخوانی (مستطیلی)

این گونه اندامها مربوط به افراد خوش شانسی است که می توانند هر مدل لباسی را بپوشند. این نوع اندام، مدلهای شوهای لباس می باشد.

(مدل به افرادی می گویند که در شوهای لباس، لباسها را بر تن آنها نمایش می دهند.)

پوشیدن بلوز و دامن به این گروه جلوه خوبی می دهد.

این گروه می توانند به راحتی لباسهای چهارخانه، راه راه (حتی با راههای افقی) و گلدار (حتی با گلهای درشت) بپوشند.

همچنین پوشیدن دامن های چهارخانه با هر قد دلخواه، کت های کوتاه، تاپهای پر تزئین و پیراهنهای پر چین برایشان امکان پذیر است.

این افراد تنها باید از پوشیدن لباسهای خیلی تنگ و چسبان خودداری کنند.

تمام نکات بالا راهکارهایی است که می توانند در بهترنمایان شدن اندام و ظاهر ما سودمند باشند. ولی باید بدانیم که اینها قانون محض نیست.

بنابراین حتی اگر دامن یا تاپی با گروه اندام شما سازگار نیست، ولی شما آن را دوست دارید و با پوشیدنش احساس خوبی پیدا می کنید، از مد و قوانین آن پیروی نکنید و سعی کنید آنچه را بپوشید که با آن احساس خوبی دارید. در این حالت به هیچ میوه ای فکر نکنید و شاد زندگی کنید!!!

لباس های مناسب برای اندام راسته و استخوانی

– پیراهن های راسته ای که روی آن با یک کمربند پهن و تیره در کمر بسته شود.

– پیراهن های یقه قایقی و دور گردنی

– یقه های باز و پهن V و U

– پیراهن و یا لباس هایی که تزئینات و جزئیاتشان در اطراف سینه بیشتر است.

– کت ها و لباس هایی که در کمر برش افقی و عمودی دارند. (برای ایجاد فرم فرو رفتگی در قسمت کمر)

– پیراهن های فرم بلوزان برای ایجاد خط کمر ( لباس هایی که دامن به بالاتنه وصل است و در کمر جمع می شود به گونه ای که بلوز روی دامن قرار می گیرد.)

– دامن های کلوش و دامن های چین دار چند لایه

– پارچه های لطیف و با طرح های نامتقارن و نا مساوی

– به طور کلی پارچه ها با رنگ های مات و خنثی به ظریف تر شدن این اندام کمک می کند.

– استفاده از پیراهن های آف شالدرز شانه های شما را پهن تر نشان می دهد و در نتیجه به باریک تر به نظر آمدن کمرتان کمک می کند. (پیراهن هایی هستند که یقه آن ها باز است و دور تا دور شانه ها قرار می گیرد.)

– استفاده از پیراهن های دراپه و یا با چین های ملایم وگشادی متوسط در قسمت سینه، باسن و آستین ها

– استفاده از آستین های پفی و پرنسسی

– استفاده از جیب های تزئین شده در قسمت های سینه و باسن لباس ها

– استفاده از جیب های فلاپ (جیب های در دار) روی باسن که باعث حجیم تر شدن دور باسن می شود.

– استفاده از شلوار های کارگو و سافاری (شلوار هایی که جیب هایی در پهلو ران ها و پشت آن ها قرار دارد.)

– شلوار هایی که دم پای آن ها با شیبی ملایم از بالا به پایین کمی گشاد می شود.

– شلوار های جین دم پا گشاد

شلوار جین هایی که در ناحیه باسن سنگ شور شده باشند. این مدل جین ها باسن را حجیم تر نشان می دهند.

لباس های غیر مناسب برای اندام راسته و استخوانی

– استفاده از پیراهن هایی که در کمر چین می خورند.

– استفاده از پیراهن ها و تونیک ها و به طور کلی لباس های راسته بدون برش

– استفاده از جیب و تزئینات مانند چین، تور، گل بر روی کمر

– استفاده از پارچه ها یا کمر بند های روشن در ناحیه کمر

– شلوار های پیلی دار که دم پای آنها تنگ می شود.

انتخاب رنگ مناسب

به طور کلی رنگ های تیره برای چاق ها و رنگ های روشن برای لاغر ها مناسب تر است ولی انتخاب با شماست و ممکن است رنگ لباس مورد علاقه شما برایتان مهم تر از رنگ متناسب با اندامتان باشد.

در این صورت نباید در چاق نشان داده شدن و لاغر نشان دادن خود وسواس زیادی داشته باشید و میتوانید مستقیم سراغ ست کردن لباس های خود براساس همنشینی درست رنگ ها در استایلتان بروید!

رنگ های روشن، براق، زنده و گرم بیشتر از رنگ های تیره جلب توجه می کنند و عیوب اندامی را بهتر و بیشتر نمایان میکنند.

پس دقت کنید که چه نوع تیپ اندامی هستید و چه رنگهایی باید به کار ببرید تا نقص اندامی شما کمتر جلوه کند.

انتخاب رنگ متناسب با نوع اندامتان

رنگ های متنوع هم تناسب رنگ بر اساس نوع اندامتان را تحت تأثیر قرار می دهد.

رنگ های متنوع باعث دو نیمه شدن یا شکسته شدن خطوط اندام می شود و قسمت های مختلف اندام را بیشتر به چشم می آورد.

استفاده زیاد از رنگ های متنوع باعث بالا رفتن سرعت چرخش چشم وتوجه آن به خطوط اندام شده و فرد را چاق تر و قد فرد را کوتاه تر جلوه می دهد، مگر اینکه قد بسیار بلند باشد واین کار برای اندام او مناسب باشد.

نکات مهم

برای اندام های بلند و درشت لباس هایی با رنگ های خاکستری، مات و خنثی، مجاز هستند و لباس هایی با رنگ های براق ممنوع است.

برای اندام بلند و لاغر رنگ های روشن، زنده و مکمل مجاز هستند. البته میتوانند از رنگ های مات و سرد هم استفاده کنند ولی رنگ های زنده اندام آنها را کمی تو پر تر نشان میدهد.

برای افراد کوتاه و چاق لباس های تک رنگ در مایه خاکستری، مات و کدرمجاز هستند و لباس هایی با رنگ های زنده و براق ممنوع است.

برای افراد کوتاه و لاغر لباس های همرنگ به طوری که حتی کمربندشان هم همرنگ با لباسشان باشد، رنگهای روشن، رنگ های زنده و براق مجاز هستند و استفاده از لباس هایی با دو رنگ متفاوت ممنوع است.

برای اینکه بتوانید با استفاده از تناسب رنگ در نوع اندامتان لباس پوشیدنتان را ارتقا بدهید دو راه دارید:

راه اول این است که بخاطر وجود نقص اندامی در نواحی از بدنتان مانند شکم چاق، باسن چاق یا سینه چاق و… لباس یکدست با رنگهای مات و کدر و سرد بپوشید تا در کل ظریف تر به چشم بیاید، ولی به نظر کاملا حرفه ای نمی آید، درست است که این کار جوابگوی شماست اما همیشه که میل به یک رنگ پوشیدن ندارید!

بنابراین سراغ راه دوم هم میتوانید بروید!

به مواضع چاقتر در اندامتان توجه کنید، مثلا اگر مانند عکس زیر فردی با سینه و شکم چاقتر نسبت به بقیه اندامتان هستید سعی کنید رنگ لباس خود را به گونه ای انتخاب کنید که در نواحی چاق تر در اندامتان رنگ تیره تر، مات و سرد را بکارببرید و در نواحی لاغر تر رنگهای زنده و روشن تر.

رنگ مشکی

درست است که رنگ مشکی اندام را کوچکتر نشان می دهد اما تمایل دارد جزئیات اندام را نمایان تر سازد. اگر اندامتان کاملا بدون ایراد نباشد، رنگ متناسب با نوع اندامتان مشکی نیست بلکه بهترین جایگزین برای مشکی ، رنگ خاکستری تیره یا قهوه ای تیره است.

نکته مهم

تمام نکات بالا راهکارهایی است که می توانند در بهتر نمایان شدن ما سودمند باشند. ولی باید بدانیم که این ها قانون محض نیست.
بنابراین حتی اگر دامن یا تاپی با گروه اندام شما سازگار نیست، ولی شما آن را دوست دارید و با پوشیدنش احساس خوبی پیدا می کنید، از مد و قوانین آن پیروی نکنید و سعی کنید آنچه را بپوشید که با آن احساس خوبی دارید. در این حالت به هیچ میوه ای فکر نکنید و شاد زندگی کنید.

منبع: ایستیچ فیکس

 



فال سال 2018
نوشته شده در پنج شنبه 4 مهر 1398
بازدید : 125
نویسنده : ...

فال سال 2018 میلادی برای متولدین فروردین

فروردینی های عزیز، امسال فقط به دنبال موفقیت، پاداش و کسب افتخارات باشید! به تلاش های بی وقفه ی خود به سمت اهداف تان ادامه دهید. سال 2018 با پیوستن سیاره مریخ با مشتری اشرافی بدون وجود برج عقرب شروع خواهد شد. آماده ی فرمانروایی باشید! در اوایل ماه اردیبهشت تا اواسط خرداد، عطارد از نشانه ی فروردینی های عزیز عقب نشینی می کند. به آیینه نگاه کنید و ببینید که چه چیزی باعث بهبود ظاهر، دیدگاه و تجسم تان می شود. هرکسی می تواند از این پیشرفت ها سودی بهره مند شود. بهتر و قوی تر در این سال خواهید شد. سیاره مریخ تا اواخر مردادماه عقب نشینی می کند. به این معنی است که زندگی تان آرام پیش نخواهد رفت. سیاره مریخ با برج دلو و جدی ادغام می شود و شما را تشویق می کند که سریع تر حرکت کنید و راه کارهای قوی و مستحکم تری را برای زندگی اجتماعی و کاری خود ایجاد کنید. زمانی که خورشید وارد نشانه شما می شود، عطارد به ونوس در نشانه شما می پیوندد؛ به این معنی است اگر اهدافی برای خود تعیین کرده اید، انرژی و ذوق رسیدن به اهداف تان را خواهید داشت. اورانوس در بالاترین درجه از نشانه شما قرار دارد، فرصت هایی خواهید داشت تا ایده ها و برنامه های جدیدتان را برای رسیدن به اهداف تان اجرا کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین فروردین ماه

راه خود را در سال 2018 به عنوان یک تیم کارآمد پیدا کنید. به سرعت دست به کار می شوید چون خورشید با سیاره پلوتو در اواسط دی ماه پیوند می خورد. بعد از این موضوع، کنترل بیشتری بر روی زندگی عاطفی و افکار خود خواهید داشت. با برگشت سیاره عطارد از نشانه شما، فرصتی خواهید داشت تا مسئولیت های خود را ارزیابی و بررسی کنید. ممکن است برای سفر کاری برنامه ریزی کنید. عشق و زندگی روزانه تان روز به روز بهتر پیش خواهد رفت. در اواسط فروردین تا اواسط خردادماه هیجان و لذت های احساسی خاصی وارد زندگی شما می شود. ماه در احساسات شما قرار دارد اما زمانیکه برج ثور حساس وارد نشانه شما می شود، ممکن است از داستان های عاشقانه کمی فاصله بگیرید. در اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط تیر ماه، موقعیت کاری تان با عشق مبارزه می کند. بعد از آن، از ماه تیر تا مهر عشق و خوشبختی به راحتی و بدون دردسر به زندگی شما بازخواهد گشت. در ماه آبان تا آذر، سیاره ناهید از برج عقرب بر میگردد، و در برج میزان می ایستد. جدی باشید، بر روی روابط تان بیشتر تمرکز کنید و آن را شیرین تر و مستحکم تر کنید. در ماه آذر، سیاره مشتری وارد صورت فلکی قوس می شود و عشق سخاوتمندانه ای را به شما هدیه می دهد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین فروردین ماه

طرح های خود را در سال 2018 اجرا کنید. نگاه عالی، احساسات عالی، و روحیه های عالی را در این سال به سمت شما جذب خواهد شد. زمانی که خورشید وارد نشانه ی شما می شود، عطارد هوشمند و ناهید جذاب به نشانه شما می پیوندند. از زندگی تان رضایت خاصی دارید و محبوب تر خواهید شد، و توسط افرادی که نزدیک شما هستند مورد تعریف و تمجید قرار می گیرید. سیاره عطارد از نشانه شما برمی گردد و فرصت هایی را برای یک عشق رویایی برای شما به ارمغان می آورد. شخصی را ملاقات می کنید که هرکاری می کند تا شما را خوشحال کند و نیازهای شما را برآورده سازد. مریخ در تابستان از برج دلو و برج جدی عقب روی می کند. این اتفاق باید بیشتر در کارتان تاثیر بگذارد تا زندگی عاطفی تان. اگر در یک گروه بزرگ اجتماعی عضو هستید، به درک عمیق تری از اطرافیان تان دست پیدا خواهید کرد. سیاره ناهید از برج عقرب در ماه آبان به عقب برمی گردد. به این معنی است که انتخابات سالم تر و شادتری را خواهید داشت زمانیکه که در آذرماه گردش مستقیم به سمت برج میزان اتفاق می افتد. سیاره مشتری وارد صورت فلکی قوس سخاوتمندانه در ماه آذر می شود و به برخی از افراد متولدین فروردین ماه عشق زیبایی را هدیه می کند. برخی دیگر از متولدین این ماه، در محیط کاری فرصت های زیادی خواهند داشت، مخصوصا در فصل زمستان. به شما توصیه می کنیم که اطراف تان را نادیده نگیرید و عاقلانه رفتار کنید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین فروردین ماه

امسال از نظر شلغی و حرفه ای پیشرفت خواهید کرد. سال 2018 سیاره مریخ به مشتری باهوش در برج عقرب که اغاز کننده روابط است می پیوندد. به این معنی است که مایل هستید تا هوشمندانه همه چیز را در راه رسیدن به هدف تان قربانی کنید. مریخ در اواخر فروردین تا اواسط خرداد در قسمت کار قرار دارد. بیشتر جاه طلب شده اید، مخصوصا اگر به دنبال فرصت های جدید و بهتر هستید. مریخ در اواسط خرداد تا اواسط مرداد ماه از نشانه شما عقب نشینی می کند. اگر مشکلاتی در محیط کار دارید و محدود شده اید این مشکلات برطرف خواهد شد و وضعیت تان بهبود خواهد یافت. اولین حرکت خود را از ماه مهر و یا آبان انجام خواهید داد در واقع زمانیکه خورشید به سیاره مشتری سخاوتمند در صورت فلکی قوس می پیوندد. در ماه آذر و دی پروژه های جدیدی را شروع خواهید کرد. زحل واقع بین اکنون با شما دوست است. صبور و با درایت باشید. و همه چیز را به خوبی ببینید و بررسی کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین اردیبهشت ماه

دنیا را در سال 2018 تکان دهید! سیاره حاکم شما زهره، امسال یکی از بهترین وقدرتمند ترین ها در آسمان است. سیاره ناهید در سال جدید سوپرشارژ می شود، بر شما تاثیر زیادی خواهد داشت. شما نیز انرژی زیادی دریافت خواهید کرد. سیاره زحل واقع بین در برج جدی، و سیاره ناهید به خورشید هم زمان می پیوندد. اهداف و آرمان های تان را رد نخواهید کرد. اهداف تان را مهم بشمارید و برای رسیدن به آن ها تلاش کنید. همچنین سیاره ناهید به ستاره پلوتو در برج جدی نزدیک می شود. به شما توصیه می شود که اگر نیاز ندارید تغییرات بزرگی ایجاد نکنید. به صلاح نیست. زمانی که خورشید وارد برج ثور می شود، سیاره زهره نیز وجود دارد. خودتان را با افکار زیبایی که دارید تطبیق دهید، مصالحه نکنید، و برای رسیدن به یکسری چیز ها اصرار نورزید. مادر ماهیت و سرشت قطعا امسال در کنار شماست. در ماه آبان، سیاره ناهید از برج عقرب عقب نشینی می کند و به صورت مستقیم به سمت برج میزان در دی ماه می رود. روابط تان جدی تر خواهد شد و از توجه زیادی بهرمند خواهید شد. موفقیت های زیادی در دنیای مادی کسب خواهید کرد. با نگاهی دقیق به دنیای اطراف تان نگاه کنید. سازنده تر و سودمندتر باشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین اردیبهشت ماه

در سال 2018 برج ثور باعث می شود که با شگفتی هایی در بخش های عاطفی مواجه شوید. اهداف خود را تعیین کنید، هیچ چیز نمی تواند سد راه شما شود. در حالیکه خورشید وارد برج ثور، سیاره مریخ، سیاره پلوتو، و زحل در نشانه زمین در برج جدی می شود. این قدرت را به شما خواهند داد که هر مانعی را بر سر راه تان خراب کنید و به هدف تان برسید. همچنین حمایت های بیشتری را از تلاش هایی که در کارهای تان دارید به دست خواهید آورد. خورشید به برج ثور وارد می شود، اما سیاره اورانوس هنوز در اخرین درجه از نشانه فروردین وجود دارد. به این معنی است که برای شما عشقی دیوانه وار و سرگرم کننده به وجود می آورد. سیاره ناهید در نشانه ی شما روابط رضایت بخش و لاکچری را به ارمغان خواهد آورد. بدون هیچ عذر و بهانه ای به یکدیگر عشق بورزید. در اواسط ماه آذر، سیاره مشتری اجتماعی وارد صورت فلکی قوس می شود. نمی خواهید اطراف تان شلوغ باشد اما زندگی اجتماعی تان ایجاب خواهد کرد. سیاره زهره در ماه مهر و آبان عقب نشینی می کند. بجای ضعیف شدن، عشق تان قوی تر و جدی تر خواهد شد. زمانی که سیاره ناهید به طور مستقیم وارد برج میزان می شود، شما و شریک عاطفی تان احساس بهتری نسبت به هم خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین اردیبهشت ماه

در سال 2018 مجردین اردیبهشت ماه از مزیت های بزرگی برخوردار خواهند شد. سیاره حاکم شما ناهید در برج ثور درخشان است زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود. هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند مانع جذابیت شما شود و جذابیت شما را انکار کند. دوست داشتنی تر می شوید، چشم اندازهای عشق به شما پیوند می خورد. انتخاب میان افرادی که تحسین می کنند بسیار ساده است، مخصوصا در اوایل سال. زحل و پلوتو وارد بخش تجاری برج ثور می شود که ممکن است انتخابات نامناسبی داشته باشید. اگر مطلع شدید که این انتخاب نامناسب است برای گفتن پاسخ نه تردید نکنید. ماه فروردین و خرداد؛ آرام ترین ماه ها برای شما می باشند، زمانیکه ماه و اورانوس شما را تشویق می کنند که با احساس بهتری به جهان تان نگاه کنید. مشتری وارد جایگاه های اجتماعی صورت فلکی قوس در اواسط ماه آبان می شود که موجب جذابیت بیشتر شما خواهد شد. قدم های تان را سریع تر بردارید. در ماه آبان و آذر، سیاره ناهید عقب نشینی می کند، برج عقرب جدی شروع به پایان یافتن در برج میزان زیبا می کند. در ماه اذر و دی می تواند پیچیده ترین و پربارترین زمان برای شما باشد. لباس فانتزی خود را بپوشید و خیرکننده باشید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین اردیبهشت ماه

عطارد و پلوتو در تمام سال در برج جدی زمینی قرار دارد، پایه و اساس محکمی در کارهای تان دارید که سزاوار قدردانی هستند. مقدار زیادی انرژی دارید و چشم اندازهای خلاقانه ای دارید تا فرصت هایی را که دیگران از دست می دهند را نشان دهید. در سال 2018 خورشید - ناهید در برج جدی مسئولیت پذیر می پیوندند. هر چیزی که امسال بیان می کنید به نفع شما است. در نیمه اول سال 2018 مخصوصا در ماه های اردیبهشت و خرداد مشغله ی کاری تان بیشتر می شود. اما به این معنی نیست که سریعا به چیزهایی که می خواهید دست پیدا می کنید. صبور باشید و در بخش های کاری و مالی جوانب احتیاط را رعایت کنید. جریان نقدینگی، در تابستان و پاییز افزایش خواهد یافت. زمانی که مشتری وارد فکرهای بزرگ صورت فلکی در اواسط آبان ماه می شود، حادثه ی موفقیت آمیزی را تجربه خواهید کرد که منجر به کسب درآمد بیشتر و رضایت شغلی تان خواهد شد. در تمام طول سال مذاکره ها و شبکه های ارتباطی به بهترین نحو انجام خواهد شد و کمتر چیزی برای حل نشدن وجود دارد.

طالع بینی سال 2018 متولدین خرداد ماه

خردادی های عزیز به دنیای پرمشغله و زیبای 2018 خوش آمدید! شانس این را خواهید داشت تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و موقعیت های جدیدی را برای خود به وجود آورید که قبلا هرگز در این موقعیت ها نبوده اید. سال 2018، سالی برای شروع پروژه های جدید و بررسی راه های جدید در زندگی تان می باشد. یک روز قبل از ورود خورشید به نشانه شما، سیاره زهره فریبنده وارد برج سرطان محبوب می شود. مریخ به تازگی وارد چشم اندازهای بزرگ شده است، برج جدی وارد بخش ذکاوت و سیاره اورانوس و برج ثور وارد بخش علمی و عملی می شود. انتظار می رود که در سال 2018 تغییرات بزرگی در جهت بهبودی زندگی اجتماعی و حرفه ای تان به وجود آید و شما کلا به دنیای جدیدی قدم می گذارید. برگشت عطارد از نشانه گرم شما در این سال اتفاق می افتد. زندگی تان با سختی کمتری پیش می رود. در فصل بهار به خودتان ترفیع بدهید، و ارائه ی خود را بهبود بخشید. در فصل تابستان سعی کنید که کمتر ریسک کنید، و بیشتر سرگرمی داشته باشید. در اواخر فصل پاییز، در درس های بزرگ گذشته تعمق کنید و از آن ها عاقلانه تر استفاده کنید. درست بعد از اینکه سیاره ناهید در اواسط ماه آبان به صورت مستقیم وارد می شود، سیاره شما عطارد به سیاره مشتری بخشنده می پیوندد. نباید نیازهای زندگی عاطفی تان را نادیده بگیرید و بالعکس باید بیشتر بر روی آن متمرکز باشید. چه سال پر زرق و برقی.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین خرداد ماه

در نیمه اول سال 2018 ممکن است شرایط کمی پیچیده باشد، این پیچیدگی مربوط به زندگی اجتماعی و عاطفی تان است که شما از آن لذت خواهید برد. در روز سال نو، ماه برج جوزا را ترک می کند و وارد برج سرطان می شود. نسبت به اطرافیان بیشتر حساس می شوید، و حتی قبل از اینکه چیزی بگویند با آن ها برخورد خواهید کرد. اگر روابط کاری در اواسط ماه دی تا اواسط ماه بهمن مشکل ساز شد، با دیگران هم فکری کنید تا به مصالحه برسید. با مشکلات کاری تان قبل از اینکه برخورد کنید با شریک عاطفی تان مشورت کنید. نگران هیچ چیز نباشید. در اواسط ماه اسفند و فروردین می توانید برنامه و آرزوهای آینده را با شریک عاطفی تان به اشتراک بگذارید. در اواسط ماه اردیبهشت به یک سفر کوتاه خواهید رفت و یا تعطیلات آخر هفته را آن طور که دوست دارید سپری خواهید کرد. شما به همراه شریک عاطفی تان می توانید در اواسط ماه خرداد اجتماعی تر باشید. ارزش های یکدیگر را بیشتر در ماه آبان و آذر متوجه خواهید شد. سیاره ناهید اکنون به عقب برمی گردد. این اتفاق باعث می شود که ناراحتی های کوچک، بزرگ جلوه کند اما راه هایی را پیدا خواهید کرد که از این شرایط خارج شوید. درماه دی روزهای سرشار از عشق را خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین خرداد ماه

سال 2018 را با چشم انداز عاشقانه شروع خواهید کرد! در دی ماه از مکان ها بازدید و با افراد متفاوت ملاقات کنید. در اردیبهشت و خرداد به طبیعت برگردید و شخصی را ملاقات می کنید که می توانید ایده های خود را با او به اشتراک بگذارید. در ماه تیر، عقب نشینی سیاره مشتری به پایان می رسد و تمایل شما را برای بودن در کنار مردم افزایش می دهد. در اواسط ماه شهریور، برگشت پذیری مریخ پایان می یابد و شور و عشق بیشتر از قبل شدت می یابد. برگشت سیاره ناهید از ماه آبان و آذر، ذوق و شور عشق را کاهش می دهد، اما آن را فقط یک دکمه مکث در رابطه بدانید و ارزش این را دارد که به عقب برگردید و همه چیز را بررسی کنید. این اتفاق باعث از بین رفتن عشق نخواهد شد، تفکر و تامل در رابطه به ندرت می تواند کار نادرستی باشد. اگر می خواهید که تعهد خود را رسمی کنید بهتر است تا نیمه دوم سال صبر کنید. در ماه دی، اگر هنوز شخصی را ملاقات نکردید، امتیاز بزرگی برای شماست بهتر از این است که با کسی در ارتباط باشید که فقط احساس قربانی بودن داشته باشید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین خرداد ماه

در سال 2018 برنامه هایی برای کار و امور شغلی در ذهن دارید. این افکار به دلیل نگرانی نیست. درواقع، ایده های بزرگی است و با بسیاری از افراد حرفه ای ارتباط برقرار خواهید کرد. موقعیت شغلی و یا وضعیت مالی تان در دی و بهمن ماه ممکن است تغییر کند. شاید این تغییرات به تازگی برای شما ایجاد شده باشد. بدون در نظر گرفتن از انرژی و انگیزه سریع به سمت جلو حرکت کنید. باهوش باشید و خجالتی نباشید. در اردیبهشت و خرداد با فرصت های خوبی روبه رو خواهید شد. ممکن است کسب و کار جدیدی را شروع کنید و یا کاری را که قبلا شروع کرده اید را تکمیل کنید. زمانیکه عقب نشینی سیاره مشتری در ماه تیر به پایان می رسد، احتمالا برنامه های بیشتری خواهید داشت. سیاره زحل هنوز در حال برگشت است، که این نشان دهنده کاهش هزینه های مصرفی شما می باشد. سیاره زحل از اواسط ماه مهر مستقر می شود، و از نظر فیزیکی و جسمانی باید محتاطانه رفتار کنید. یک انفجار کوچک در اواخر سال برای شما رخ خواهد داد دقیقا همان چیزی است که برای شروع سال بعد سودآور است.

طالع بینی سال 2018 متولدین تیر ماه

سال 2018 مثل یک کتاب باز برای شماست تیرماهی های عزیز. به تمام پیشنهاداتی که به شما می شود دسترسی دارید. اگر بحث کاری، خانوادگی، مالی، عشقی و یا هرچیز دیگری باشد، مثل یک ستاره ی شانس در دستان شماست. در روز سال نو، ماه، برج جوزا را ترک می کند و وارد نشانه شما می شود. ماه همچنان مخالف سیاره زحل است. همیشه از هوش و توانایی های خود استفاده می کنید تا در کار همه چیز را در تعادل نگه دارید. یک ماه گرفتگی در اواسط دی ماه اتفاق می افتاد و ماه با برج اسد شما را در مرکز توجه قرار می دهد. اهمیتی ندارد. یک تجربه برای شما خواهد شد تا بهتر مسئولیت را به عهده بگیرید و با قدرت و اقتدار کار کنید. ماه گرفتگی دیگری در اواسط مرداد ماه رخ خواهد داد که ماه در برج دلو قرار دارد. دیدگاه تان را نسبت به جهان گسترش دهید و در ارتباط با مسائل بزرگتر فکر کنید. سیاره مشتری در برج عقرب احساسی از اواسط ماه فروردین تا اواسط مرداد ماه عقب نشینی می کند و فعالیت های فکری شما را افزایش می دهد. پس از آن، با موانعی رو به رو می شوید اما با موفقیت این موانع رو پشت سر خواهید گذاشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین تیر ماه

زمانی که خورشید وارد نشانه شما می شود، احساسات تان به اوج خود می رسد. در سال 2018 متاهلین تیر ماه تحت تاثیر احساسات خود قرار خواهند گرفت و روز به روز حساس تر می شوند. نگه داشتن بحث های مشکل، مخصوصا در ماه های دی و بهمن بسیار آسان است. در ماه های خرداد و تیر با هوش و استعدادی که دارید می توانید شریک عاطفی تان را جذب کنید. هر درگیری و یا مشکلی وجود داشته باشد به راحتی حل می شود. در مرداد ماه به شدت مجذوب یکدیگر می شوید. احساسات تان در ماه آبان عمیق تر می شود. سیاره مشتری در خانه قدرتمند عشق و علاقه برج عقرب است و به آرامی در تابستان شروع به عقب نشینی می کند. احساسات سخاوتمندانه شما نسبت به همسرتان و بیش از حد بخشندگی شما، می تواند زندگی اجتماعی و مالی شما را پیچیده کند. سیاره زهره در ماه آبان و آذر از نشانه شما عقب نشینی می کند. در اواسط ماه آبان می تواند سودمند باشد زیرا سیاره زهره در متحد شدن شما با همسر و همکاران تان ، شما را تشویق می کند.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین تیر ماه

برای مجردین این ماه مقداری احساسات ناخوشایند وجود دارد. زمانیکه خورشید وارد برج سرطان می شود، ماه نیز گرفتار می شود و گروهی را از زحل، پلوتو، مریخ، نپتون، عطارد و ناهید تشکیل می دهد. در دی ماه پیشرفت هایی را که در محل کار دارید نادیده نگیرید. اگر چنین است، احتیاط کنید، عشق هایی که در محل کار به وجود آید خطرناک است. اما اگر منطقی انتخاب شود ممکن است به رابطه ای بلند مدت تبدیل شود. در بهمن ماه از انزوا بیرون بیایید و اهداف خود را پیگیری کنید. ممکن است شخصی را جذب کنید که بسیار مقتدر است. اگر چنین اتفاقی افتاد می دانید که چگونه باید پیش بروید. دراواسط فروردین ماه، لحظات عاشقانه ای را خواهید داشت. ممکن است آرزو و یا خیالاتی داشته باشید اما قابل اعتماد نیستند. در تیر ماه و به خصوص مرداد ماه صحبت های صریح به نفع شماست. احتمالا احساس کنید که جذاب نیستید اما سخت در اشتباه هستید، بیشتر از هر زمان دیگر جذابیت دارید. ناهید از ماه آبان و آذر به شما کمی استراحت می دهد. اگر می خواهید تعهدی را رسمی کنید، یا برای رسیدن به رویایی برنامه ریزی کرده اید بهتر است تا اواسط ماه آذر صبر کنید و بعد تصمیم بگیرید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین تیرماه

درحال حاضر سیاره زحل وارد نشانه ی برج جدی می شود، نشانه شما گزارش های جالبی به همراه زحل برای شما دارد، در سال 2018 حرفه و کار، چشم اندازهای مالی تان بهبود می یابند. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، با سیاره زحل مخالفت می کند. باعث خواهد شد که به آسانی و به سرعت تصمیماتی بگیرید که منجر به ایجاد محیطی شادتر در محل کارتان شود و یا ترفیع بگیرید و همچنین درآمد بیشتری کسب کنید. حرفه ای تر و توانا تر در طول سال خواهید شد. در ماه دی پرانرژی باشید و شرایط را برای ارتقا گرفتن خود فراهم کنید. در ماه فروردین بیشتر کارامد و خلاق باشید. اگر ریسک کنید به موفقیت ختم می شود، قدرت تاثیر گزاری بزرگی خواهید داشت. در خرداد ماه برقراری ارتباط به اوج خود می رسد. عقب نشینی سیاره مشتری به پایان رسیده است، و همچنین شما را با افراد تیم متحدتر می کند. عقب نشینی مریخ در راه است، باعث می شود تا اشتباهی را مرتکب نشوید. پس از اولین هفته از آبان ماه عقب نشینی زحل به پایان رسیده است. داوری های مالی و حرفه ای تان همچنان ادامه دارد و بهبود می یابند. تا پایان سال باید به راحتی زندگی کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین مرداد ماه

سال 2018، سالی سرشار از انرژی، چالش ها و فرصت هایی است که از نظر علمی به بالاترین ها دست می یابید. مرداد ماهی های عزیز سال طلایی را در پیش دارید. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد، سیاره اورانوس در برج ثور لنگر انداخته است، ناهید در برج سنبله علمی قرار دارد و زحل و پلوتو در برج جدی هستند. آنچه را در سال 2018 می خواهید به دست آورید در آخرین لحظات می توانید برنامه ریزی کنید و عاقلانه عمل کنید. در حال حاضر سمت شمالی ماه قمری در نشانه شما قرار دارد. اتفاقاتی در زندگی شما خواهد افتاد بیشتر برحسب قضا و قدراست که تاثیر طولانی مدتی بر روی شما خواهد گذاشت. گرفتگی ماه در اواسط دی ماه در نشانه مرداد ماهی های عزیز است، مسائل گذشته احساسی را به یاد خواهید آورد. گرفتگی در تیر ماه اتفاق می افتد که خورشید در نشانه شماست. که باعث می شود بیشتر احساسی با مسائل برخورد کنید. گرفتگی کوچک خورشیدی در مرداد ماه وضعیت حرفه ای و یا اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. آن را خوب بدانید! عطارد در طول تیر و مرداد ماه از نشانه شما عقب نشینی می کند. مریخ نیز در برج دلو در حال عقب نشینی است. کمتر اصرار بورزید، قبل از انجام هر کاری خوب فکر کنید، و سریع از بازی که راه انداختید خارج شوید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین مرداد ماه

در سال 2018 تغییرات جالبی در روابط شما و همسرتان رخ خواهد داد. ممکن است بزرگ نباشد. زمانیکه پنجره باز می شود می تواند شبیه یک نسیم باشد. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، ناهید از اورانوس جدا شده، و تغییرات دلپذیر و مطلوبی اتفاق خواهد افتاد. عطارد از نشانه آتشین برای بار سوم عقب نشینی می کند. ممکن است در ماه های فروردین، مرداد، یا آذر نتوانید به راحتی پیام های اطرافیان را درک کنید. شما و همسرتان هر دو تاکتیک هایی دارید، و می خواهید با هم صحبت کنید، اما ممکن است یکی از شما حوصله گوش دادن به طرف مقابل را نداشته باشد. عقب نشینی مشتری در ماه تیر پایان می یابد، بنابراین به بودجه ی خود توجه می کنید و همسرتان را مقصر می دانید. مریخ در ماه مرداد عقب نشینی می کند و ممکن است از اعتماد به نفس تان کاسته شود. این نیز می گذرد. همسرتان این را درک خواهد کرد. ناهید در ماه آبان و آذر عقب نشینی می کند و درخشش روابط زوجین به پایان می رسد. صبور باشید و برای یکدیگر زمان بگذارید. عشق بین تان همچنان ادامه دارد تا سال 2018 به پایان برسد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین مرداد ماه

مردادماهی های عزیز در سال 2018 عشق در اطراف تان است. زندگی اجتماعی تان با چشم اندازهای عاشقانه ای همراه است، و با شخصی روبه رو خواهید شد که با سلیقه و آرزوهای شما کاملا مطابقت دارد. البته این موضوع می تواند هم خوب و هم بد باشد. افرادی را ملاقات می کنید که به آن ها خوشبین هستید ولی احتیاط کنید و عاقلانه رفتار کنید. در حال حاضر این را می دانید. اما ناهید و اورانوس در سال 2018 بازی می کنند، که خیلی مهم هستند. در ماه بهمن و شهریور بهتر است آرام تر حرکت کنید. نپتون قوی تر شده است، تاثیراتی که بر روی شما گذاشته می شود ممکن است کمتر قابل اعتماد باشد. همراهان قابل اعتماد شما در ماه های تیر و مرداد مشخص می شود، زمانیکه خواسته های تان را واضح تر بیان می کنید. در اینجا، عطارد از نشانه مردادماهی های عزیز که در بخش دوستی های شماست عقب نشینی می کند، هرگونه داستان های عاشقانه را کنترل می کند. در طول ماه های آبان و آذر، ناهید در برج عقرب عقب نشینی می کند و سپس وارد برج میزان می شود که احتمالا با شما دوست است. اکنون می دانید که هر گونه ریسک کردن و وجود احساسات، انتخاباتی است که نیاز به ارزش و احترام زیادی دارد. با این حال هرگونه ارتباط می تواند یکبار باشد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین مرداد ماه

در سال 2018، مردادماهی های عزیز فرصت های زیادی برای کسب درآمد خواهند داشت. کمی آرام تر باشید و فرصت های می بینید که بعد از آن دوندگی زیادی دارد. شانس تان را از دست ندهید. در حال حاضر عطارد در برج جدی قرار دارد، همه ی متولدین این ماه تلاش می کنند تا کارآمدتر و مسئولیت پذیرتر باشند. نشانه شما با برج جدی بهم می پیوندند ، روش هایی را که در بر می گیرید با افراد دیگر بسیار متفاوت است. شما می دانید که چه چیزی برای شما در گذشته سودمند بوده است. و به این موضوع اعتماد دارید. سیاره مشتری در برج عقرب در ماه های اردیبهشت و خرداد عقب نشینی می کند. این به شما کمک می کند زیرا نشانه شما یک نشانه ثابت است، و شما دقیقا می دانید که چگونه باید به اهداف خود برسید. صبور باشید و با برنامه پیش بروید و به بودجه خود توجه کنید. باتوجه به حرفه ای که دارید، می خواهید که سریع پیشرفت کنید. مریخ از اواخر ماه تیر تا اواخر مرداد ماه عقب نشینی می کند و به شما این اطمینان را می دهد که می توانید پیشرفت کنید. امسال پیشرفت می کنید، سازنده تر هستید، و همین موارد باعث می شود که در طول سال موفقیت های زیادی کسب کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی های عزیز، سال 2018، سال شماست. امسال شما با پستی بلندی های زیادی مواجه می شوید، اما می توانید به راحتی پیشرفت کنید و موانع را کنار بزنید. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، ماه به پلوتو می پیوندد، و پلوتو در بالاترین نقطه ی عملگرا در نشانه هاست. این نشانه تمام سال شما را رنگ آمیزی می کند. سیاره عطارد امسال از تمام نشانه های گرم عقب نشینی می کند، مانند نشانه ی فروردین ماه در ماه فروردین، برج اسد در ماه مرداد، و صورت فلکی قوس در ماه آذر. بعد از این عقب نشینی ها، درباره ی خود و زندگی تان شور و علاقه زیادی نشان می دهید و همه چیز برای شماست. نشانه زمین نیز به شما قدرت می بخشد. اورانوس وارد برج ثور می شود تا بتوانید دارایی و امور جسمانی خود را حفظ کنید. زحل از ماه فروردین تا اوایل شهریور ماه از برج جدی عقب نشینی می کند. در اواخر ماه مرداد و اوایل ماه شهریور زمان قدرتمندی برای شماست. مریخ در اواخر ماه تیر تا اواخر ماه مرداد در حال عقب نشینی است، در نتیجه برج جدی در آخرین درجه قرار دارد. زمان خود را با ارزش بدانید و در زندگی اجتماعی و کاری دوچار اشتباه نشوید. بله، این سال اجتماعی پرمشغله است، همه از آن لذت ببرید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین شهریور ماه

اطرافیان سعی دارند همانند شما تمام سال مشغول باشند و این خیلی خوب است شهریور ماهی عزیز. این به شما کمک می کند که بیشتر به همسرتان نزدیک شوید و دیگران را بیشتر درک کنید. اگر مسائل کاری در دی و بهمن ماه باعث ناراحتی شما شد، خانه و زندگی خانوادگی تان از شما حمایت می کنند. از عشق برای تقویت روحیه خود استفاده کنید. در ماه فروردین، وضعیت مالی یکی از اعضای خانواده و یا یکی از دوستان تان و یا چشم اندازهای کسب و کارتان ممکن است استرس زا باشد. همه چیز باید خوب پیش رود. به هر حال شما و همسرتان برای یکدیگر هستید و همین عشق است. ممکن است هر دو گرفتار کار و یا تعهدات اجتماعی در طول تابستان شوید، اما در زمان های ذخیره شده می توانید در کنار هم باشید و از لحظات عاشقانه لذت ببرید ممکن است این زمان در ماه های مرداد و یا مهر باشد. عشق جای نگرانی های دنیای بیرون را پر می کند، و ناهید در ماه آبان عقب نشینی می کند و این موضوع را آشکارتر می سازد. با این حال، اگر فکر می کنید که باید رابطه قانونی خود را رسمی کنید و قبلا در این کار موفق نبوده اید؛ شاید بهتر باشد که صبر کنید تا ناهید در نیمه دوم ماه آذر مستقیم حرکت کند.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین شهریور ماه

شهریورماهی های عزیز سال عاشقانه ای را در پیش دارید. و انرژی لازم برای حفظ و نگهداری عشق را خواهید داشت. گاه به نظر می رسد که انتظارات عشقی تان به پایان نمی رسد. تنش های عاطفی و تقاضاها در ماه های دی و بهمن به بالاترین سطح خود می رسد. شخص جذابی را ملاقات خواهید کرد، اما شما بیشتر نیاز به توجه از جانب شریک عاطفی تان دارید تا داستان های جذاب عاطفی. مهربان و متواضع باشید. در ماه های اسفند و فروردین بیش از هر ماه دیگری قول و قرار عاشقانه خواهید داشت. شما می دانید که از میان این قول و قرارها کدام را انتخاب کنید و یا کدام واقعی هستند. ماه های خرداد و تیر بسیار آهسته سپری می شود، زمانی که آماده هستید تا تعطیلات را با شخصی که دوست دارید سپری کنید. در آبان ماه ممکن است انعطاف پذیر نباشید، اهمیتی ندارد که چقدر این احساس را دارید. ناهید در ماه اکتبر عقب نشینی می کند و به شما اجازه می دهد که به سرعت انتخاب های خود را انجام دهید. متوجه یک عشق واقعی در ماه آذر خواهید شد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین شهریور ماه

راه های زیادی مرتبط با کار و مسائل مالی در طول سال خواهید داشت. احتمالا متوجه می شوید که باید برای کار و امور مالی تان بیشتر تلاش کنید. سال شهریور ماهی ها با پیوستن ماه به پلوتو و مریخ شروع می شود و تعطیلی ندارید. مایل هستید تا تغییرات بزرگی ایجاد کنید البته اگر برخورد درستی داشته باشید به موفقیت می رسید. با هوش و ذکاوتی که دارید به راحتی می توانید تشخیص دهید که چه چیزی درست است و زمان مناسب برای انجام هرکاری چه زمانی است. توسط انگیزه ای که دارید فرصت هایی را برای خود به وجود می آورید. در دی ماه کار را شروع می کنید در حالیکه دیگران هنوز در تعطیلات به سر می برند. رویاهای خود را برای رسیدن به موفقیت در ماه اسفند مجدد بررسی کنید. رویاهای بزرگ! اگر فرصتی در ماه فروردین برای شما فراهم شد، اماده ی پذیرش باشید. شما به صورت طبیعی کارآمد هستید، در ارتباط با امور مالی باید احتیاط کنید. ایده های هوشمندانه در ماه تیر به سراغ تان می آید. آماده باشید. برقراری ارتباط و تعهدات کاری در ماه آبان و آذر بیشتر می شود. نوع دیگری از عقب نشینی مریخ، مشتری، و زحل موجب افزایش دانایی و خردتان می شود و شانس موفقیت تان را بهبود می بخشد.

طالع بینی سال 2018 متولدین مهر ماه

مهرماهی های عزیز، سال 2018 بر روی شما متمرکز شده است. آماده باشید زیرا اطرافیان برای گرفتن راهنمایی و همینطور مدیریت و رهبری در جستجوی شما هستند. کار آسانی است و طبیعی به نظر می رسد، بنابراین آرامش داشته باشید و از این توجه لذت ببرید. در روز سال نو، سیاره شما ناهید قدرتش را از طریق پیوستن به خورشید نجیب و پیوند با پلوتون قدرتمند به دست می آورد. قدرت تان را از طریق سخاوت و بخشندگی به دست می آورید، همین موضوع باعث شده که دیگران بیشتر به شما احترام بگذارند و برای شما ارزش قائل شوند. عطارد برای سومین بار از نشانه های گرم عقب نشینی می کند. این موضوع باعث شده است که زندگی گیج کننده روزانه به کندی سپری شود و پس از آن با انفجاری از انرژی به پایان می رسد. در مرداد ماه، خلاقیت و ظرافت بیشتری به دست می آورید. در ماه آذر و دی، سریع باشید و برای سپری کردن تعطیلات شگفت انگیز آماده شوید. سیاره مریخ از اواخر خرداد تا اواخر مرداد ماه عقب نشینی می کند، امکان دارد که برنامه های کاری تان را به زمان دیگری موکول کنید و یا تغییر مسیر دهید. اما درآخر، مسیر شغلی تان به یک ثبات و پایداری خواهد رسید. ناهید از مهرماه تا نیمه های آذر ماه عقب نشینی می کند، و در برج میزان به پایان می رسد، و شما را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد. عشق و مسیر عاشقانه بسیار عالی پیش خواهد رفت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین مهر ماه

در سال 2018، مهر ماهی های عزیز عشق قوی تر، جدی تر و شهوانی تر می شود. شریک زندگی تان ممکن است به شما نگاه کند و برای پیشرفت های بیشتر به شما کمک کند. زمان زیادی برای سرگرمی وجود خواهد داشت. ناهید تاثیر به سزایی در سال 2018 خواهد داشت، اما او در خلق و خوی حماقت نیست. در دی و بهمن ماه احتمالا شما و شریک عاطفی تان هر دو کار را دوست دارید و می خواهید با شور و هیجان آن را به اشتراک بگذارید. به دنبال آن بروید. زمانی که مریخ در اواخر ماه خرداد تا مرداد، ناهید در برج اسد و برج سنبله قرار دارد. سرگرمی های بیشتری در ماه خرداد و تیر خواهید داشت. در مرداد ماه خوشحالی زیادی را با همسرتان تجربه خواهید کرد. زمانی که خورشید وارد برج میزان می شود، ناهید در برج عقرب شهوت انگیز قرار دارد. چه معنی می دهد! آنچه که می گویید انجام دهید، به همسرتان نزدیک تر و نزدیک تر شوید. ناهید در اواخر آبان ماه از برج عقرب عقب نشینی می کند و این عقب نشینی در اواسط آذر ماه در برج میزان به پایان می رسد. این موضوع می تواند مشکلاتی را در روابط تان را تشدید کند. تا زمانی که تصمیم دیگری نگرفته اید وضع همین طور باقی می ماند. بهتر است که برای خرید دونفره و یا سفر دونفره برنامه ریزی کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین مهر ماه

در سال 2018، مهرماهی های عزیز عشق در جستجوی شماست، بنابراین مجذوب شخصی خواهید شد، به حس تان اطمینان کنید، اما اولین تاثیر می تواند عواقب غیرمنتظره ای را در بر داشته باشد. سه لایه میان خورشید و مریخ وجود دارد که بعد خورشید وارد برج میزان می شود که باعث می شود در این سال مریخ با شما بیشتر دوست باشد. احساساتی، بی درنگ عاشقانه سر راه شما خواهد آمد. ارزش زمان خود را بدانید و انتخاب کنید. همچنین، یک مربع میان خورشید و زحل سرعت واکنش ها را کم می کند و کمک می کند که بهتر نگاه کنید. در ماه اسفند می توانید زمان های هیجان انگیزی داشته باشید در این زمان ها فردی را ملاقات می کنید که رویاهای خود را با شما به اشتراک می گذارد. ممکن است تصمیم بگیرید با وجود برخی اختلافات، این شخص ارزشش را دارد. تماس بگیرید. ناهید در ماه آبان تا نیمه آذر عقب نشینی و کمی مکث می کند اگر زندگی اجتماعی تان یا رابطه ای شروع شود به سرعت پیش می رود. در آذر و دی ماه روابط گرم تر و زمان پایدار می شود.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین مهر ماه

مهرماهی های عزیز امسال در کسب و کار و حرفه تان بسیار پر جنب و جوش هستید. ممکن است چندین مرتبه در اوایل ماه اسفند تا فروردین، همکاران تان اشتباهاتی مرتکب شوند که شما را دوچار شک و تردید کنند. با این حال، شما مهارت های زیادی برای مقابله با این موضوعات خواهید داشت. خورشید- عطارد در مهرماه بهم می پیوندد و به خلاقیت و هوش شما در تمام سال اضافه می کنند. اگر شمار زیادی از همکاران و یا شرکای کاری به شما پیشنهاد کسب و کاری را دادند، بیشتر از روزهای معمولی احتیاط کنید، و به دقت این پیشنهادات را بررسی کنید. آنها حتی ممکن است پیشنهادات با ارزشی داشته باشند اما فقط برای مدت کوتاهی است. در دخل و خرج تان دقت کنید و زیاده روی نکنید. اورانوس از نشانه ی فروردین ماه به برج ثور منتقل می شود و از اردیبهشت تا آذر در برج ثور می ماند. پستی بلندی هایی را تجربه خواهید کرد. مشتری از ماه اسفند تا اواخر شهریور عقب نشینی می کند. پول کمتری خرج کنید و بیشتر ذخیره کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز در سال 2018 شخصی قدرتمند با نیروی طبیعی هستید. امسال با پیوستن مریخ به مشتری بانفوذ و قدرتمند در برج عقرب شروع می شود. زمانی که شما تصمیم می گیرید که برنامه های تان را اجرا کنید، هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند از سرعت شما بکاهد. در روز اول سال، خورشید به سیاره مدرن حاکم متولدین تیر ماه، پلوتون می پیوندد. نیرومندی و سخت کوشی شما باعث ترس اطرافیان خواهد شد. برای سهولت این کار، ناهید دلپذیر نیز به خورشید در برج جدی می پیوندد. موفقیت های بزرگ و محبوبیت امسال در دسترس است. عطارد امسال از تمام نشانه های آتشین عقب نشینی می کند. سومین عقب نشینی در ماه آذر و اوایل دی ماه در صورت فلکی قوس است؛ اما در پایین ترین درجه از برج عقرب به پایان می رسد. این موضوع ممکن است بر روی شما تاثیر زیادی داشته باشد، احتمالا در زندگی اجتماعی و یا آموزشی تان بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت. مریخ از اواخر تیر تا اواخر مرداد از برج جدی عقب نشینی می کند. در این زمان باید نسبت به تلاش هایی که برای شغل و یا کارتان می کنید بافکر باشد. و در ماه مهر آماده باشید که جهان را به آتش بکشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین آبان ماه

در سال 2018 ، نسبت به عملکرد ها و دستاوردهای واقعی احساساتی پیش می روید. و این موضوع فضای بسیار عالی را برای زوجین فراهم می کند. شما به همراه همسرتان پیشرفت های بزرگی را در امسال تجربه حواهید کرد و از این پیشرفت ها احساس خیلی خوبی خواهید داشت. همان طور که خورشید وارد برج عقرب می شود با ناهید پیوند می خورد. و جذابیت خاصی را به رابطه اضافه می کند. خورشید و ناهید همچنین خلاف جهت اورانوس قرار دارند. چیز خسته کننده ای در رابطه با زندگی عاطفی تان وجود ندارد. احتمالا هر دونفر شما برنامه ای برای خرید یک مورد شگفت انگیز خواهید داشت. زمانی که مریخ از اواخر خرداد تا اواخر مرداد عقب نشینی می کند، در برج جدی این عقب نشینی به پایان می رسد. اگر مجبور هستید که تمام وقت کار کنید، همسرتان از شما حمایت می کند و با شما یک دل است. عشق می خواهد که در سال 2018 مسئول باشد. ناهید در آبان تا اواخر آذر ماه در برج عقرب عقب نشینی می کند اما در محدوده (همسر-شریک) برج میزان این عقب نشینی به پایان می رسد. احساسات در این زمان ممکن است سرکوب شود. اواخر آذر تا پایان سال همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و رضایت خاصی وجود خواهد داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز سال 2018، سرشار از هیجان های عاشقانه است و دقیقا همان عشقی را پیدا خواهید کرد که مدت ها دنبال آن بودید. همان طور که خورشید وارد برج عقرب می شود با سیاره ناهید شیرین و شورانگیز ادغام می شود. این موضوع باعث خواهد شد که جذابیت بیشتری داشته باشید و این جذابیت تا چند سال ادامه داشته باشد. در همان زمان، مریخ خونسرد است اما برج دلو هنوز اجتماعی است. شما دقیقا می دانید چه نوع عشقی می خواهید، و نسبت به چیزهای دیگر اغوا نمی شوید. خوب است! همچنان که عطارد در حال پیوستن به مشتری بخشنده و مهربان است. با هوش و شوخ طبعی که دارید دیگران به سمت شما جذب خواهند شد. مریخ از اواخر ماه خرداد تا اواخر مردادماه عقب نشینی می کند، به نظر می رسد که مقداری احساسات را کاهش می دهد. در واقع، روابط عاشقانه تان بیشتر بر اساس منطق و عقل جلو می رود تا احساسات. این اتفاقات همگی خوب هستند. به همین ترتیب، ناهید از آبان ماه تا نیمه ی آذر ماه عقب نشینی می کند و باعث می شود که زندگی اجتماعی تان کمی کمرنگ شود اما برای سرعت بیشتر خودتان را آماده کنید. بعد از اینکه ناهید دوباره به حرکت خود به سمت برج میزان ادامه داد، شخص بسیار مناسب تری را پیدا خواهید کرد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز یک سال قوی و سازنده ای در پیش دارید. زحل هوشیار و مسئولیت پذیر اکنون در خانه شما در برج جدی است. تغییرات ناگهانی در زندگی حرفه ای و مالی تان اتفاق خواهد افتاد که نیاز است فعالیت زیادی داشته باشید. دو ماه اول ممکن است کمی نگران کننده باشد و احتمالا هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد. تا ماه اسفند، ممکن است در ارتباط با نمایان شدن نتایج مالی و یا حرفه ای تان صبر نداشته باشید، اما عجله نکنید! اورانوس میان نشانه فروردین ماه و برج ثور قرار دارد، و جریان نقدینگی ممکن است کمی نوسان داشته باشد. زمان خود را قبل از اینکه به فعالیت هایی مانند مسافرت های گران قیمت، و یا خرید انواع موارد گران قیمت اختصاص دهید بیشتر به مشکلات خانگی و املاکی توجه کنید. در ماه آبان، برای شما مشخص خواهد شد که دقیقا چه کاری را باید انجام دهید و برای آن برنامه ریزی کرده و اجرا می کنید. سخت کوش باشید و برای درآمدتان برنامه ریزی کنید، و امسال را با شکل عالی به پایان خواهید رساند.

طالع بینی سال 2018 متولدین آذر ماه

آذرماهی های عزیز سال 2018، سال حرکت با سرعت بالاست. سیاره شما مشتری قوی و جاه طلب است و شما را در جهت حرکت قرار می دهد. در روز اول سال نو، مشتری به مریخ تنها و مواظب در برج عقرب راستگو می پیوندد. وقت هدر رفته ای در سال 2018 وجود ندارد. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، افراد و مکان هایی هستند که باید ببینید. خورشید، ناهید و پلوتون در برج جدی هستند و مشتری به همراه پلوتون در یک ششم قرار دارند. می خواهید نتایج تان را ببینید؛ نتایج کارهایی که قبلا انجام داده اید. مشتری در برج عقرب از ماه اسفند تا اواخر تیر ماه عقب نشینی می کند. زمانی است که با دقت اهداف حرفه ای و اجتماعی تان را مشاهده و بررسی می کنید و آن ها را پیش می برید. در روز هفدهم آبان ماه، مشتری برج عقرب را ترک می کند و وارد خانه صورت فلکی قوس می شود. از آن زمان تا پایان سال احساس خواهید کرد که هیچ مانعی نمی تواند در برابر شما قرار بگیرید و از سرعت شما بکاهد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین آذر ماه

آذرماهی های عزیز سال 2018، سال بسیار خوبی برای زوج هاست، مخصوصا زوج هایی که قصد دارند باهم کار کنند و به علاوه روابط خانوادگی یکدیگر را درک می کنند. مشتری بیشترین زمان خود را در سال 2018 در برج عقرب سپری می کند. در واقع مکانی است که احساسات عمیق به نظر می رسد اما این احساسات از روی منطق و اعتماد به وجود آمده است. همسرتان گاهی متعجب خواهد شد که چه چیزی در فکر شما می گذرد اما در ارتباط با حس قلبی تان شک و تردیدی ندارد. برای سومین بار عطارد در سال 2018 از تمام نشانه های گرم عقب نشینی می کند، این موضوع باعث می شود که خودتان به خودتان بیشتر از همسرتان ضربه بزنید. بحث های کوچکی ممکن است در ماه های اسفند و فروردین وجود داشته باشد. در مرداد ماه، پیشنهاد های جذاب و هیجان انگیزی ممکن است شما را کمی وسوسه کند. در ماه آذر، زمانیکه عطارد در صورت فلکی قوس عقب نشینی می کند، احتمالا زمان بیشتری را به تصمیم گیری اختصاص دهید. زمانیکه این عقب نشینی به پایان می رسد، عطارد در برج عقرب در اواخر سال عشق واقعی را به شما نشان می دهد. البته با بهترین رنگ ها. در ماه آبان تا نیمه آذر ماه ناهید برای اولین بار در برج عقرب عقب نشینی می کند و در برج میزان این عقب نشینی به پایان می رسد. مشکلات در روابط حل و فصل می شود.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین آذر ماه

یک نیروی عاشقانه در سال 2018 برای آذرماهی های عزیز وجود دارد. آسان است اگر بله بگویید زمانی که انتخاب می کنید. در روز سال نو پیوستن مریخ و مشتری به هم و ناهید و خورشید به هم به شما جذابیت جنسی می بخشد و شما را محبوب تر می کند. زمانیکه خورشید و وارد صورت فلکی قوس می شود، خورشید و مشتری بهم می پیوندند. سال درخشانی را برای شما به ارمغان می آورد. مشتری در برج عقرب از اسفند تا اوایل تیرماه عقب نشینی می کند، هرگونه مشکلات اجتماعی تحت کنترل شما خواهد بود. مریخ در برج اسد در اواخر خرداد تا مرداد ماه عقب نشینی کنید این به شما کمک می کند که احساسات خود را کنترل کنید. شاید در سال آینده شخصی را ملاقات کنید که عاشقش شوید. زمانیکه در اواسط آذر ماه عقب نشینی ناهید به پایان می رسد. ناهید در خانه عواطف و احساسات و روابط برج میزان است. در این زمان هر تعهدی که خواهید داد پایدار خواهد ماند. امسال اگر با شخصی ارتباط برقرار کردید و امیدوار بودید، روابط عاطفی تان را گسترش دهید، بی شک ارزشش را دارد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین آذر ماه

آذرماهی های عزیز امسال فرصت های کاری زیادی بر سر راه تان خواهد آمد و با توجه به شور و شوقی که دارید هر شرایطی را تبدیل به یک فرصت می کنید. هرسال فرازو نشیب های مختص به خود را دارد اما بیشترین فراز و نشیب را سال 2018 به خود اختصاص داده است. عطارد از نشانه ی فروردین ماه از اواخر اسفند تا اوایل فروردین برای اولین بار عقب نشینی می کند. پس صبر و کنترل بیشتری بر روی کارهای تان داشته باشید. در حالیکه سیاره مشتری در ماه اسفند تا اواخر خرداد عقب نشینی می کند هزینه ها کاهش می یابد و می توانید پول بیشتری را پس انداز کنید. زحل از اواسط فروردین تا اواخر آبان ماه عقب نشینی می کند. به نظر می رسد که فرصت هایی خواهید داشت تا درآمد خود را کم و بیش افزایش دهید، فرصت های خوبی است، بیشتر فکر کنید و بهره ببرید. مهارت های مدیریت و رهبری و سازماندهی خود را در ماه آذر و دی نشان دهید، و دوستان تان را هم به این کار دعوت کنید. در پایان سال از لحاظ مالی در شرایط بسیار خوبی قرار دارید.

طالع بینی سال 2018 متولدین دی ماه

دی ماهی های عزیز، زندگی در سال 2018 بهتر و بهتر خواهد شد. اهداف وآرزو های تان تحقق می یابد در روز سال نو، نپتون ایده آل وابسته به خورشید و ناهید است. این یک دلربایی سطحی نیست. این موهبتی است که باعث می شود خواهان و علاقه مندان و همینطور مال و ثروت به سمت شما جذب شوند. همچنین، مریخ و مشتری همچنان با خورشید و پلوتون در حال تولید کردن هستند. می توانید این موهبت ها را حفظ کنید و در جهت سازنده تری از آن ها استفاده کنید. سیاره شما عطارد در خانه برج جدی است، و این به قدرتمندی شما می افزاید. در تابستان، مریخ از اوایل برج دلو و سپس برج جدی عقب نشینی می کند. باید متمرکز شوید و انرژی تان را هدایت کنید. عطارد از اواسط ماه اسفند تا اوایل آبان ماه در حال عقب نشینی است. باید صبور باشید و ممکن است کمی اضطراب داشته باشید. اگر با مشکلات و موانعی برخورد کردید، ساکن نباشید و با این مشکلات مبارزه کنید و بی شک بر آن ها غلبه خواهید کرد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین دی ماه

دی ماهی های عزیز سال 2018 با خورشید، ناهید، عطارد، و پلوتون در برج جدی شروع می شود. آنچه که شما به زبان می آورید تحقق می یابد. خوشبختانه، به همان میزان که می گویید سرگرمی داشته باشید، خواهید داشت. همسر تان امسال به نظرات و توصیه ی شما بیشتر توجه می کند. هر چقدر که می خواهید می توانید صحبت کنید. در ماه بهمن و اسفند این خیلی مهم است که ایده های خود را بررسی کنید و نسبت به بازبینی مکرر آن ها بی صبر نباشید. سومین بار عطارد از تمام نشانه های آتشین عقب نشینی می کند. در ماه فروردین، شما و همسرتان هر دو می خواهید که دیدگاه های خود را داشته باشید. در مردادماه، آرامش بخش، سرگرم کننده و حتی جذاب تر هستید. در آذر ماه زندگی اجتماعی تان ممکن است کمی مهم شود. در دی ماه روابط صمیمی میان شما و همسرتان افزایش خواهد یافت. ناهید در ماه آبان و نیمه آذر عقب نشینی می کند. از هرگونه تعهد دادن اجتناب کنید. هنگامی که ناهید به صورت مستقیم وارد برج میزان می شود، تعهدات خود را مجددا بازنگری کنید. اگر به تعهدی رسمی و قانونی فکر می کنید، صبر کنید تا ناهید در وضعیت عمودی قرار بگیرد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین دی ماه

سه ماه اول سال دی ماهی های عزیز زندگی اجتماعی پرمشغله ای خواهید داشت و با چهره های جدیدی آشنا می شوید. برقراری ارتباط بهترین کار برای شماست. رویاهای عاشقانه شما ممکن است بزرگ باشد، اما تا زمانی که عطارد در ماه فروردین عقب نشینی نکرده باشد انتظاری نداشته باشید. در مرداد ماه، ممکن است شخصی به شما نزدیک شود و بخواهد که از شما مراقبت کند. این یک فرصت و چالشی است که کارما برای شما تعیین کرده است. مریخ در حال عقب نشینی است. بنابراین احساسات تان از کنترل شما خارج نمی شود. عطارد همچنین در حال عقب نشینی است. این موضوع باعث می شود که نتوانید درست فکر کنید. اشکال شمالی ماه و شهاب آسمانی در حال چرخش هستند و درهای زیادی برای شما باز خواهد شد. احتمالا مجدد تصمیماتی بگیرید، اما چیزی را رد نمی کنید. ناهید از اوایل ماه آبان تا اواسط آذر ماه عقب نشینی می کند. یک گام به عقب بردارید، دیدگاه تازه ای در ارتباط با پتانسیل یک رابطه کسب خواهید کرد. تا زمانی که ناهید مسیر مستقیمی را طی نکند، تعهدات عمیقی نخواهید داد. در ماه آذر صمیمی بودن بیشتر از غرور است. مسائل مهمی در آخر سال وجود خواهد داشت. همراهان مناسب زیادی خواهید داشت. لذت ببرید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین دی ماه

قسمت اول و آخر سال 2018، هیجان انگیزترین بخش های سال برای دی ماهی عزیز است، اما اواسط سال کمی خسته کنندست. در واقع زمانی است که همه چیز در یک پایداری خاصی قرار دارد و می خواهید که واقعا پیشرفت کنید. نگرانی های شغلی و مالی اطرافیان ممکن است با نگرانی های شما رقابت کند، بیشتر در بهمن و اسفند ماه. به هر حال شما از مسیر اصلی خارج نمی شوید. احتمالا وارد کار شخصی شوید. اورانوس وارد برج ثور در اواسط اردیبهشت ماه می شود. جریان نقدینگی تان احتمالا نامنظم خواهد شد، اما شما آماده هستید تا بر هر چیزی غلبه کنید. در اوایل ماه آذر، اورانوس به نشانه فروردین ماه بر می گردد و برای شما آسان خواهد شد که بر روی انگیزه و علایق خود تمرکز کنید. سیاره مشتری از اسفند ماه تا اوایل تیر ماه عقب نشینی می کند. در این زمان ممکن است بودجه تان بازسازی و مجدد خراب شود. عطارد در ماه فروردین تا اوایل آبان ماه عقب نشینی می کند. زمان بیشتری به کارهای تان اختصاص دهید تا سود بیشتری نیز کسب کنید. در تابستان سیاره مریخ در برج جدی عقب نشینی می کند، به شما توصیه می کند که در کارهای تان اعتدال را رعایت کنید. البته با توجه به اینکه عطارد در تمام سال در برج جدی است. سخت است که از اعتدال دست بکشید.

طالع بینی سال 2018 متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی های عزیز سال 2018، سالی سرشار از تغییرات است، و این تغییرات مهمی است که بر روی شما تاثیر خواهد گذاشت. شما همیشه نمی توانید جدی باشید، اما لطفا امسال جدی باشید و ببینید که چه می خواهید و سپس انجام دهید و بعد پیشرفت و موفقیت بزرگ تان را خواهید دید. سیاره شما اورانوس به آرامی از نشانه ی فروردین ماه به سمت برج ثور در ماه اردیبهشت حرکت می کند، سپس در ماه آذر به سمت نشانه فروردین ماه عقب نشینی می کند. مهم ترین تغییرات در سال 2018 برای شما رخ خواهد داد. سیاره زحل با سیاره های دیگر، به طور ایمن در خانه نشانه ی برج جدی قرار دارد. سیاره زحل می تواند شرایط پایدار را فراهم کند زمانیکه اورانوس گزینه های تجربی و ریسک داری را فعال می کند. در تابستان مریخ همچنان آرام عقب نشینی می کند به پیچیدگی جهان پی خواهید برد. ناهید از ماه آبان تا اواسط آذر ماه عقب نشینی می کند. در این زمان گرمای بیش از حد زندگی عاطفی تان کمی خنک می شود و روابط تان را بهبود می بخشد و زمان بیشتری را با شریک عاطفی تان سپری خواهید کرد. نشانه برج دلو به خوبی با مریخ - مشتری ادغام می شود و امسال را برای شما روشن می کند. اشتیاق، قدرت و محبوبیت کلمات کلیدی برای شما در امسال است.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین بهمن ماه

زوج های بهمن ماهی های عزیز، سال 2018 سرشار از هماهنگی و سازش با یکدیگر است. در طول دی ماه، خورشید و ناهید به طور موثری در تمام طول ماه به هم می پیوندند. سال 2018 سرشار از جذابیت، شیرینی، و اتفاقات پیش بینی نشده و مهربانی است. گرفتگی ماه در روز 23 دی ماه، باعث آسیب پذیری شما می شود، از سمت همسرتان حمایت می شوید. بهمن ماه، ماه عاطفی برای شماست. احتمالا بخواهید رویاهای همسرتان را بررسی کنید. قلبا گوش کنید و از هرگونه احساسات سخت اجتناب کنید. فروردین و اردیبهشت ماه، ماه های آتشین مزاج هستند. زمانی که نمی توانید باهم یکی شوید. تحمل به شما کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید، عطارد در نشانه فروردین ماه عقب نشینی می کند. اولویت ها و میل و آرزوهای تان ممکن است تا اواسط فروردین ماه با همسر تان تطابق نداشته باشد. گرفتگی ماه در اواخر تیرماه باعث به وجود آوردن سوالاتی در ذهن شما خواهد شد، ممکن است از خود بپرسید چقدر یک مکان جالب است و یا چقدر یک چیزی واقعا جذابیت دارد! رو این مسائل مشغول هستید. در ماه آبان و آذر، و دی ماه شما نسبت به شریک عاطفی تان جدی هستید. عقب نشینی ناهید در اواسط ماه آذر به پایان می رسد. مهم ترین وعده و تعهدات انجام خواهد شد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین بهمن ماه

عشق و زندگی اجتماعی در تمام طول سال مسائل برجسته ای هستند بهمن ماهی های عزیز. اما این برجستگی بیشتر در 4 ماه اول سال است. ملاقات با افراد جدید ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد. متمرکز شدن بر روی زمان های خوب در واقع صدا زدن رویاها و آرزوهای تان است. در دی ماه، احتمالا مورد تحسین قرار می گیرید، زیرا بیش تر از چیزی که دوست دارید جدی تر هستید. می توانید این موضوع را مدیریت کنید. گرفتگی ماه در اواخر دی ماه بیشتر از آنچه که احساس می کنید در دسترس هستید. در ماه اسفند ممکن است با افرادی برخورد کنید که سلیقه و علایق شان با شما جور نباشد و همین باعث نامیدی تان خواهد شد. زمان زیادی را با افرادی سپری خواهید کرد که بیشتر به شما نیاز دارند. گرفتگی ماه در اواسط تیرماه تا اوایل مرداد ماه از یکسری افراد کناره گیری کنید و در جستجو عشق راحت تری باشید. احتمالا با شخصی ملاقات کنید که متواضع است و اثبات خواهد کرد که ارزش تلاش را دارد. ماه آذر، ماه پرشوری است. و آخر سال، زمان مسئولیت پذیری و عملی است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی های عزیز، در سال 2018، کار و پول به خوبی در دستان شماست. احتمالا احساس می کنید آن طوری که می خواستید بر روی کارتان کنترل ندارید، سخت نگیرید، کنترل بیشتر هم نیاز نیست. درک پیشرفت و موفقیت همیشه آسان است. در دی و بهمن ماه واقع بین و محبوب خواهید شد. هرگونه روابط کاری و انجمن ها در تمام طول سال به شما خدمت خواهد کرد. ماه اسفند ممکن است تصمیم گیری برای شما سخت باشد، زمانی که رفاه دیگران را بیشتر از رفاه خود در نظر بگیرید. این خوب است تا زمانی که به نیازها و برنامه های خود بی توجه باشید. بهتر این است که بیشتر از کمک دیگران بهره ببرید. اورانوس میان نشانه فرودین ماه و برج ثور، درآمدتان ممکن است بالا و پایین شود و جریان نقدینگی شما غیر قابل پیش بینی شود. دیگران شاید در این موقعیت قرار بگیرند عصبی و مضطرب باشند، اما شما همیشه بهترین کار را انجام می دهید. در آذر ماه ، اورانوس به سمت نشانه فروردین ماه عقب نشینی می کند. بنابراین اورانوس وارد نشانه فرودین ماه خواهد شد زمانی که خورشید به پایداری می رسد و بر روی زحل در برج جدی در آخر سال تاثیر می گذارد.

طالع بینی سال 2018 متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز، سال 2018 یکی از سال هایی که باید سخت کار کنید. در روز سال نو، ماه، سیاره مریخ، مشتری، و نپتون همه در نشانه آب هستند. در تمام طول سال حساسیت و بینش زیای خواهید داشت. نشانه زمین نگه دارنده خورشید، ناهید، عطارد و پلوتون در برج جدی در روز سال نو می باشد. در اردیبهشت ماه، اورانوس مدت طولانی در انتظار ورود به برج ثور است. نگرانی های عملی و مادی در تمام طول سال برجسته هستند، اما با اورانوس مخلوط می شود، و هیچ چیز خسته کننده نخواهد شد. سیاره شما نپتون در قلب برج حوت قرار دارد. اهمیتی ندارد که چگونه در دنیای مادی در حال تلاش هستید تا دستور کار خود را مطرح کنید، شما رویاهای خود را از دست نخواهید داد. سیاره دیگر شما، مشتری، بیشترین زمان در طول سال را در برج عقرب سپری می کند، و از ماه اسفند تا اوایل شهریور عقب نشینی می کند. مسائل و مشکلات روزانه به آسانی و به سرعت انجام و حل می شوند. در ماه آذر، مشتری برج عقرب را ترک خواهد کرد و وارد خانه ای از صورت فلکی قوس می شود. اجازه دهید مهمانی ها شروع شوند.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز در سال 2018 به نظر می رسد که دنیای اطراف تان بسیار بی رحم و خشن است، اما بدون توجهی به این موضع، زوج های اسفند ماهی رابطه ی بسیار آرامش بخشی باهم دارند. زمانیکه خورشید وارد برج حوت می سود، آسمان در میان سیاره های مشتری ، پلوتون، زحل، نپتون و اورانوس دارای مقدار زیادی از چیزهایی است که دوست دارید. صداها پیچیده است؟ زمان پیچیده ای برای شماست، مخصوصا در ماه های دی ، بهمن و اسفند. خورشید و عطارد جداگانه بهم می پیوندند زمانی که خورشید وارد برج حوت می شود. به شما و همسرتان کمک می کند تا آنچه را که نیاز دارید تشخیص دهید. لحظات عاشقانه با همسرتان می تواند بسیار دلپذیر باشد و شما را از مسائل کاری و یا مشکلات خانوادگی دور کند. باید با بستگان در سازش باشید تا بتوانید برنامه های خود را دنبال کنید تا تابستان که مریخ در برج جدی عقب نشینی می کند. ممکن است دلایلی برای نامیدی شما در محیط کاری باشد اما با همسرتان قبلا هم این لحظات سخت را پشت سر گذاشته اید. ناهید از ماه آبان تا اواسط آذر در برج عقرب عقب نشینی می کند. احتمالا در این زمان بحث های شدیدی با همسرتان خواهید داشت . صادقانه و واضح صحبت کنید. و زمانیکه ناهید به صورت مستقیم وارد برج میزان بخشنده می شود، مشکلات برطرف خواهد شد و روابط تان بهبود می یابد. در پایان سال تعطیلات با سرعت بسیاری سپری می شود. ممکن است ترجیح بدهید که از جشن های خانوادگی و کاری فرار کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز در سال 2018 عشق درخشنگی زیادی دارد . در ماه بهمن و اسفند این موضوع شدیدتر می شود. گرفتگی ماه در 16 بهمن ماه تماس های عاشقانه ی زیادی خواهید داشت که شما را امیدوار خواهد کرد. مواردی را در طرف مقابل خواهید دید که شما را به عاشق شدن سوق می دهد. اما از گذشته درس بگیرید و از عناصر خوب قدردانی کنید و سپس انتخاب و حرکت کنید. در ماه اسفند، خورشید ، ناهید، عطارد و نپتون همه در برج حوت قرار دارند و برای عمیق ترین احساسات تان تلاش می کنند. نشانه ی شما بیشتر باعث جذابیت شما می شود. خودتان را باور کنید و اعتماد به نفس داشته باشید، همه ی این اتفاقات واقعی هستند. مریخ در برج جدی در طول تابستان عقب نشینی می کند. ممکن است بر روی حرفه و کارتان بیشتر از زندگی عاطفی تان تاثیر بگذارد، اما می توانید شخصی را ملاقات کنید که با شرایط شما سازگاری داشته باشد. ناهید در ماه آبان و آذر عقب نشینی می کند و زندگی اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بیشتر منزوی می شوید. اگر در حال حاضر با شخصی در رابطه هستید و در ارتباط با به تعویق انداختن آن فکر می کنید تا پایان عقب نشینی ناهید در نیمه دوم آذر ماه صبر کنید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز در سال 2018، از نظر کاری پیشرفت و موفقیت های بسیاری را کسب خواهید کرد. زحل در برج جدی می خواهد که نسبت به اطرافیان محتاط، مسئولیت پذیر باشید و احترام بگذارید. پلوتون در برج جدی از تغییرات بزرگ حمایت می کند زمانی که شما را فرا می خواند، اهمیتی ندارد که این تغییرات خوشایند و یا ناخوشایند باشد. بازگشت مشتری از ماه اسفند تا اوایل تیر ماه موقعیتی را فراهم می کند تا بهتر بتوانید پس انداز کنید. برآمدگی های موجود ماه در برج اسد و برج دلو فرصت هایی را برای شما فراهم خواهد آورد تا بیشتر جاه طلب شوید و تمایل داشته باشید که در کارهای تان ریسک کنید. بازگشت مریخ در برج جدی از اواخر تیرماه تا اواخر مردادماه باعث می شود که واکنش پذیری بیشتری نشان دهید و تصمیمات مالی را به حداقل برسانید. فرصت های شغلی و درآمدتان ممکن است دارای نوسان باشد. زیرا اورانوس به داخل و خارج از برج ثور حرکت می کند. اورانوس به سمت ابتکار و اختراع می رود که این موضوع منجر به ایجاد فرصت های کارآفرینی برای شما می شود. با پایان یافتن مشتری از خانه صورت فلکی قوس در سال، به سختی کار می کنید و در انتها نتایج خوشحال کننده ای را دریافت خواهید کرد.




فال نخود
نوشته شده در سه شنبه 2 مهر 1398
بازدید : 139
نویسنده : ...

تحت تاثیر انرژی ها،ممکن است چیزهایی که باور داشتیم یا برای آنها در حال تلاش بودیم،ناگهان کم رنگ یا بی اهمیت شوند.نباید نا امید شویم بلکه باید زاویه دید خود را تغییر دهیم.ممکن است بالانس ذهنی مان برهم بخورد یا ترجیح دهیم در توهم و فرار از حقایق بمانیم.ممکن است متولدین اسفند بیش از دیگران تحت تاثیر این انرژی ها قرار گیرند.




فال نیمه دوم شهریور
نوشته شده در شنبه 30 شهريور 1398
بازدید : 144
نویسنده : ...

فال نیمه دوم شهریور

متولدین ماه فروردین

شما باید سعی کنید به اطرافیان مخصوصا در حوزه کاری، خانواده و دوستان احترام بگذارید. در یک مرحله از زندگی گیر نکنید و همیشه سعی کنید تا به فکر پیشرفت بیشتر باشید تا به موفقیت ها و در نهایت به رویاهایتان برسید. رسیدن به موفقیت باید مهم‌ترین تصمیم شما باشد. شما نیاز دارید تا یک ناظر بر روی کارهایتان داشته باشید و این موضوع در بخش کاری بسیار به شما کمک می‌کند. این مدیر می‌تواند اعضای خانواده یا دوستانتان باشند. با آرامش به زندگی ادامه دهید و درگیر حواشی همیشگی زندگی خود و دیگران نشوید. سعی کنید منعطف تر از همیشه رفتار کنید و رفتاری دوستانه با اطرافیان داشته باشید.

متولدین ماه اردیبهشت

. بدانید زندگی هر روز اتفاقات خوب بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. شما انسان قدرتمندی هستید و فقط باید به خودتان باور داشته باشید. از زندگی تنهایی هم می‌توان لذت برد پس با هر کسی برو و بیا نداشته باشید و در انتخاب اطرافیان بیشتر از قبل دقت کنید. اگر متوجه نباشید که چه کسانی در اطرافتان هستند، ضربه بدی خواهید خورد. نیازی نیست تا همیشه با زندگی بجنگید بلکه باید در مواردی صبر کنید تا همه چیز خودش تغییر کند. شاد بودن را تمرین کنید و به دیگران هم شاد بودن را یاد دهید. فال نیمه دوم شهریور خبرهای خوبی در زمینه روابط عاشقانه برایتان دارد.

متولدین ماه خرداد

برای تک تک لحظات زندگی خود برنامه ریزی کنید. منتظر چیزی هستید که به زودی به دستتان خواهد رسید این می‌تواند حتی یک خبر خوب باشد و در نهایت انتظارتان به پایان خواهد رسید. اگر با مشکل بزرگ قضایی دست و پنجه نرم می‌کنید بدانید که به زودی این ماجرا پایان خواهد یافت. در زمینه کاری بسیار سردرگم شده اید و نمی‌توانید شرایط کاری را مدیریت کنید. باید بدانید که مشکلات همیشه برای همه پیش می‌آید و باید در این دوران بیشتر از همیشه قدرت خود را بدست بگیرید و وضعیت را کنترل کنید. روزها وقت زیادی را هدر می‌دهید و این درحالی است که از کارهایتان شدیدا عقب هستید. مدیریت زمان را فراموش نکنید.

متولدین ماه تیر

به دنبال ایراد و عیب یابی در رفتار اطرافیان نباشید زیرا این موضوع باعث می‌شود تا از هیچ جمعی لذت نبرید. زود وارد رابطه عاشقانه نشوید و احساسات خود را بروز ندهید. صبر کنید تا تکلیف رابطه عاشقانه تان مشخص شود و سپس احساسات خود را درگیر کنید. شما بالاخره با فرد مورد نظر خود روبرو خواهید شد. فال نیمه دوم شهریور برای شما توصیه‌های غذایی دارد. شما به تغذیه خود توجه نمی‌کنید و این موضوع در آینده برایتان مشکلات و بیماری‌هایی را به همراه خواهد داشت که به ضررتان تمام می‌شود پس از همین حالا سعی کنید مانع این اتفاق در آینده شوید.

متولدین ماه مرداد

ولخرجی و مصرف گرایی را کنار بگذارید و به جای هدر دادن درآمد ماهیانه با تجهیزات غیر ضروری برای یک سفر جذاب و هیجان انگیز پول پس انداز کنید. به جای آراستان ظاهرتان سعی کنید روحتان را شاداب تر کنید و این مسئله به یک سفر قابل اتفاق خواهد بود. نظم کاری بسیار مهم است که شما به آن توجه نمی‌کنید. بر مشکلات زندگی غلبه کنید و اهدافتان را مدام با خودتان مرور کنید. مطالعه کتاب‌های علمی و تاریخی را بیشتر کنید و همیشه به خودتان انرژی و انگیزه دهید. اگر به کار خاصی علاقه دارید وقت را تلف نکنید و کمی به دنبال علایق و سلایق‌تان باشید.

متولدین ماه شهریور

شجاع باشید و در تصمیمات زیاد ترسو نباشید زیرا در برخی موارد ریسک شما نتیجه مثبتی خواهد داد. سعی کنید هر روز از زندگی چیزی جدید یاد بگیرید. به گیاهان بیشتر از قبل توجه کنید. در این ماه به مسافرت نروید و به فکر مسافرت بزرگ تری در آینده باشید. به پدر و مادرتان بیشتر احترام بگذارید. اگر قصد سفر دارید زودتر اینکار را انجام دهید در غیر این صورت تمرکز خود را بر روی کارتان بگذارید. روحیه خوب شما نقطه قوتتان است در نتیجه حواستان باشد که این نقطه قوت را از دست ندهید و همیشه روحیه بالایتان را به دیگران هم منتقل نمایید.

متولدین ماه مهر

فال نیمه دوم شهریور از روزهای شادی در آینده به شما مژده می‌دهد. این روزها کوتاه و گذرا خواهد بود اما خاطرات همیشه برایتان نشاط آور می‌شود. به گذشته فکر نکنید و نگران آینده نباشید. در لحظه زندگی کردن را یاد بگیرید. قدم به قدم به جلو حرکت کنید. موفقیت‌های بزرگ با قدم‌های کوچک امکان پذیر خواهد شد. ولخرجی را کنار بگذارید و منتظر اتفاقات مهم تر در زندگی خود باشید. نگاه خود را مثبت کنید و برای اهداف بلند مدتتان برنامه ریزی کنید. زندگی پستی و بلندی زیادی دارد که در شرایط سخت خودتان را ثابت کنید.

متولدین ماه آبان

این روزها همه چیز رو به راه است پس نگرانی بی معنا بوده و باید خودتان راه رها کنید. اگر کاری را انجام می‌دهید بهتر است آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. این روزها بسیار مایوس هستید و شرایط زندگی را با نا امیدی برای خود سخت تر کرده اید. مسئولیت کارها و اشتباهاتتان را خودتان به عهده بگیرید. شاید بهتر باشد تا روش‌های جدید را برای سبک زندگی خود انتخاب کنید که این موضوع شامل تغذیه، ورزش و حتی مطالعه و بازی و تفریح نیز می‌شود. برای خودتان ارزش بیشتری قائل باشید و سرتان توی لاک خودتان باشید. یاد بگیرید که به خودتان احترام بگذارید.

متولدین ماه آذر

فال نیمه دوم شهریور به شما توصیه می‌کند تا اگر از کار فعلیتان ناراضی هستید به دنبال شغل یا پیشه دیگری بروید و عمر خود را به پای کاری که دوست ندارید یا از نظر مالی نیازتان را برطرف نمی‌کند نگذارید. باید دوباره قدرت خود را بدست آورید. برای خود اهدافی در نظر بگیرید و قدم به قدم به جلو حرکت کنید. در این ماه سعی کنید بیشتر از ماه‌های دیگر کار کنید و بی انگیزگی و ناامیدی را کنار بگذارید. باید همیشه خشم خود را کنترل کنید تا به خودتان و اطرافیان آسیبی نرسانید. باید سعی کنید تلاشتان را بیشتر کنید و خواهید دید که روزی تلاشتان به نتیجه خواهد رسید.

متولدین ماه دی

شما فردی بسیار سخت گیر هستید در نتیجه باید سعی کنید تا با شرایط کنار بیایید و تا اوضاع برایتان راحت تر بگذرد. سعی کنید و یاد بگیرید که جوری که می‌خواهید زندگی کنید و به نگاه دیگران اهمیت ندهید. به تربیت فرزندان بیشتر اهمیت دهید و توجه داشته باشید که بهترین ثمره شما تربیت فرزندانتان خواهد بود. در مواردی بهتر است تا در مقابل اشتباهات چشمانتان را ببندید و همه چیز را نادیده بگیرید. اطرافیان انرژی دهید و شاداب تر زندگی کنید. سعی کنید کینه ای نباشید. به مال دنیا چشم ندوزید زیرا هیچ چیز دائمی نیست و ممکن است همه چیز را در آینده از دست دهید و با ماجراهای جدیدی در زندگی روبرو شوید.

متولدین ماه بهمن

فال نیمه دوم شهریور مهاجرت را به شما توصیه نمی‌کنید زیرا در شرایط کنونی وضعیت روحیتان زیاد جالب نیست که بتوانید از دلبستگی‌هایتان جدا شوید. ورزش کنید و مجددا شادابی خود را بدست آورید. مهاجرت و به کلی هرگونه تغییرات را به آینده موکول کنید. در تصمیمات مهم با بزرگان و خانواده مشورت کنید. نمی‌توان همه عیب‌ها را یک شبه برطرف کرد در نتیجه برای اینکه انسان بهتری باشید باید بیشتر با خودتان تمرین کنید. زندگی همیشه در جریان خواهد بود پس همیشه خود را به جریان زندگی بسپارید و سعی نکنید تا همه اتفاقات را تحت کنترل بگیرید.

متولدین ماه اسفند

پذیرفتن مسائل در حل آن‌ها تاثیر خوبی خواهد داشت بهتر است با دوستان خود بیشتر معاشرت کنید تا نشاط و شادابی را از آن‌ها دریافت کنید. فال نیمه دوم شهریور توصیه می‌کند که  تاریخ انجام کارها را تغییر ندهید و امروز و فردا نکنید. هر کاری را دقیقا در زمانش انجام دهید. دست از تلاش و کوشش برندارید و بدانید که در نهایت موفق خواهید شد. ورزش را فراموش نکنید. در زندگی زیاد به مادیات فکر نکنید و سعی کنید در مواردی از داشته‌هایتان لذت ببرید. خوشبخت بودن همه با مادیات صورت نخواهد گرفت در نتیجه مهم این است که چگونه زندگی کردن را یاد بگیرید.

 




فال و طالع بینی
نوشته شده در چهار شنبه 27 شهريور 1398
بازدید : 128
نویسنده : ...

در این سالی که پشت سر گذاشته اید کار عقب مانده ای ندارید. سال 2019، دقیقا نشان می دهد که چه کارهایی می توانید انجام دهید! سیاره حاکم بر شما مریخ است، و سال 2019 را با قرار گرفتن این سیاره در نشانه شما شروع می شود. به شما قدرتی مضاعف اهدا می کند که با جاه طلبی زیادی که دارید به تمام اهداف خود در این سال برسید. در اوایل ماه اکتبر، با این حال که مریخ وارد برج میزان می شود، ممکن است کمی از قدرت شما کم شود، بنابراین احساس بی انگیزگی و خودرانده شدن دارید. برج میزان بر روی جذابیت شما تاثیر می گذارد، اما زمانی که سعی می کنید سطح یکسری کارها را پایین بیاورید حالت تهاجمی به خود می گیرید. شما نیت های خوبی دارید، فقط احتیاط کنید که چیزهای زیبا و شگفت انگیز را از دست ندهید. خورشید در اواخر ماه مارس در نشانه شما قرار می گیرد و تا اواخر ماه آوریل همان جا می ماند. جهان خالصانه به شما نشان داده می شود بدون هیچ گونه قید و شرطی. به این معنی است که شما سرشار از انگیزه و زندگی هستید و شما از جایی هدایت می شوید که هیجان تان سرچشمه می گیرد. فقط سعی کنید که انگیزه خود را هیچ زمانی از دست ندهید و به سمت رسیدن به اهداف تان حرکت کنید. در هنگام صحبت کردن ممکن است دچار اشتباهاتی در به کار بردن کلمات خود شوید زیرا که عطارد در یک دوره عقب نشینی می کند (در ماه مارس، جولای، و اواخر ماه اکتبر) مخصوصا زمانی که پای احساسات شما درمیان است. شما واقعا تلاش می کنید که انچه که هستید را به نمایش بگذارید. بیش از حد به خودتان سخت نگیرید. فقط آن چیزی که فکر می کنید درست است را بیان و یا اقدام کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین فروردین ماه

به این دلیل که شما در رابطه ای هستید به این معنی نیست که نمی توانید کار دیگری را انجام دهید. منحنی هدایت در سال 2019 در نشانه شما قرار گرفته است. زحل اسرار آمیز به سمت برج جدی امسال حرکت می کند و بر روی زندگی عاطفی تان بسیار متمرکز می شود. شما آماده هستید تا مسئولیت های اتفاقاتی که می افتد را به عهده بگیرید، اتفاقاتی که در ارتباط با روابط عاطفی تان افتاده و خواهد افتاد و هرکاری که نیاز باشد را انجام خواهید داد. این برای شما عالی است که به شما قبلا گفته ام، اطرافیان در زندگی تان شگفت زده می شوند اگر جایی که می خواهید بروید. اگر برای برخی از تغییرات عاشقانه آماده هستید، اورانوس به صورت مستقیم قرار می گیرد و میان ماه های ژانویه و مارس انرژی فوق العاده ای را پیدا می کنید. شور و اشتیاق شما برای ایده ها و تجربیات عاشقانه واضح است، اما می تواند بسیار نامید کننده باشد زمانی که شریک احساسی تان با فانتزی های شما مطابقت ندارد. به یاد داشته باشید، برج حمل در نشانه شماست نمی توانید به سرعت عاشق شوید. ماه کامل در نمودار شما وجود دارد که اواسط ماه اکتبر اتفاق می افتد، مخصوصا اگر دوچار بحث و اختلاف نظری شدید سعی کنید تمام کنید. واقعا زمان آن رسیده که حرکت کنید. اینطور فکر نمی کنید؟ باید بتوانید که شریک زندگی تان را متقاعد کنید. و اگر بتوانید یکدیگر را ببخشید زندگی زناشویی عالی را خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین فروردین ماه

در سال 2019 اجازه ندهید که چیزی مانع رسیدن شما به آن چیزی که می خواهید شود! سیاره مریخ در اواسط ماه می تا جولای در برج سرطان است ولی خوشحال نیست. بنابراین این زمان ها، زمان های خوبی برای پیگری روابط عاشقانه نمی باشد. همچنین قرار گرفتن های سیاره ها باعث می شود که شما قدرت و همینطور درخواست های عاشقانه خود را از دست بدهید. دارای نوسانات اخلاقی و روحی هستید. که این موضوع اهداف عاشقانه شما را مستقیما تحت تاثیر قرار می دهد. بیشترین زمان خود را صرف دفاع کردن از خود در بازی های عاشقانه می کنید. با این حال، همیشه راهی برای مزاح پیدا می کنید. خبر خوب امسال این است که الهه عشق ونوس عقب نشینی نمی کند،اما در زندگی عاطفی تان کمی انرژی تان کم می شود. ممکن است کمی پرخاشگر شوید زمانی که ونوس در اتش قرار می گیرد. هنگامی که در اواخر آوریل وارد برج حمل می شود عشق به صورت خود به خود سر راه شما قرار می گیرد. (دقیقا همان طور که شما می خواستید). زمانی که از جسارت تان استفاده می کنید پشیمان نخواهید شد. می خواهید با کمی اغواکردن شرایط را تا جایی که ممکن است هدایت کنید. عطارد در برج حمل همزمان با ونوس قرار می گیرد و موجب تحکیم کلمات و جدیت شما می شود. همیشه بدون اینکه فکر کنید سخن می گویید و این موجب می شود که احساسات تان صدمه ببیند. خط سیر زندگی شما یک جنبه خاص دارد، بیش از حد بی ثبات بودن روابط و مود عاشقانه شما را ازبین خواهد برد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین فروردین ماه

آیا در سال 2019 می توانید بر روی جاه طلبی های خود تکیه کنید؟ بله، اما تعادل و صبر را باید نقش اصلی خود در زندگی قرار دهید. ونوس وضعیت مالی شما را تماشا می کنید و زمانی که در اواسط ماه می محافظه کارانه در برج ثور قرار دارد، شما به دنبال ارزش و تامین نیازهای مالی تان هستید. یک کالای بزرگی را خریداری می کنید، اما پرداخت آن را در مدت زمان طولانی انجام خواهید داد. به یاد داشته باشید که زحل در برج جدی است و در یک دوره در اواخر ماه آوریل تا اواسط ماه سپتامبر عقب نشینی می کند. به شما در این دوره هشدار می دهد که در برابر حرفه خود باید صبور باشید. ممکن است یکسری رقابت ها داشته باشید که برای رسیدن به اهداف تان با چالش هایی مواجه شوید. ماه در عواطف و احساسات شما حکمرانی می کند و به عنوان آتش در نشانه شما قرار دارد، با درس هایی روبه رو می شوید که باید یاد بگیرید. ماه جدید در برج جوزا در شروع ماه ژوئن ایده های جالبی برای شما نمایان می کند که نمی توانید نادیده بگیرید. در ارتباط با هر نوع ارتباطی که وجود دارد می توانید به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنید. ایده های عالی خود را با شخصی در میان بگذارید و بعد نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید. شاید یک خاطره داشته باشید که تمایل به نوشتن ان داشته باشید. چطوره که یک وبلاگ درست کنید و درباره همه چیز بنویسید؟ پول با ایده هایی که شما دارید به آسانی سر راه شما خواهد امد.

طالع بینی سال 2019 متولدین اردیبهشت ماه

سیاره حاکم بر شما، ونوس دوست داشتنی است که در سال 2019 هیچ عقب نشینی را انجام نخواهد داد اما به این معنی نخواهد بود که در امسال همه کارها به آسانی پیش می رود! در یکسری مسائل دچار تردیدهای فراوانی خواهید شد: عشق و پول. یک عبور و مروری رخ می دهد که ونوس – ژوپیتر در برج صورت فلکی در آخر ژانویه (و مجدد در آخر نوامبر ) به یکدیگر می پیوندند، مخصوصا که انرژی تان بی قید و شرط است. همه چیز به برای شما آسان به نظر می رسد، هر چیزی به نحوی می تواند خوب باشد. ژوپیتر در یک دوره چهار ماهه از اوایل آوریل شروع به عقب نشینی می کند برای شما زمانی را فراهم می کند که به معنویات خود نظم دهید. برخورد با عادت و روش های قدیمی زندگی تان کار آسانی برای شما نیست. اما این کار را انجام دهید که شاهد تحول زیادی در درون خود خواهید بود. ماه جدید در نشانه شما وجود دارید و در شروع ماه می کمک می کند که راهکارهای قدرتمندی برای روابط خود پیدا کنید. هرچیزی که شما در حال ایجاد آن هستید اگر از طریق آن چشم اندازی داشته باشید قطعا موفق خواهید شد. بر چیزهای کوچک و جزئیات نظارت داشته باشید تا سوپرایز نشوید. اورانوس وارد نشانه زمین از اوایل مارس می شود و در ماه اوت عقب نشینی می کند. این جفت شدن ساده نیست زیرا که اورانوس عاشق تغییرات است و می خواهد همانطور چیزها باقی بماند. تمایل دارید که بیش از هر وقتی مرز ذهنی تان را حفظ کنید. با عقب نشینی مشتری فرصتی برای شما به ارمغان می آورد که انرژی تان را تغییر دهید از این زمانی که دارید به بهترین نحو استفاده کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین اردیبهشت ماه

از پوست خود خارج شوید و در این سال 2019 تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کنید. زمانی که ونوس در شروع ماه فوریه زمانی را در برج جدی می گذارند همه چیز سریع و جدی می شود. اگر نیار باشد مجبور هستید که بر روی بحث های آینده تمرکز کنید. بحث هایی که مربوط به مشکلات عاطفی و ... می باشد. زمان خیلی خوبی برای این موضوع می باشد. انرژی بسیار خوبی وجود دارد اما برج ثور بیشتر منطقی است. می توانید به صورت جدی صحبت کنید مانند یک سخنران عالی. در یک دوره چهار ماهه مشتری عقب نشینی می کند (از اوایل ماه آوریل شروع می شود.) که بر روی روابط تان تاثیر می گذارد و به شما فرصتی می دهد تا با پتانسیل بیشتری حرکت کنید. اگر عادت های ناخوشایند احساسی دارید نیاز است که از کارهای بدی که در گذشته انجام داده اید عذرخواهی کنید و رابطه خود را از اول شروع کنید. این تحول بزرگی برای شماست. سیاره حاکم بر شما ونوس وارد نشانه شما می شود در اواسط ماه می، که برای شما همه چیز راحت می شود. در این دوره به راحتی گنجایش روابط خود را احساس خواهید کرد. مریخ وارد برح سرطان در این زمان می شود. تاثیرات منفی ونوس را در این زمان کاهش می دهد. صبور باشید و برای چیزی که می خواهید تلاش کنید و خسته نشید. بیشتر به آینده توجه کنید. همیشه چیزهای خوب بر سر راه افرادی می آید که بیش از همه صبر کردند.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین اردیبهشت ماه

آیا حاضر هستید که با واقعیت روبه رو شوید؟ حقیقت را در سال 2019 ببینید. ونوس دوست داشتنی زمان های با کیفیتی را در برج دلو به مدت سه هفته در ماه مارس سپری می کند، زمان بسیار عالی برای زندگی عاطفی تان می باشد. شما یک عادت ثابتی دارید این است که دوری بیش از حد را دوست ندارید اما با توجه به این تغییر و تحول این چیزهای برای شما عادی می شود. تمایل دارید که چیزهای جدیدی یاد بگیرید و با شریک عاطفی تان لحظات لذت بخشی را سپری کنید. به دنبال نشانه های برج میزان و برج جوزا باشید که زمان های سرگرم کننده ای را با یکدیگر خواهید داشت. نپتون در برج حوت از پایان ماه ژوئن تا پایان ماه نوامبر شروع به عقب نشینی می کند، واقعیتی را در زندگی عاطفی برای شما روشن می کند. وقتی شما چیزی را با خوشحالی تمام باور دارید جهان نمی تواند حقیقت را به شما نشان دهد. حس ششم تان بسیار فعال است به شما کمک می کند که کسی نتواند شما را فریب دهد. و می توانید به راحتی حقیقتی را که در مقابل شما قرار دارد را ببینید. در پایان ماه اکتبر ماه جدید در برج عقرب قرار دارد، شما را در برابر افراد دیگر بسیار محافظه کار می کند. شما یک رازی دارید که نمی خواهید با کسی درمیان بگذارید. و ملاقات تان پنج دقیقه بیشتر طول نمی کشد. ایا دارید چیزی را پنهان می کنید؟ آیا فرصتی وجود دارد که بتوانید آینده ای را با شخصی که بیش از 5 دقیقه ملاقاتش نمی کنید داشته باشید؟ این ها فقط قسمتی از سوالاتی هستند که از ذهن تان عبور می کند. به بررسی بیشتری نیاز است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین اردیبهشت ماه

دستاوردهای بزرگی در سال 2019 به دست خواهید اورد. بزرگترین دستاورد تان کار و حرفه تان می باشد، زحل سخت کار نشانگر این موضوع می باشد. شما باید به جزئیات توجه کافی داشته باشید وگرنه تلاش های تان بی ثمر خواهد ماند. زحل از اواخر ماه اوریل تا اواسط ماه سپتامبر عقب نشینی می کند،باید در این دوره به خوبی کارهای خود را انجام دهید. هدف هایی که برای آینده در نظر گرفتید را اجرا کنید. خورشید و زحل در برج جدی در ماه ژانویه به هم می پیوندند، از نظر شغلی ارتقا می گیرید. زمان ان رسیده که شمارش کنید. زمان عالی برای اجرای پروژه هایی که در نظر داشتید می باشد. رزومه و مقام را کنار بگذارید اطمنیان حاصل کنید که تمام جزئیات تکمیل است. مشتری در ماه اوت به صورت مستقیم قرار می گیرد، و چند روز پیش از آن ونوس بر روی منابع و دارایی تان متمرکز شده است. جریان نقدینگی تان بهبود می یابد اتفاقات مثبت و خوبی در راه است. ممکن است از جایی که اصلا انتظار ندارید مبلغی پول به حساب شما واریز شود. یا جاهایی که نامید شده اید را مجدد چک کنید! مثلا حساب بانکی هایی که قبلا مسدود شده اند. از موفقیت های مالی امسال تان لذت خواهید برد.

طالع بینی سال 2019 متولدین خرداد ماه

همه چیز امسال پیشرفت خواهد کرد. عطارد سیاره حاکم بر نشانه شما می باشد و در طول امسال سه بار عقب نشینی می کند، در ماه مارس، جولای و نوامبر. (از اواخر ماه اکتبر این عقب نشینی شروع می شود.) و بیشتر زمان خود را در نشانه احساسی آب سپری می کند. (و در مقابل آتش واکنش سریعی نشان می دهد.) از آن جایی که نشانه های آب حس ششم قوی بسیار زیادی دارند، این به شما کمک می کند زمانی که اشتباه می کنید و یا خطایی مرتکب می شوید و مطمئن نیستید راه تان را پیدا می کنید. و از درون خود هدایت خواهید شد. اورانوس به داخل برح ثور در اوایل ماه مارس حرکت می کند، که این موضوع همه چیز را تکان خواهد داد. چه چیزی برای شما مدت زمان طولانی کار نمی کند؟ شاید یک رابطه ( احساسی و یا تجاری) باشد؟ آیا زمان آن رسیده که شغل خود را تغییر دهید؟ آیا کمد لباسی تان نیاز به تعمیرات دارد؟ تغییرات انجام می شوند هرچند کوچک باشد اما به شما یادآوری می کند که تغییرات برای روحیه شما لازم است. خورشید زمان خود را در نشانه شما در اواخر ماه می که وارد ژوئن می شود سپری می کند، بنابراین در دوره تابستان بسیار اجتماعی و کنجکاو خواهید بود. به سمت روشن فکری سوق پیدا می کنید. به همین دلیل می خواهید همه چیز را یاد بگیرید و دوست دارید آنچه را آموخته اید بیان کنید. شب های بی اهمیت زیادی در پیش دارید پس بهتر است که این لحظات را با خانواده ، فامیل و دوستان تان سپری کنید. و در ارتباط با فلسفه، چیزهای مورد علاقه خود و .. صحبت کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین خرداد ماه

سال 2019 زمان بسیار عالی برای مهارت های همکاری شما است. خورشید- پلوتو در نشانه شما در اواسط ماه ژانویه بهم می پیوندند شما را مجبور می کند که در تمام مراحل زندگی خودتان از جمله زندگی عاشقانه تان به صورت واضح برخورد کنید. یک حادثه غیر قابل پیش بینی رخ می دهد که مجبور هستید با آن ها برخورد کنید. در زندگی عاطفی تان به نقطه ای برخورد می کنید! با قدرتی که در حال حاضر دارید چه کاری می توانید انجام دهید؟ البته که از آن برای بهبود رابطه خود باید استفاده کنید. نپتون رویایی در برج حوت بین اواخر ماه های ژوئن و اواخر نوامبر عقب نشینی می کند، بنابراین واقعیت برای شما لحظه به لحظه گم می شود. معمولا شما در ارتباط با مشکلات احساسی تان منطقی هستید، اما گاهی این اجازه را خواهید داد که بدون منطق پیش روی کنید. چقدر اهمیت دارد میان آنچه که می خواهید و آنچه که در زندگی واقعی تان اتفاق می افتد؟ زندگی در رویا بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است اما باید آنچه که در حال افزایش یافتن است را کاهش دهید. ونوس زندگی عاشقانه شما را تنظیم می کند و در ماه ژوئن در نشانه شما قرار می گیرد، انگیزه بیشتری نسبت به زندگی عاشقانه تان پیدا خواهید کرد. چقدر زمان دارید تا ببینید که شریک عاطفی تان در حال انجام چه کاری است؟ به خاطر داشته باشید که هیچ گونه اشتباهی در این رفتار شما وجود ندارد اما شریک عاطفی تان ممکن است گاهی اوقات متزلزل شود. و شما گاهی به او تلنگر خواهید زد. فقط به یاد داشته باشید که روحیه شما بر شریک عاطفی تان تاثیر بسزایی دارد باید برای او بهترین همدم باشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین خرداد ماه

در سال 2019 جهان به زندگی عاطفی تان کمک شایانی می کند. ونوس بر مشکلات قلبی شما حاکم است و در شرایط مثبت به مشتری خوش شانس در صورت فلکی ماجراجو در اخر ماه ژانویه می پیوندد، که به زندگی عاطفی تان کمک زیادی می کند و استارت زیبایی را خواهید زد. این جابجایی زیبا نشان می دهد که دیگران به چه صورت به سمت شما جذب می شوند خردادماهی های عزیز. بر روی روابط تان تمرکز می کنید و زیبایی درونی شما آشکار می شود. هیچ مشکلی در دیدارها و حتی ملاقات های طولانی مدت عاشقانه شما به وجود نخواهد امد. همیشه برای عشق آماده باشید. در اطراف شما وجود دارد. خورشید – ونوس در برج نمایشی اسد می پیوندد و زندگی عاطفی تان را در اواسط ماه اوت روشن می کند. زمانی که شخصی را ملاقات می کنید بر روی عشق، روابط و نحوه ارتباط تان تمرکز می کنید. استعداد نمایشی برج اسد انکار نشدنی است. بنابراین راه هایی و جود دارد که جذب افرادی شوید که دارای روش های خلاقانه ای است. خجالت نکشید و به خودتان توجه کنید که بزرگترین سرگرمی شما همین است. با یک رابطه دوستی شروع کنید و راه خودتان را از همان جا بسازید. آخرین دوره های عقب نشینی عطارد در ماه نوامبر در نفوذ برج عقرب رخ می دهد، مهارت هایی که در استدلال دارید شما را از وابستگی های عاطفی رها می کند. از کلمه وسواس برای شما استفاده نمی کنیم ولی آیا ممکن است با کسی که دوستش دارید دچار مشکل شوید؟ می خواهید که جزئیات مربوط به آن را بیابید اما نمی خواهید که به حریم شخصی ان ها نیز نفوذ کنید. به هر حال پست های رسانه ای اجتماعی عمومی یک بازی عادلانه است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین خرداد ماه

در سال جدید در جستجوی فرصت های شگفت انگیز شغلی باشید. اولین دوره عقب نشینی عطارد در اویل ماه مارس شروع می شود و در اواخر همان ماه در برج حوت حساس به پایان می رسد. زمان درخشانی در زندگی حرفه ای تان نمی باشد. حتی اگر یک سخنران حرفه ای باشید، در این مدت سوالاتی در ذهن دیگران به وجود می آورد که آیا کلماتی که شما به کار می برید اصلا درست است؟! و شما به سختی توضیح می توانید بدهید. در صورت امکان در سخنرانی های خود تاخیر ایجاد کنید. در اوایل ماه ژوئن نشانه های هیجان انگیزی در حال وقوع است، و می خواهید که همه ان ها را یاد بگیرید و به شما کمک می کند تا از فرصت های بزرگی که بر سر راه تان می آید استفاده کنید. افکار زیادی در سر دارید و سخت است بدانید که چه کسانی به دنیال این افکار هستند. اطرافیان فکر می کنند که فقط شما در حال نگاه کردن به اطراف تان هستید. و برنامه ی دقیقی برای اهداف خود ندارید. انرژی زیادی از نظر سیاست دریافت می کنید زمانی که عطارد در برج میزان در اواسط ماه سپتامبر سپری می کند، و با استفاده از دقت عمل برنامه ریزی خواهید کرد که برنده خواهید شد. به راحتی هر دو بعد مالی و امور کاری تان را مشاهده می کنید که بسیار عالی است. اما نمی خواهید که بیش از حد وقت تلف کنید زیرا که ترس از دست دادن فرصت های مهم را خواهید داشت. تمایل دارید که مذاکره کنید اما مواظب باشید بیش از آنچه که می خواهید از دست ندهید. این فقط یک سازش و به نفاهم رسیدن است.

طالع بینی سال 2019 متولدین تیر ماه

این سال شماست تیرماهی های عزیز. اگر احساس می کنید که کنترل سرنوشت خودتان را در دست ندارید، زمان آن است که قدرت را در دست بگیرید و آن چه می خواهید به جهان نشان دهید. ممکن است در پایان سال 2018 به پوست خود بر گردید. به لطف برخی تجربیات بدی و یا اخبار غیر منتظره و یا یکسری نامیدی ها که در گذشته داشتید در حال حاضر باعث شده که چشمان خود را بیشتر باز کنید. در حال حاضر در جاهایی مثل شبکه های اجتماعی احساسات خود را بیان می کنید در حالیکه قبلا می ترسیدید که احساسات واقعی خود را بیان کنید. احساسات عمیق خود را برای دیگران بیان می کنید تا بتوانند شما را ببینند و نقد کنند. ماه کامل در ژانویه برخی از نقاط زندگی شما را روشن می کند، این واقعیتی است که برخی نقاط پنهان در زندگی شما وجود دارد. وقتی که کارت های شما در معرض عموم قرار می گیردند، چه زمانی شروع به پخش کارت می کنید؟ جواب این سوال را پیدا کنید. زمانی که خورشید زمان خود را در نشانه شما در اواخر ماه ژوئن تا اواخر ماه جولای سپری می کند احساس اعتماد به نفس زیادی پیدا می کنید، مخصوصا در تمام ماه های تابستان. دوست دارید که با دوستان و خانواده زمان تان را سپری کنید و سرگرم باشید، و در این تابستان روابط عاشقانه شما پیشرفت خواهد کرد. پلوتو دمدمی مزاج (در برج جدی اعتصاب کننده) به صورت مستقیم در فصل پاییز قرار می گیرد. امیدوار باشید که برخی سوتفاهم هایی که به وجود آمده بود برطرف خواهد شد. سال 2019 همه چیز در ارتباط با کنترل کردن زندگی تان می باشد و زملن عالی برای شروع هر کاری است که مدنظر دارید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین تیر ماه

یکی از نشانه هایی که باعث می شود یک رابطه جدی تر شود عشق است و شما واقعا می خواهید که عشقی در زندگی تان وجود داشته باشد که عاشقش باشید. ماه جدید نشانه اب برج حوت در شروع ماه مارس به سمت برج دلو می رود، برای شما زمانی را فراهم می کند که بیشتر شریک احساسی تان را بشناسید و اهداف و آرزوهای تان را با یکدیگر ارزیابی کنید. زمان خوبی دارید تا به یکدیگر نزدیک تر شوید و به هم کمک می کنید که یکدیگر را بهتر بشناسید. متخصص برقراری ارتباط عطارد زمانی را در نشانه عاطفی نمودار شما در اوایل ماه ژوئن سپری می کند و به شما این فرصت را می دهد که خود را برای شریک عاطفی تان آزادانه بیان کنید. آنقدر به یکدیگر نزدیک خواهید شد که هر دو می توانید صادقانه و آزادانه در ارتباط با همه چیز با یکدیگر صحبت کنید. اما باز هم دیواری برای خود داریدولی به این معنی نیست که نمی خواهید درباره چیزی صحبت نکنید. شریک عاطفی تان مجبور است که سخت کار کند تا شما را از مودی که دارید بیرون بکشد. اما ارزش دارد زیرا متوجه خواهید شد که چقدر او به شما اهمیت می دهد. ونوس زمانی را در تابستان در نشانه شما سپری می کند، شما در حالت محافظت کننده قرار دارید. شبیه مرغ مادر که از جوجه هاش محافظت می کند هستید. سعی نکنید که با این رفتار شریک عاطفی تان را اذیت کنید. اوج های عاطفی و روانی تحت تاثیر این نفوذ قرار می گیرند، اما شما تیرماهی های عزیز همه چیز را نمی توانید خیلی زود تغییر دهید. هر کاری که لازم است انجام خواهید داد تا عشق خود را ثابت کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین تیر ماه

آیا احساس می کنید که به عنوان زن و یا شوهر در رابطه قرار دارید؟ این موضوع درست است که زمانی در رابطه هستید بسیار محافظه کار می شوید، اما خودتان را شوخی نگیرید تیرماهی های عزیز. بین تنهای و تنها شدن فرق زیادی وجود دارد، و می توانید در سال 2019 به تنهایی پرواز کنید. با این حال، ونوس – زحل در برج جدی در ماه فوریه بهم می پیوندند در این زمان خیلی تلاش می کنید که خوشبین باشید. ممکن است احساس کنید که کل دنیا از شما انتظار دارند که این موضوع می تواند دلسرد کننده باشد. ملاقات با اشخاص جدید امکان پذیر است، اما زمان خوب نیست. با افراد اشتباه دست رفاقت ندهید. باید صبور باشید. نپتون در فصل تابستان عقب نشینی می کند، مخصوصا اگر از یک موقعیت عاطفی اجتناب کنید زیرا نمی خواهید با واقعیت روبه رو شوید. زمانی که نپتون از جایی که پنهان شده بود خارج می شود یک شرایط رویایی به وجود می آید. در این زمان تمایل دارید که در ابرها سیر کنید. آیا راحت نیست؟ بله شاید کمی ناخوشایند باشد. اما بعد از گذشت این شرایط احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد. ونوس وارد برج صورت فلکی در ماه نوامبر می شود، که نسبت به زندگی عاطفی تان خوشبین خواهید شد، اما همچنان انرژی برای جستجو کردن ندارید. دقیقا این زمانی که شما می توانید شخصی را پیدا کنید و با ماجراهایی بزرگی روبه رو شوید، اما آیا عشق حقیقی به پایان رسیده است؟ شاید نه. می توانید سرگرمی های زیادی را با یکدیگر داشته باشید، اما پیدا کردن همچین شخصی همیشه آسانی نیست. فقط از رابطه ای که دارید لذت ببرید و بعد که شرایط محیا شد برای جدا کردن راه تان تصمیم بگیرید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین تیرماه

اگر شما منتظر یک فرصت بزرگ در سال 2019 هستید امسال می توانید آن را دریافت کنید. برج حوت در ماه جدید در اوایل ماه مارس بر روی کار و حساب های بانکی شما تاثیر می گذارد. و به شما چیزهای زیادی نشان می دهد، مخصوصا اگر استعدادها و خلاقیت هنری داشته باشید. رویاهای بزرگی دارید تیرماهی های عزیز که در این سال می توانید آن ها را محقق کنید. اگر در استعدادهای هنری خود تردید و شک دارید می توانید آن ها را گسترش دهید. عطارد زمانی که وارد نشانه شما در اواسط ماه جولای می شود عقب نشینی می کند و این بهترین خبری که می توانید بشنوید نمی باشدو اگر در انتظار چیزی هستید بهترینش را دریافت خواهید کرد. باید بسیار احتیاط کنید چون در این زمان ارتباطات تان بسیار حساس می شود. در یک جلسه که فرصت مهمی برای شماست ممکن است گریه کنید. در این زمان باید محکم باشید. زمانیکه مریخ قدرتمند وارد بخش اجتماعی و همکاری برج میزان در اوایل ماه اکتبر می شود فرصت های زیادی بر سر راه شما خواهد آمد، مخصوصا اگر موافقت کنید و به مصالحه برسید. دقت کنید که یک معامله بزرگ را خراب نکنید. زیرا تمایل ندارید که یکسری چیز ها را به دست آورید. جابجایی های زیاد شغلی در این نفوذ برای تیرماهی های عزیز رخ می دهد. فقط باید مواظب رفتار پرخاشگرانه ی خود باشید. اگر کسی به بالا نمی رسد دلیل بر این نیست که عصبانی شود.

طالع بینی سال 2019 متولدین مرداد ماه

همه چیز برای شما خوب است زیرا که دقیقا در راهی قرار دارید که خودتان دوست دارید! اما در سال 2019 بیشتر از آن چیزی که انتظار می کشید به دست خواهید آورد. چگونه سال خود را آغاز می کنید وقتی که ماه کامل در نشانه شما تا اواخر ژانویه قرار دارد؟ و بالا آن یک ماه گرفتگی است! چیزهای سخت برای شما پنهان شده است مخصوصا در ارتباط با احساسات واقعی تان – و رویاها و تمایلاتی که دارید. فرصت بسیار بزرگی نصیب شما خواهد شد. و از خوشحالی می خواهید این مسئله را همه جا بازگو کنید. اما تمایل ندارید که اخبارهای بد رو با دیگران به اشتراک بگذارید زیرا شما یک محافظه کار هستید. ماه جولای یک ماه مهم به همراه مریخ، خورشید و ونوس است که همگی در نشانه شما قرار دارند. مریخ با برج اسد در اوایل ماه جولای یک شروع قدرتمند برای شماست. پروژه ای را انتخاب خواهید کرد و آن چیزی که لازم است را یاد خواهید گرفت. آن چه که دستور کار شما قرار دارد شما را مصمم می کند که به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهید. ونوس جذاب در نشانه شما در اواخر ماه جولای قرار دارد و تمرکز شما را بر روی زندگی شخصی تان بیشتر می کند و زندگی عاطفی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می خواهید که از جانب خانواده ، دوستان و همکاران تان مورد احترام قرار بگیرید. خودتان را باور دارید و می دانید که چقدر عالی هستید. خوب پس چرا دیگران نمی توانند این را تایید کنند؟ تعریف و تمجیدهایی که از شما می شود تا شش هفته آینده بهتر خواهد شد. هنگامی که احساس کنید در مرکز جهان هستید زندگی برای شما راحت تر خواهد شد. متخصص ارتباطات عطارد وارد نشانه شما در اواسط ماه اوت می شود و شما به راحتی می توانید بیشتر از گذشته ارتباط برقرار کنید. دوست دارید که در رسانه های اجتماعی جهشی داشته باشید و در ارتباط با موفقیت هایی که به دست می آورید پست های زیادی را بگذارید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین مرداد ماه

زمان می برد تا رابطه ای برقرار شود، و این کار را در سال 2019 انجام دهید. ونوس عشق در برج جدی قرار دارد زمانی که او پلوتو را در اواخر فوریه ملاقات می کند، تمایل دارید تا تغییراتی را ایجاد کنید. برج جدی بر روی اهداف تمرکز می کند، بنابراین برخی از برنامه های تان را در محیط کار وارد کنید تا در آینده بتوانید با شریک عاطفی تان جشن بگیرید. مریخ و برج اسد در اوایل جولای برابر با یک زندگی زناشویی قوی است. بنابراین میل شما بسیار افزایش پیدا می کند. دوست دارید آن طوری که می خواهید رفتار کنید و شریک عاطفی تان نیز به این موضوع اعتراضی نخواهد کرد. شما اطمینان خاصی به اقدامات خود دارید اما زمانی که طبق برنامه شما برخی چیز ها جلو نمی رود باعث خجالت تان می شود. این اتفاق برای اکثر مردادماهی ها خواهد افتاد. در اویل ماه اکتبر ارتباط با شریک عاطفی تان شدیدتر و قوی تر خواهد شد زمانی که عطارد زمانی را در برج عقرب سپری می کند. بحث در ارتباط با زندگی زناشویی و نحوه آن یکی از سرگرمی های شما محسوب می شود. این شواهد نشان می دهد که شما همچنان جذاب و پر شور و حرارت هستید. بنابراین نگران نباشید و آن را به صورت فیزیکی نیز نشان دهید. ماه کامل در برج حمل در اواسط ماه اکتبر برای شما هیجانات آتشین به ارمغان می آورد و برای شما سرگرم کننده است که چیزهای جدیدی را با یکدیگر بررسی کنید. زمان زیادی برای شما وجود دارد که هر دو به یکدیگر عشق بورزید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین مرداد ماه

شما عشق را در سال 2019 به دست خواهید آورد. عطارد 3 دوره عقب نشینی می کند – در ماه مارس، جولای و نوامبر، اما قبل از آن اعتصاب می کنند و ارتباطات را از بین می برند. عطارد - پلوتو در برج جدی کارآمد در اواسط ماه ژانویه بهم می پیوندند که شما را عمیقا به فکر فرو می برد. اگر مسائل و مشکلات ناراحت کننده عاشقانه وجود دارد و تمایل دارید که آن ها را ازبین ببرید زمان آن فرا رسیده است. اگر نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید می توانید مشورت بگیرید و راهی مفید برای آن پیدا کنید. به یاد داشته باشید که عطارد سخنگو از نشانه شما در ماه اوت خارج می شود، بنابراین نباید هیچ مشکلی در صحبت کردن با افرادی که می شناسید داشته باشید. یک هدیه دارید و نگاه به شما بسیار جذاب است. درسته که همیشه نمی دانید دقیقا چه چیزی درست است اما اعتماد بنفسی که دارید به شما اجازه می دهد که در هر موقعیتی درخشش داشته باشید. در اواخر ماه سپتامبر پاییز رو به پایان است زندگی عاطفی تان دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. پاییز زمان برداشت است. فرصتی خواهید داشت تا آن چیزی که کاشته اید را برداشت کنید. در بیشتر موارد این امر مثبتی خواهد بود اما همچنان می تواند دارای نکات منفی نیز باشد مرداد ماهی عزیز. اگر در بقیه سال کاری نکرده باشید ممکن است در این زمان ناراحت باشید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین مرداد ماه

اگر بر روی علائق خود و همینطور کارهای گروهی تمرکز کنید در سال 2019 به موفقیت های بیشماری دست پیدا می کنید. مریخ رفیق برج حمل آتشین در روزهای اول سال است. بنابراین در این زمان شما در حال حرکت هستید. به مدت چند هفته قدرت خوبی دارید و از شور و ذوق زیادی بهرمند هستید. بهتر است که بر روی اهداف خود تمرکز کنید و وظایف خود را انجام دهید. حتی در این مدت انجام دادن چندین کار به صورت همزمان آسان می شود. بهترین زمان است که مسیرهای کوتاه را انتخاب کنید. بهتر است که با یک تیم کار کنید. مریخ در اوایل ماه جولای وارد نشانه شما می شود، اعتماد بنفس تان به سقف می رسد. موفقیت برای شما تضمین شده است. زمانی که خورشید به سمت نشانه شما در اواخرماه جولای تا اوت جابه جا می شود یک فرد کمک کننده به نظر می رسید. شما جزئی از نشانه هایی که در کسب و کار جدی هستند نیستید. شما دقیقا می دانید که چه زمانی برای کار مناسب است. کسب و کار و تجارت در حال حاضر می تواند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد. خورشید – عطارد در اواسط ماه نوامبر به یکدیگر می پیوندند و تمرکز شما را بر روی ارتباطات تان جذب می کنند. زمانی که ذهن تان مشغول یک رویداد و یا ارائه است. ذهن خلاق و کنجکاوی که دارید به شما کمک بسزایی در زمینه های انتخابی تان می کند بنابراین از راه های جدید برای موفقیت های خود استفاده کنید. اگر به دنبال کار هستید این زمان عالی برای انجام این کار می باشد. رئیس تان به دلیل داستان های شما می خواهند که همه چیز را در ارتباط با شما بدانند.

طالع بینی سال 2019 متولدین شهریور ماه

در سال 2019 موفقیت های بسیار را کسب خواهید کرد. امسال را با قرار گیری ماه کامل در نشانه شما در ماه فوریه آغاز خواهید کرد. که بخشی از ان در عواطف و احساسات و بخشی دیکر در منطق است. همانطور که دائما برای بهترین ها مبارزه می کنید این تضاد باعث خواهد شد که سریع تر به اهدافی که دارید برسید. البته می تواند گیج کننده باشد، اما تعادل برقرار کردن میان این دو موضوع به شما کمک ویژه ای می کند و دقیقا می دانید که کجا هستید چه می خواهید و به کجا قرار است بروید. ماه اوت یک ماه پر مشغله ای برای شماست. انرژی مهمی وارد نشانه شما می شود. (مریخ، ونوس، خورشید و عطارد.) مریخ با برج سنبله جزئیات را بررسی می کنند، بنابراین به دنیال آن می گردید که کدام پروژه نیاز دارد به اتمام برسد و یا نیاز به بررسی دارد. ونوس در نشانه شما یک رویکرد عملی برای عشق و پول است، هر کدام که در حال استفاده از آن هستید. در این موضوعات ریسک نکنید، منطقه های راحتی نیستند. خورشید بخش های عملی در زندگی تان را روشن می کند و نیاز است تا از جزئیات مراقبت کنید. چیزهای کوچک در حال حاضر بسیار مهم خواهد شد. البته مهمترین موضوعی که در پایان ماه اوت اتفاق می افتد زمانی است که سیاره حاکم بر شما به خانه می رود. عطارد در برج سنبله بسیار هوشمند، عملی و ارتباطی است. بنابراین پس شما در هیچ زمینه ای مشکل نخواهید داشت. عطارد در سه دوره عقب نشینی می کند (مارس، جولای و نوامبر) در تمام نشانه های آب، اما رویکرد عملی بهترین گزینه برای حل مشکلات است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین شهریور ماه

زندگی عاطفی در سال 2019؟ عملکرد با عشق مخلوط است. در اواسط فوریه مریخ – زحل به یکدیگر می پیوندند که باعث می شود با وجود رابطه ای که دارید احساس تنهایی کنید. داشتن همچین احساسی طبیعی است، اما آیا حقیقتا چیزی اشتباه است؟ سعی کنید روابط تان را با افراد دیگر مقایسه نکنید. شما منحصر بفرد هستید. ونوس – مریخ در اواخر ماه اوت در نشانه شما به یکدیگر می پیوندند و یک اشتیاق باورنکردنی را برای شما به ارمغان می اورد. شاید تظاهر باشد اما انرژی طولانی مدتی را برای شما به ارمغان می آورد. زمانیکه به شما اجازه می دهد تا شما حساس و اغوا کننده باشید بر رابطه تسلط پیدا خواهید کرد و اتفاقات غیرمنتظره و خارخ العاده رخ خواهد داد. از دیوارهایی که برای خود ساخته اید بیرون بیایید و متاسف نباشید. ماه تولد شما دقیقا در همین زمان شروع می شود، و عشق بیشتر عملی است و به این معنی نیست که به شریک عاطفی تان اختصاص ندارید. در حقیقت، عشق تان را نشان دهید از طریق کارهایی که می توانید انجام دهید و یا از طریق مکان هایی که می توانید با یکدیگر باشید و به او نشان دهید که مراقبش هستید. مشتری با ارزش وارد برج جدی حقیقی در اوایل ماه دسامبر می شود. جذب آموزش هایی در ارتباط با افزایش عشق می شوید. شما احساساتی نیستید، اما دوست دارید حقیقت های عشق و عاطفه را بیاموزید همانطور که در حال بررسی شان هستید. ژست های عاشقانه را نمی توانید به خود بگیرید اما به یادداشته باشید که هرکسی می تواند این کارها را انجام دهد.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین شهریور ماه

نمایش را متوقف کنید! زندگی عشقی شما در سال 2019 به صورت عادی پیشرفت می کند. سیاره حاکم بر شما عطارد در اواسط ماه ژانویه به پلوتو در حال تفکر عمیق با یکسری جزئیات در برج جدی می پیوندد، بنابراین شما بسیار بر روی خود تمرکز می کنید و خودتان را مورد ارزیابی قرار می دهید. اگر اخیرا مشکل عاطفی داشتید که نمی توانستید حلش کنید و یا حتی درک کنید، کمک گرفتن می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. مشاوران و متخصصان می تواند در چالش های دیگر نیز شما را یاری دهند. ممکن است همچنین از طریق پژوهش و تحقیق چیزهایی یاد بگیرید که بتوانید عشق را از منطق جدا کنید. عطارد زمانی را در برج ثور صبور در شروع ماه می سپری می کند، بنابراین مضطرب نباشید درباره اینکه آیا دیگران درست می گویند یا نه ! از ارتباطات سنتی بیشتر استفاده کنید بجای استفاده از مسیج دادن نامه بنویسید. از احساس مشترک خود استفاده کنید شهریور ماهی های عزیز. اگر دیگران پاسخی به شما نمی دهند شاید دوست ندارند و یا ممکن است پاسخی که شما می خواهید بگیرید را ندانند؟ چیزی را برای خود شخصی نکنیدهمیشه یک توضیح منطقی وجود دارد. ملاقات با اشخاص جدید در ماه جدید در نشانه شما در اواخر ماه اوت هیجان انگیز است. مخصوصا اگر در شرایط روزمره آن ها را ملاقات کنید. ممکن است جذب شخصی شوید که در یک فروشگاه کار می کند و این احساس جذابیت دوطرفه باشد. برخی از زوج ها همچین داستان های جالب و زیبا را برای اولین ملاقات خود دارند. درست است که امسال خوشحال هستید اما چیزهایی که اهمیت کمی دارند را نیز به یاد داشته باشید همان ها هم می توانند جالب باشد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین شهریور ماه

سال 2019 می تواند سالی باشد که به پتانسیل های خود برسید! مریخ قدرتمند با برج حمل جاه طلب امسال را با انرژی زیادی برای شما شروع می کند. بله تا در ماه ژانویه بتوانید بسیار سریع کار کنید. مریخ در برج حمل یک رقابت سخت را برای شما به ارمغان می اورد ولی شما در عاقبت برنده خواهید شد. و تا شش هفته بعد از آن احساس خیلی خوبی خواهید داشت. می توانید پیوستن مریخ – اورانوس را در اواسط فوریه دنبال کنید که یکسری محدودیت ها را در زندگی حرفه ای برای شما به وجود می آورد. وقتی از این محدودیت ها وموانع عبور کنید موفقیت از آن شما خواهد شد. در ماه می مشتری عقب نشینی می کند و یک رابطه مثبت را با ونوس در شروع ماه برقرار می کند به این معنی است که اهداف مالی و پولی تان در کانون توجه قرار می گیرند. ممکن است نخواهید که زیاد جنب و جوش داشته باشید اما برخی سرمایه گذاری ها و فرصت های کسب و کاری وجود دارد که خیلی امیدوار کننده هستند. ارزش های خوب در حال حاضر به آسانی پیدا می شوند زیرا که چشم انداز خوبی از نظر معامله و کیفیت دارید. این دو را در زندگی خود نیز به کار ببرید. می توانید از زندگی خود بدون هیچ احساس گناهی لذت فراوانی ببرید مخصوصا زمانی که خورشید و مریخ در نشانه شما در اوایل ماه سپتامبر یکدیگر را ملاقات می کنند. اما به این معنی نیست که هر چیزی را که میگیرید اثبات شده است. شما به سختی کار می کنید که به رفاه برسید. ایجاد یک انرژی می تواند شما را کارآمدتر کند. اگر به دنبال یک شغل هستید این زمان عالی برای پیدا کردن یک شغل خوب و یا ارتقا کاری می باشد و هر جا و هر زمانی که هستید می توانید خودتان را اثبات کنید.

طالع بینی سال 2019 متولدین مهر ماه

بهبود روابط شخصی شما در این سال 2019 برای شما ذخیره شده است. توسط ونوس دوست داشتنی کنترل می شوید، پس بهتر است او را بشناسید و نیازی نیست که دوره های عقب نشینی او را در سال 2019 تحمل کنید. زمانی که او در اواسط ماه سپتامبر در نشانه شماست، همه چیز در یک تعادل خاصی قرار دارند ( دقیقا همانطور که شما دوست دارید.) شما احساس راحتی بسیاری می کنید و چیزی شما را ناراحت نخواهد کرد. ماه جدید در نشانه شما در بهار و در اواخر ماه مارس وجود دارد، به این معنی است که روابط شخصی تان را کانون توجه شما قرار می دهد. در این زمان بر روی معاملات و مشکلات مالی که دارید تمرکز خواهید کرد و ان ها را بهبود خواهید بخشید. در این زمان هیچ چیز غیر ممکن نیست ممکن است شخصی را که مدت زمان طولانی او را ندیده اید ناگهان در برابر شما ظاهر شود و از شما طلب بخشش کند. از آن جایی که این زمان یک زمان تجدید در زندگی تان است و به عنوان یک فرد عادلانه بله را خواهید گفت. خورشید زمان خود را در نشانه شما به مدت یک ماه از اواخر ماه سپتامبر سپری می کند. بنابراین انتظار می رود که یک اتصال میان خورشید و ونوس به وجود آید. امسال به تعمییر یکسری وسایل خواهید پرداخت که در امسال برای شما کارایی ندارند. زمان آن است که بر روی روابط تان تمرکز کنید، نه فقط رابطه عاشقانه بلکه رابطه کاری و رابطه خانوادگی . می خواهید که هماهنگی و سازش را در تمام بخش های زندگی تان وارد کنید. اگر یک شعار شخصی داشته باشید شاید این باشد "چرا نمی توانیم همه چیز را در امتداد هم به دست آوریم؟".

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین مهر ماه

ونوس در کنار شماست میزانی های عزیز! ونوس همچنین در برج ثور به صورت ثابت است و در اواسط ماه می این اتفاق می افتد. این یک انرژی ثابت و احساسی است که باعث می شود رابطه تان در بهترین حالت قرار بگیرد – یا حتی بدترین حالت این است که شما بیش از حد مالکیت داشته باشید. می دانید که یک خصوصیت خوبی دارید – و هر کاری را که انجام می دهید می خواهید از آن محافظت کنید – اما مشکل اینجاست. پس به شریک عاطفی خود به عنوان دارایی و یا یک کالا نگاه نکنید. عطارد حاکم بر برقراری ارتباطات است و در اواسط سپتامبر زمانی را در نشانه شما سپری می کند، بنابراین بهترین زمان برای برقراری ارتباط با شریک عاطفی تان در این چند هفته است. اگر می خواهید تصمیمات مشترک مهمی بگیرید، زمان بگذارید. در باره آن صحبت کنید و مواظب تمام جوانب باشید. اگر هنوز زمان برای گرفتن تصمیم وجود دارد ببینید می توانید آن را گسترش دهید. زمانی که برای چیز مهمی برنامه ریزی می کنید هیچ دلیلی برای عجله کردن وجود ندارد. ونوس در عاقبت وارد نشانه شما در ماه سپتامبر می شود. و بر روی خلق و خوی و محیط تان تاثیر می گذارد و برج سنبله در دو هفته پیش در نشانه شما وارد شده بود. در حال حاضر برای روابط تان زندگی می کنید، و سخت کار می کنید که مطمئن شوید همه چیز به صورت خوب و کامل است. می توانید بیش از حد در ارتباط با عشق و احساسات ایده آلیست باشید، اما چه چیزی با این انتظارات اشتباه است؟ فقط به این دلیل است که همه چیز همان طور که شما دوست دارید پیش نمی رود البته به این معنی نیست که در آینده خوب نشود.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین مهر ماه

هنگامی که در سال 2019 به دنبال عشق می گردید با چشمان خود در مکان های صحیحی جستجو کنید. زمانی که ونوس وارد برج صورت فلکی آتشین در اولین هفته از ماه ژانویه می شود، انرژی عاشقانه شما به صورت عمیقی زیاد می شود. در پایان ماه ونوس – مشتری در صورت فلکی به یکدیگر می پیوندند. به آسانی همه چیز را مخلوط می کند. سعی کنید که دوستی برای خود انتخاب کنید که با یکدیگر به بیرون بروید و زمان خوبی را با یکدیگر داشته باشید. در پایان ماه سپتامبر برج میزان بر روی روابط تان تمرکز می کند، زمان خوبی برای جستجو خواهد بود. احساس می کنید که به صورت خاصی می توانید با جهان ارتباط برقرار کنید. و مشتاق به شناختن افراد و چیزهای جدید هستید. جهان یک جایگاه بزرگ برای قدم زدن است و نمی توانید همینطور دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید. احترام و عشق را به دست خواهید آورد. تمایل دارید که به افراد زیبا جذب شوید اما بهتر است که به یک روح دوست داشتنی نزدیک شوید تا یک چهره زیبا. در اوایل ماه اکتبر مریخ وارد نشانه شما می شود، بنابراین بسیار متقاعد کننده و جذاب تر خواهید شد. آن چیزی را که می خواهید به راحتی می توانید به دست اورید اما همیشه تاکتیکی عمل کردن جواب نمی دهد. شما یک متخصص فریبننده هستید. اما با مهارت هایی که دارید با ذهن ها بازی نکنید. در حال رشد یک شخص عادلانه هستید، باید زندگی عاطفی تان را گسترش دهید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین مهر ماه

برقراری ارتباط کلید است. عطارد در ماه مارس شروع به عقب نشینی می کند. مهمترین چیزی که می تواند از موفقیت جلوگیری کند چیست؟ برنامه های سفر در حال انجام است. اگر برای سفر کاری مهم برنامه ریزی کرده اید احتمالا تاخیری در ان به وجود آید. همیشه یک برنامه پشتیبان داشته باشید و پرونده های مهم و چمدان های خود را مجدد چک کنید. و اطمینان حاصل کنید که در رسیدگی به مسائل مالی همه چیز سر جای خود قرار دارد. با جابجا شدن یک عدد اعشاری به سمت چپ یا راست پیامدهای بزرگی را در بر خواهد داشت. ونوس وارد برج ثور در اواسط ماه می می شوید، و شما بر روی کیفیت تمرکز کرده اید (زمانی که او در برج حمل قرار دارد.) شما عاشق چیزهای لوکس هستید و البته تمایل دارید که درخرج کردن نیز احتیاط کنید سرمایه گزاری های طولانی مدت در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا خواهد شد. به خرید خانه و ماشین علاقمندید اما تا مدتی نمی توانید آن را ببینید. زمانی که عطارد وارد برج عقرب در اواخر ماه اکتبر می شود ( در اخرای ماه عقب نشینی می کند.) افکار و روش های برقراری تان شدیدتر می شود. شما در کسب و کارتان بی رحم شده اید و در حالیکه هیچ کاری برای انجام دادن نخواهید داشت هنوز هم تمایل دارید که از روش های تاکتیکی استفاده کنید که دیگران کمی به شما مشکوک خواهند شد. بنابراین برای شما ابزارهایی را به ارمغان می آورد که نتایج امیدوارکننده ای را برای شما در بر خواهد داشت.

طالع بینی سال 2019 متولدین آبان ماه

در سال 2019 چه چیزی می خواهید؟ جایگاه شما کجاست؟ بر روی رویاهای خود در این سال تمرکز کنید و می توانید حدس بزنید؟ به جایگاه بزرگی خواهید رسید. یکی از مزیت هایی که مریخ با خود به همراه دارد، قدرت است که در تمام طول سال به صورت مستقیم قرار می گیرد و شما نگران هیچ چیز نیستید که از دست بدهید. در ماه ژانویه، مریخ در موقعیت برج حمل جاه طلب قرار دارد، انرژی زیادی را به شما می بخشد و می توانید به اهداف خود برسید. موقعیت زحل در خانه است و در تمام طول سال در برج جدی سخت کار قرار دارد. با یک بررسی بزرگ شما برنده خواهید شد. این موقعیت به شما تضمیمن می کند که اگر سخت تلاش کنید به آن چیزی که می خواهید قطعا دست خواهید یافت. احساس استحکام و قدرت دارید. بنابراین بهتر است که به یک کلاس یوگا بروید یا برای خود برنامه ماساژ تنظیم کنید. تا بدن تان نیز به اندازه ذهن تان سلامت و شاد باشد. پلوتو حاکم شماست و در حال سفر به برج جدی مسئولیت پذیر است. تمام جوانب زندگی شما را بهبود می بخشد ازجمله حرفه تان را . پلوتو در طول سال بازگشتی دارد که این دوره در تاریخ اواخر آوریل تا اکتبر است، بنابراین از مشکلات و ناراحتی هایی که در گذشته برای اولین بار رخ داده اند دور باشید. خورشید وارد نشانه شما در اواخر ماه اکتبر می شود و تولد شما شروع می شود در ارتباط با آشنایی های جدید خجالت نکشید. اغلب دوست دارید که دستاوردهای خود را برای خود حفظ کنید، اما تمایل دارید که برای موفقیت هایی که در طول سال کسب کرده اید جشن بگیرید و خوشحال باشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین آبان ماه

همه زوج ها از نظر احساسی بالا و پایین می شوند و این موضوع طبیعی است. وقتی از نظر روحی با همسر خود یکی هستید هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را از هم جدا کند. زمانیکه ونوس نشانه شما را ترک می کند در اواخر ماه ژانویه این اتفاق رخ می دهد، از شدت رابطه تان کمی کم می شود، اما این موضوع الزاما بد نیست. صورت فلکی قوس در یک نشانه آتش است، بنابراین همچنان لحظات عمیق را در زندگی خودتان خواهید داشت. ممکن است انرژی خود را از دست بدهید اما صورت فلکی به شما کمک می کند که در کنار شریک عاطفی تان خاطرات خوبی را با یکدیگر بسازید. خلق و خوی شما زمانی که مریخ وارد برج احساسی سرطانی می شوددر اواسط می، تحت تاثیر قرار می گیرد. در این زمان ممکن است شریک احساسی تان شما را نامید کند. احتمالا زمان کمی باشد مخصوصا اگر شریک عاطفی تان منطقی باشد و بر روی واقعیت تمرکز کند. غیر ممکن است که بتوانید نامیدی خودتان را پنهان کنید، مخصوصا زمانی که در کنار یکدیگر هستید. شما باید همه چیز را در اوایل ماه سپتامبر فراموش کنید، و این زمان جذابیت است که ونوس – پلوتو (با یک عقب نشینی) با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. هیجان انگیز است زمانی که متوجه می شوید عمیقا با شریک عاطفی تان در عشق هستید و به صورت جدی در زندگی یکدیگر قرار دارید. شانس موفقیت تان بسیار زیاد است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز شما در جایگاه خودتان خوب هستید ایا حاضرید که در سال 2019 روح خودتان را به عنوان شریک عاطفی پیدا کنید؟ ونوس- مریخ در اواسط ماه ژانویه ارتباط دارند و شما احساسات مخلوطی خواهید داشت به همین دلیل به یکی از سفرهایی که همیشه دوست داشتید بروید. انرژی زناشویی خودتان را متعادل کنید. زیرا به شما کمک می کند که کمی غیر قابل دسترس تر شوید. باید همچنین توجه داشته باشید که ونوس، سیاره عشق است، که در تمام طول سال به صورت مستقیم قرار می گیرد. و به شما این امکان را می دهد که رابطه معنی داری را برقرار کنید و روابطی که آینده ای ندارند را به پایان برسانید. این امر موقعی است که ونوس زمانی را در نشانه های آب می گذراند، به دلیل اینکه ونوس و برج حوت در یک رقابت آسمانی هستند، آن ها یکدیگر را در اوایل ماه مارس ملاقات می کنند که برای شما فرصتی به همراه دارد که شخصی را ملاقات کنید که لحظات عاشقانه ای را با یکدیگر داشته باشید. در اواخر آوریل خورشید در حال جابجا شدن است، و شما را قادر می سازد که بر روی اصلی ترین موضوعات تمرکز کنید. ونوس – مشتری در اوایل ماه سپتامبر در فاصله 180 درجه از یکدیگر قرار دارند که زمان عالی است برای سرگرمی اما برای تعهد دادن زمان خوبی نیست. از وابسته بودن به حس ششم تان و همینطور دوستی با افراد ناباب اجتناب کنید. اگر احساس خوبی ندارید کاری انجام ندهید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین آبان ماه

اکثر آبان ماهی ها موفق خواهند شد، و در سال 2019 تمام پول و قدرت را جذب خواهند کرد؟ اگر جواب بله است زحل در اتمام طول سال در برج جدی سخت کوش قرار دارد، و در اوایل ماه ژانویه با خورشید متصل می شود که شما را قادر می سازد تا بر روی اهداف خودتان متمرکز شوید. زمانی که خودتان را وقف کار و انجام پروژه های تان می کنید حتما پول زیادی را به دست خواهید آورد. به دنیال کار هستید؟ از تلاش دست بر ندار. رزومه خود را در برابر افراد حقیقی قرار دهید. سخت کار کنید و ارتباط برقرار کنید. زمانی که عطارد در برج حوت در اوایل ماه مارس عقب نشینی می کند تاثیرات منفی را بر بخش حرفه ای و مالی تان می گذارد. و تا زمانی که ماه به پایان برسد ادامه دارد. به دلیل اینکه عطارد منطقی میزبان برج حوت احساساتی است یک عقب نشینی رخ می دهد که موجب استرس خواهد شد. ارتباط برقرار کردن به صورت واضح بسیار سخت و غیر ممکن می شود، بنابراین توسط مسیج و یا پست های صوتی پیام های خود را ارسال کنید. صورت حساب های خود را چک کنید تا از اشتباهات بانکی جلوگیری کرده باشید. شاید یکی از بارزترین زمان هایی که مریخ وارد برج سنبله می شود در اواسط ماه اوت باشد. در واقع باعث اضافه کاری شما خواهد شد. جلسات، اداره کردن و کار کردن برای کمیته ها و .. . نفوذی که برج سنبله برای شما به وجود می آورد به طرز شگفت آوری بر روی کارهای خود متمرکز خواهید شد. انگیزه مالی داشتن مهم است که سرانجام موجب رسیدن به یک شغل عالی می شود که شما در این زمان آن را خواهید داشت. شما سزاوار ارتقا شغلی و افزایش درآمد خودتان هستید.

طالع بینی سال 2019 متولدین آذر ماه

شما همیشه می خواهید که چیزهای جدیدی را یاد بگیرید، بنابراین سال 2019 درس های ارزشمندی را به شما می دهد؟ به نظر می رسد! مشتری گران قیمت، تا اوایل ماه دسامبر از نشانه شما خارج می شود، بنابراین می توانید یک هماهنگی را به دست آورید. اعتقادات شما در مرکز و در جلوی شماست اما دوست ندارید که کسی را نصیحت کنید. شما در لحظه زندگی می کنید و مانند دیگران اعتقادی به دفاع کردن ندارید. از اوایل ماه آوریل تا اوت مشتری عقب نشینی می کند آگاه باشید زیرا در این مدت بازتاب بیشتری را خواهید داشت. با توجه به آن چه که واقعا اعتقاد دارید فکر کنید و زندگی کنید. ماه کامل در نشانه شما در اواسط ماه ژوئن قرار دارد، ایمان تان را می توانید تجدید کنید. زمان خوبی برای یادگیری و تمرین است. اگر به تازگی احساس ناراحتی دارید ماه کامل شما را آرام می کند و به شما کمک می کند تا دلایل آن را متوجه شوید. این درس ها را نادیده نگیرید. گذشته به ما چیز های زیادی را یاد می دهد. عطارد پرحرف زمانی را در نشانه شما در اوایل ماه دسامبر سپری می کند. زمانی است که سومین عقب نشینی خود را انجام می دهد. و همچنان برخی از اثرات آن باقیمانده است. پس انتظار داشته باشید که در این مدت کمی سخت تر از هر زمانی ارتباط برقرار کنید. در قسمت مثبت قضیه عطارد در نشانه شما اخبار خوبی برای شما دارید اگر می خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید و یا در کلاسی ثبت نام کنید این کار را انجام دهید زمان خوبی برای انجام این کار است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین آذر ماه

زمان آن است که نسبت به عشق جدی باشید؟ سال 2019 زمانی است که یک تعهد بزرگی را خواهید داد. ونوس عاشق زمانی را در برج جدی در اوایل ماه فوریه سپری می کند، این زمانی است که شما نسبت به عشق خود بسیار جدی خواهید شد. ایا وقتی می خواهید که به سطح بعدی در برخی مسائل پیش بروید تردید دارید؟ چه اتفاقی قبلا افتاده؟ ممکن است قبل از اینکه ازدواج کنید یا بچه دار شوید و یا خانه جدیدی بخرید مشکلی وجود داشته باشد. این چیزها اهمیت ندارند فقط آن چیزی را که می خواهید به سطح بعدی برسانید. یک خورشید گرفتگی در برج اسد و بقیه برج ها در اوایل ماه جولای باعث حرکت خلاقانه و جاه طلبانه شما می شود. زمان آن است که عشق تان را به همسرتان نشان دهید و بعد ببینید که با اینکار چه احساسی دارید. این گرفتگی در تمام نقاط جهان قابل دیدن نیست، اما به عنوان یکی از نشانه هایی که دوست دارید سفر کنید می توانید با یکدیگر برنامه ریزی کنید و به مکانی بروید که بتوانید با یکدیگر این خورشید گرفتگی را تماشا کنید. یک کار خلاقانه و عاطفی است. خورشید وارد نشانه شما در اواخر ماه نوامبر می شود و بعد برج عقرب وارد خواهد شد که انرژی شما را افزایش خواهد داد. شما نسبت به دوستان شریک زندگی تان حسادتی ندارید اما ممکن است دچار سوظن هایی شوید که مربوط به زمان گذشته است. شما نسبت به رابطه تان متعهد هستید، اما همچنان دنبا را فراتر از این رابطه ای که دارید می بینید. در تصویر بزرگتر بسیار شگفت انگیز است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین آذر ماه

کلید روابط عاشقانه در سال 2019 چیست؟ ساده است. بسیاری از صورت فلکی قوس آزاد هستند اما هر شب را به تنهایی سپری می کنند تا پیر شوند. اخبار خوب برای شما این است که در انتهای ماه ژانویه ونوس – مشتری به یکدیگر می پیوندند و زمان عالی را برای شما به همراه شریک عاطفی تان فراهم می کنند. همه چیز به نظر می رسد که ساده تر از همیشه است. شما جذاب افرادی می شوید و در این زمان بیشتر از هر زمانی است. لحظات عاشقانه گاه به گاه دارید دقیقا همانطور که دوست دارید. خورشید و ونوس یکدیگر را در برج اسد در اواسط ماه اوت ملاقات می کنند، و خلاقیت عاطفی شما را پر رنگ تر می سازد. کار خلاقانه ای انجام دهید حتما نیاز نیست که پول آن چنانی خرج کنید تا زمان خوبی با یکدیگر داشته باشید. با شخصی جدید احساس راحتی می کنید زیرا که می توانید به راحتی صحبت کنید. البته برای شروع مکالمه استفاده از موضوعات بی اهمیت کمک می کند. هر کس می تواند آه حسرت بکشد زیرا که امسال برای شما ونوس عقب نشینی ندارد و امسال از نظر عشقی برای شما یک سال پربار است. همیشه پر انرژی و مثبت هستید. مود احساساتی دارید اما زمانی که ونوس در نشانه آتش است و هنگامی که او در اوایل ماه نوامبر وارد نشانه شما می شود، عشق می تواند یک تجربه یادگیری عالی باشد. درباره افراد جدید دوست دارید یاد بگیرید، پس قرار ملاقات ها بیشتر جنبه سرگرمی برای شما خواهند داشت. تجربیات بد را با دیگران به اشتراک خواهید گذاشت مانند هرکسی اما این زندگی است. و ملاقات با افراد جدید به عنوان سرگرمی نتیجه ی عاشقانه ای را برای شما به همراه نخواهد داشت.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین آذر ماه

در سال 2019 فرصت های عالی بر سر راه تان خواهد آمد. آیا شما از این فرصت ها نهایت بهره را می برید؟ ونوس حاکم بر عشق و پول است و زمانی که وارد برج دلو در شروع ماه مارس می شود، می توانید از روش های خلاقانه درآمد کسب کنید. شما از یادگیری چیز های جدید و یا ایده های خلاقانه ترسی ندارید اما قبل از اینکه سرمایه گذاری کنید باید تمام نکات را در نظر داشته باشید و تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید. باید زمانی را صرف مشکلات خود کنید. در خارج از محدوده خودتان فکر کنید این اولین بخش از به دست آوردن سود در سال 2019 می باشد. زحل در یک دوره عقب نشینی می کند بین اوایل ماه آوریل تا اواسط دسامبر که بر روی قدرت عملی تان تاثیر می گذارد. زحل در برج جدی سخت کوش در تمام طول سال است، بنابراین می توانید که کارهای تان را انجام دهید، اما عقب نشینی که دارد شما را به چالش می کشد. صبر چیزی که شما دوست دارید نیست، اما نیاز است که در برابر عقب نشینی زحل صبر پیشه کنید. مشتری نشانه شما را در اوایل ماه دسامبر ترک می کند و وارد برج جدی منظم می شود. فرصت های کوچک تبدیل به فرصت های بزرگ خواهند شد. از آن جایی که نگاه سرد به کسب و کار خود دارید، حتما در کسب و کارتان پیشرفت خواهید کرد و پول هایی را به آسانی کسب می کنید. شما می دانید که برای رسیدن به موفقیت باید به سختی تلاش کنید پس سریعترین راه برای ثروت منجر به موفقیت نخواهد شد.

طالع بینی سال 2019 متولدین دی ماه

در سال 2019 سودهای زیادی برای شما ذخیره شده است! ماه جدید در برج جدی وجود دارد که خورشید گرفتگی در شروع ماه ژانویه آغاز می شود، زمان عالی است که سال را با ایده های خودتان شروع کنید. شما بسیار جاه طلب و بلند پرواز هستید. و این خصوصیات شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می کند. پس این ماه جدید راه را برای شما در سال 2019 باز می کند. نشانه های زیادی در مسیر زندگی تان وجود دارد که به شما کمک می کند تا راه درست را بروید. به دنیا توجه بیشتری نشان دهید مخصوصا زمان یکه به شما چراغ سبز نشان می دهد. سیاره زحل حاکم بر شما در این سال است، فر صت های زیادی را برای موفق شدن شما در حوزه های مختلف زندگی به شما نشان می دهد. دوست دارید که زمان بگذارید و جزئیات تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید قبل از هر گونه اقدامات بررسی کنید. زیرا درست به اتمام رساندن برای شما بسیار اهمیت دارد. از اواخر آوریل تا اواسط سپتامبر زحل عقب نشینی میکند، در صورت لزوم در این مدت به دیگران کمک کنید. پلوتو به صورت مستقیم در نشانه شما در اوایل ماه اکتبر قرار دارد، و این تنها تغییرات بزرگ برای شما نخواهد بود، از تمام نشانه ها شما این حرکت سیاره ای را بیشتر احساس خواهید کرد. در حال حاضر فرصتی دارید که چیزی را بازسازی کنید. احتمالا در این عقب نشینی راهی را اشتباه رفته باشید بنابراین شروع به بازسازی کنید و مجدد اقدام کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین دی ماه

شما در سال 2019 عشق را اولویت قرار می دهید. در شروع سال خورشید در نشلانه شما قرار دارد، بنابراین شما اعتماد بنفس زیادی دارید و چیزی که در افکار خود دارید به آن می رسید. در عشق به همراه شریک زندگی تان احساس امنیت زیادی می کنید. با این وجود انرژی که از طریق پیوستن خورشید و پلوتو در اواسط ژانوی در نشانه شما وجود دارد می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. شما دوست دارید که حقیقت را بدانید اما برخی مسائل بهتر است که بررسی نشود. اگر می خواهید که چیزی را بدانید فقط باید از شریک عاطفی تان سوال بپرسید. عطارد در برج حوت احساسی در ماه مارس عقب نشینی می کند، به این معنی است که برای برنامه ریزی عاشقانه زمان سختی است. در این زمان می خواهید که بیشتر از حد معمول خودتان را بیان کنید که باعث ایجاد سوتفاهم می شود و خسته کننده به نظر می رسید. ونوس وازد نشانه شما در اواخر ماه نوامبر می شود، بنابراین انرژی عاشقانه زیادی دارید که تا پایان سال ادامه دارد. شما اماده هستید تا نسبت به رابطه تان جدی باشید اما آیا شریک احساسی تان هم همین حس را دارد؟ اطمینان حاصل کنید که دوستان و خانواده تان در ارتباط با اهداف شما می دانند تا بتوانند از شما حمایت کنند. زمانی که تصمیم می گیرید تا تلاش کنید حتما موفق خواهید شد. امسال روابط خودتان را بهبود خواهید بخشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین دی ماه

انگیزه کافی برای بازی کردن در سال 2019 را خواهید داشت. خورشید در شروع سال در نشانه شما قرار دارد( و تا پایان ماه دسامبر ادامه دارد.) بنابراین در این مدت می توانید از احساس تعهد و اعتماد بنفس خود مطمئن شوید. هنگامی که به گذشته بر می گردید و نگاه می کنید متوجه خواهید شد که هر کسی که شما را دارد خوشحال خواهد بود. بزرگترین مشکل شما این است که به دنبال شخصی می گردید در برابر شما هم سطح باشد. به دنبال دیگر برج های جدی و برج سنبله باشید. شما اشتراک های زیادی با نشانه های زمین دارید. ونوس وارد برج ثور در شروع ماه می می شود. شما هر دو به دنبال امنیت هستید و وقتی پای عشق در میان است به آینده فکر می کنید. برای ایجاد روابط جدید زمان خوبی است پس از همین الان شروع کنید. عطارد وارد نشانه شما در اخر سال می شود، برای شما فرصتی برای برقراری ارتباط فراهم می کند. دوست دارید که از پیام های کوتاه استفاده کنید اما زبان فریبنده ای ندارید. برقراری ارتباط با ابزار مجازی سخت است زیرا که نمی توانند صدای شما را بشنوند و چهره شما را ببینند. به خاطر داشته باشید که طعنه زدن بسیار سخت است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین دی ماه

شانس هرگز آسیب نمیبیند، اما تلاش هایی که دارید در این سال به شما کمک می کند که به اهداف تان توجه کنید. ونوس امسال عقب نشینی نمی کند، اخبار خوبی برای حساب های بانکی شما در راه است. زمانی که ونوس تایمی را در شروع ماه فوریه در نشانه شما قرار می گیرد و در اواخر ماه نوامبر ادامه دارد، زمان آن است که نسبت به تصویر مالی تان جدی باشید. سرمایه گذاری های بلند مدت و استفاده از دانش دیگران در این زمینه مطلوب است. ارتباطات تجاری که در حال حاضر دارید در آینده برای شما بسیار سودآور خواهد شد. زمانی که ماه کامل در اواسط جولای نشانه شما را ملاقات میکند احساس می کنید که در محدودیت مالی و حرفه ای قرار دارید. آیا احساس می کنید که در یک کار بی پایان گرفتار شده اید و پشتیبانه ای ندارید؟ در این شرایط واقع بین باشید. زندگی را همیشه جدی نگیرید. تاثیرات ماه کامل تا چند هفته بر روی نشانه شما خواهد ماند، اما تاثیرات مثبتی نیز وجود دارد. از انرژی تان در بهبود و پیشرفت استفاده کنید.مشتری خوش شانس در اوایل ماه دسامبر نشانه شما را ملاقات می کند،و بعد از دو ماه به صورت مستقیم قرار میگیرد. توانایی عجیبی دارید که از تجربیات خود در واقعیت استفاده کنید. دیگران ممکن است فکر کنند که شما بسیار خوش شانس هستید. اما نمی دانند که شما پشت صحنه خیلی کارها را انجام می دهید.

طالع بینی سال 2019 متولدین بهمن ماه

یک سال جدید با کلی تغییرات! اورانوس، سیاره ای است که در خانه شما قرار دارد و تغییرات زیادی را امسال برای شما ایجاد می کند. این تغییرات به آهستگی صورت می گیرد و معمولا بین شش تا هفت سال طول می کشد. یک رویداد رخ می دهد زمانی که برج حمل آتشین به آرامی وارد برج ثور در اوایل ماه مارس می شود (به این معنی است که این دو انرژی مخالف یکدیگر است.) اورانوس دوست دارد که تجربه کند اما برج ثور مسیر سنتی را می پسندد. اورانوس نوآوری را دوست دارد اما برج ثور می گوید: من برای سنت خوب هستم. توجه داشته باشید که در اواسط اوت تا پایان سال عقب نشینی شروع می شود. تغییراتی که در محیط بیرونی رخ می دهد باعث ایجاد تغییرات درونی نیز می شود. سر خود را از برنامه های شلوغ بیرون بیاورید و بر روی درس هایی که اخیرا از دست داده اید تمرکز کنید. زحل در برج جدی برای یک سال می ماند، در یک کار نیاز به جدیت شما دارد. عقب نشینی در اواخر ماه آوریل تا اواسط ماه سپتامبر رخ می دهد که به شما می گوید که سر خود را به باد ندهید. احتمالا بخاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده اید خودتان را سرزنش می کنید اما بدانید بهمن ماهی عزیز همه چیز تقصیر شما نیست. خودتان را رها کنید و مثبت فکر کنید! مریخ همیشه در قدرت سفر می کند اما زمانیکه وارد برج میزان در ماه اکتبر می شود از این قدرتی که دارد کم می شود. یک موقعیت زیان آور برای شما فراهم می شود. به این معنی است که این قرار گیری همیشه به نفع شما نیست اما می توانید از ارتعاشات کم برج میزان استفاده کنید. زمان خوبی نیست که با اطرافان خود درگیر شوید بهمن ماهی های عزیز! نزدیک شدن بهترین کار است!.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین بهمن ماه

در سال 2019 بسیار حساس تر خواهید شد. ونوس حاکم بر زندگی عاطفی تان است و عقب نشینی نمی کند که بسیار خوب است. ونوس – اورانوس در شروع ماه فوریه بر روی مود شما تاثیر می گذارند ( بیشتر از هر زمان دیگری ) و شما دوست دارید که تجربه کنید. می توانید برنامه مسابقه عشق را دانلود کنید و با شریک عاطفی تان به اشتراک بگذارید و یا با یکدیگر از فروشگاه هایی که دوست دارید بازدید کنید. شما برای تمام چیز ها در برابر همسر خود صادق هستید و امیدوارم که همسر شما هم در برابرتان همینطور باشد. عطارد در اوایل ماه ژوئن وارد بخش احساسی برج سرطان می شود، بنابراین انتظار می رود که احساسات شما هر لحظه مانند حباب به سطح برسد. شما خیلی راحت قلب خود را بر روی دستان خود قرار می دهید اما چرا میل شدیدی که به شریک عاطفی تان دارید را سرکوب می کنید؟ البته این می تواند تاثیرات ورود عطارد به برج سرطان باشد.و صحبت در ارتباط با احساسات تان، نپتون رویایی امسال را در برج حوت حساس سپری می کند، به شریک عاطفی تان از نظر جسمی و احساسی نزدیک تر خواهید شد اما نه تنها این بلکه از لحاظ عرفانی هم نزدیک خواهید شد. خودخواهی شما بیرون ریخته می شود و احساس و میلی شدیدی به ارتباط معنوی با شریک عاطفی تان خواهید داشت. زمانیکه در اواخر ماه ژوئن نپتون عقب نشینی می کند شما را مجبور می کند حقایقی که در ارتباط با رابطه تان وجود دارد و تاکنون مخفی بوده است را ببینید (یا حتی در گذشته به راحتی نادیده گرفته بودید.) دیدن هر چیزی همانطور که هست چیز بدی نیست.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین بهمن ماه

آیا ترجیح می دهید تنها باشید یا اینکه نیمه گشمده خود را پیدا کنید؟ شما در اوایل شروع ماه فوریه یک ماه جدید در نشانه خود دارید، که پیامدهای عالی در زندگی عاطفی تان خواهد افتاد. شخصی که شما الان او را ملاقات می کنید می تواند خیلی عالی باشد! به جای اینکه از راه طولانی به منزل بروید بهتر است که راه دیگری را امتحان کنید. (اصطلاح است.) تغییرات خوب است، و ملاقات با افراد جدید در راه های مختلف می تواند منجر به یک رابطه عاشقانه حاصی شود. بهمن ماهی های عزیز یک آشنایی عالی در انتظار شماست. چشمان خود را ببندید و برای یک حادثه غیر منتظره اماده باشید. ونوس- مشتری در پایان ژوئن در خلاف جهت عقب نشینی می کنند حتی اگر برای جشن گرفتن دلیل خاصی نداشته باشید ممکن است با دوستان تان جمع شوید و یا در مراسم شادی آوری شرکت کنید. شما یک پروانه اجتماعی هستید، و ملاقات با افراد برگزیده در تمام تابستان آسان است. زمانی که خودتان را متوقف می کنید و دنبال نیمه گمشده تان نیستید او را پیدا خواهید کرد! فقط بنشینید، استراحت کنید، غذای خوبی بخورید و نوشیدنی خوبی را در کنار استخر بنوشید. ونوس وارد نشانه شما در اواخر ماه دسامبر می شود، در این زمان شروع به فکر کردن در ارتباط با رابطه خودتان می کنید و می خواهید متوجه شوید که چقدر آزادی دارید. اگر استقلال بخواهید تمام سال را آرزو خواهید داشت که در رابطه ای باشید. در آخر، شما متوجه خواهید شد که کاملا خودتان هستید. بدون شک خیلی سرگرم خواهید بود، اما همچنان زمان برای آزمایش و تجربه ادامه دارد. شاید تنها ماندن هم آنقدرها بد نباشد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین بهمن ماه

امسال به دنبال فرصت هایی برای ارائه دادن خودتان باشید. برقراری ارتباط و اطلاعات خاص عطارد وارد برج حوت حساس در اواخر ماه فوریه می شود، شما را بیشتر از هر زمانی نسبت به مسائل کاری حساس تر می کند. امسال سعی می کنید که خیلی از مسائل را شخصی کنید و برای کسی بازگو نکنید. نه نمی گویم که شما پارانوئید دارید. اما احساس می کنید که گاهی وقت ها اطرافیان مانع شما می شوند. خب خوب این است که شما می توانید به حس ششم خود به خوبی اطمینان کنید که در تصمیم گیری های تان در حیطه کاری بسیار کمک می کند. مخصوصا زمانی مفید است که قصد تغییر شغل خود را دارید و یا پذیرفتن مسئولیت جدید. در اوایل ماه ژوئن ونوس متمرکز بر روی پول با هوشمندی وارد برج جوزا می شود، بنابراین سرمایه گذاری عالی را انجام خواهید داد و فرصت های عالی بر سر راه شما قرار داده خواهد شد. شما وارد یک دوره عملی و کارامد می شوید، بنابراین بهتر است که همه جا را بنگرید قبل از اینکه هر گونه تصمیمی بگیرید. برج جوزا دوقولو است، به هر حال، ممکن است در برخی از مشاغل تجاری جایگاه تان ثابت شود. تغییر ذهنیت تان و یا بله یا خیر گفتن تان می تواند موجب از دست دادن مبلغ عمده ای پول شود و حتی بهمن ماهی های عزیز فرصت های عالی تان را از دست خواهید داد. پس سعی کنید زمانی که تصمیم می گیرید ثابت قدم باشید. زمانی که ماه کامل در نشانه شما در اواسط ماه اوت قرار دارد، اماده چیزهای عجیب و غریب باشید. بله این به معنی وفاداری توست! معاملاتی که اشخاص دیگر آن را نادیده گرفتن – این دقیقا همان جایی است که شما باید خودتان را نشان دهید بهمن ماهی های عزیز. فرصت هایی که افراد دیگر قادر به دیدن ان ها نیستند شما می بینید و این به شما در رقابت ها کمک ویژه ای می کند. فقط پول را دنبال کنید.

طالع بینی سال 2019 متولدین اسفند ماه

نپتون حاکم شما در نشانه تان است و نشانه شما نسبت به بقیه نشانه ها حساس تر است در لاین زمان شما اعتماد بنفس زیادی دارید و به دیگران بیشتر از خودتان اهمیت می دهید. با این حال برج حوت شیرین – نپتون در بین ماه جولای تا اواخر ماه نوامبر عقب نشینی می کنند، این واقعیت است که شما به سختی کار می کنید و نمی توانید از این کار اجتناب کنید. زمانی که حقیقت را متوجه می شوید خیلی خوشحال نخواهید شد اما در نهایت از این فرصت برای رشد خود استفاده می کنید و از آن زمان بهرمند خواهید شد. خورشید در اواخر ماه فوریه تا پایان ماه مارس به صورت عمیق میان آب ها سفر می کند، زمانی که شما در حال فکر کردن هستید دچار شک و تردید می شوید. برخی از این شک و تردید ها می توانند برای شما پر سود باشند. نمی توانید به کسی که دست کمک به سمت شما دراز کرده است رانادیده بگیرید. مریخ در تمام طول سال نشانه شما را ملاقات نخواهد کرد، اما از دنبال کردن نشانه های آب متوقف می شود – برج سرطان به مدت شش هفته در اواسط ماه می و برج عقرب از اواسط ماه نوامبر قرار دارد. مریخ به خوبی با خلق و خوی برج سرطان کنار نمی آیدف اما مریخ در در خانه به همراه برج عقرب مصمم قرار دارد که در این هنگام انرژی قدرتمندی را برای شما ساطع می کند.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص متاهلین اسفند ماه

آیا زمان آن رسیده که در سال 2019 عشق جدیدی را بگیریم؟ اورانوس وارد برج ثور محافظه کار در شروع ماه مارس می شود، جفت ساده ای نمی توانند باشند و انرژی مشکوکی را برای شما ارسال می کند. این جفت شدن چه معنی دارد؟ شما از همه جوانب متعهد به شریک عاطفی تان هستید. و می دانید که تعهد تان چقدر است! زمانیکه دیگران می گویند عشق وقت و کار می خواهد زمان آن است که درباره ان صحبت کنید. ماه کامل در نشانه آب برج عقرب در اواسط ماه می قرار دارد که تا حدودی این اتفاق نادر است و زمان ویژه ای را در روابط تان برای شما به ارمغان می اورد. تاثیرات ماه کامل طولانی مدت است، بنابراین آن چیزی را که تجربه می کنید برای مدت زمان کوتاهی به تعویق خواهد افتاد.احساسات منفی و یا مثبت در این مدت شدیدتر خواهد شد و نیاز است که شما آن ها را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر در فشار و تنش های زیادی هستید سعی کنید ریشه آن را پیدا کنید و با روش های سازنده آن ها برطرف کنید. ماه کامل در نشانه شما در اواسط ماه سپتامبر فرستاده می شود. زمان خوبی است که احساسات شاد قلبی خود را بروز دهید. جواب یکی از سوالاتی که در عالم رویا پرسیده بودید را خواهید گرفت . فصل پاییز زمان خوبی برای انجام ورزش های ذهنی از جمله مدیتیشن و انجام کارهای عاشقانه است.

طالع بینی عاشقانه سال 2019 مخصوص مجردین اسفند ماه

عشق در سال 2019 به راحتی اتفاق می افتد اما باید مواظب باشید که دقیقا همان چیزی که می خواهید باشد. مریخ اولین روز را به راحتی در برج حمل سپری میکند اما ممکن است احساس تهاجمی داشته باشید و نتوانید خودتان را کنترل کنید. با این وجود برج سرطان در برابر شما می ایستد و آن چه را که می خواهید در اختیاط شما قرار می دهد مخصوصا وقتی صحبت از عشق در میان باشد. می توانید خودتان را در روزهای اول سال به راحتی اثبات کنید. نتایج مثبتی را خواهید دید. ماه جدید در نشانه شما در شروع ماه مارس قرار دارد که دری از عشق عمیق را برای شما باز می کند، اما این زمان بسیار ظریف و آرام رخ می دهد. و اکنون زمان آن است که سرعت خود را کم کنید و برای شناختن شخصی که دوستش دارید زمان بگذارید بدون هیچ گونه نگرش و بحثی. قرار ملاقات های ایده آل معمولا از طریق گالری هنری، قدم زدن و شعر خواندن ایجاد می شود نه از طریق بحث و جنگیدن. تفکر عمیق پلوتو در برج عملی جدی در تمام طول سال سفر می کند. و در ماه اکتبر شروع به عقب نشینی می کند، به اطرافیان بسیار علاقمند شدید مخصوصا افرادی از جنس مخالف. اگر در رابطه خود مشکلاتی دارید باید قبل از هرگونه تلاش رمانتیکی این مشکلات را از رابطه تان دور کنید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2019 متولدین اسفند ماه

ثروت و موفقیت در سال 2019 به خلاقیت شما وابسته است. ونوس در شروع ماه مارس به برج دلو سفر می کند، شما باید فکر خود را گسترش دهید و بیشتر به افزایش درامد فکر کنید. زمان مناسبی برای گرفتن ایده های جدید و رفتن به سطح بعدی می باشد. اگر به دنبال یک شریک کاری و یا حتی یک سرمایه گذار هستید می توانید این قضیه را به راحتی بیان کنید. از آزادی بیان خود برای رسیدن به رویاها یتان استفاده کنید. همچنین در همان زمان عطارد در ماه مارس عقب نشینی می کند (دراواخر جولای تا اوایل نوامبر) ادامه دارد. عطارد در سال 2019 در نشانه های آب عقب نشنی می کند. به این معنی است که مسائل کاری به بحران های احساسی تبدیل خواهد شد. بهتر است که بر چیزهای که مطمئن نیستید تکیه نکنید، به جای آن به ندای درونی خودتان گوش دهید و بعد حرکت کنید. مریخ قدرتمند در اوایل ماه اکتبر وارد برج میزان می شود، بنابراین با توجه به غرایز خود، جذابیت را ترکیب کنید و از این طریق پیشرفت کنید. شما قادر هستید که هر دو جنبه جوانب را ببینید و بیشتر خواهان صلح می باشید. وقتی رئیس تان نحوه کار شما را به صورت تیمی ببینید به شما ارتقا رتبه خواهد داد.




فال با موکل
نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1398
بازدید : 131
نویسنده : ...

با وجود تمام مطالعات انجام شده که بارها و بارها بر بی ارزش بودن و بی اعتباری انواع خرافه‌ها صحه گذاشته است؛ ولی میل انسان به دانستن آینده و سردرآوردن از آن چه نسبت به آن بی خبر است، کششی عجیب در او ایجاد می کند تا پاسخ خود را در انواع کف بینی ها و طالع بینی ها جست و جو کند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، همان طور هم که این روزها می بینیم تبلیغات گسترده ای در شبکه های مجازی برای گرفتن انواع فال در جریان است و همچنین کلاس های آموزشی که افراد مختلف در آن دوره می بینند تا بتوانند فال من و شما را بگیرند. ساعتی به گفت و گو با کسانی پرداختیم که قهوه ها را به امید یافتن نشانی از آینده می نوشند و ورق های تاروت را در جست و جوی اتفاقات آتی از دسته های مختلف بیرون می کشند...
 
به امید این که بتوانم با افرادی که این خانم فالگیر جوان، فالشان را گرفته است صحبت کنم، وارد ساختمان خانه اش می شوم؛ ولی مشتری آن ساعت فقط و فقط من هستم. فنجان قهوه را جلویم می گذارد. می خورم. فنجان را روی نعلبکی برمی گرداند و ... با انگشتم باید ته فنجان بکشم و حالا آغاز ماجراست... «یک مرد توی فالته» چشم به چشمم می دوزد، نگاهش می کنم، وقتی سکوت می کند، می پرسم خوب «کی هست؟» جواب می دهد:«پشتش را می بینم، صورتش پیدا نیست، می شناسی اش؟» . «از کجا بدونم درباره کی حرف می زنی؟» «اسمش یا احمد است یا حمید، یا حامد ... صبر کن.. مصطفی و مرتضی و مهران هم می بینم» در دلم می گویم: «جل الخالق! این ها کی هستند؟!» دوباره نگاهم می کند، «می شناسی شان؟» ته دلم می گویم: «کاش یکی از اسم ها برایم آشنا بود، تا می دیدم چه می گوید» ولی حتی یکی از این اسامی را در اطرافیانم نمی شناسم، جواب می دهم: «هیچ کدوم. اصلا افرادی با همچین اسم هایی در اطرافم نیستند نه در فامیل، نه بین همکاران و دوست و آشنا» زود ادامه می دهد:«این ها بعد از این سر راهت قرار می گیرند!» و باز جست و جوی ته فنجان «یک سند می بینم. به تازگی سندی را امضا کردی؟»با نگاهی پر از پرسش زل می زند توی چشم هایم.«تازگی هاااا... که نه...» مکثم را که می بیند، شارژ می شود انگار... «چرا. یک سند توی فالت هست. یک سبد گل هم می بینم خیلی خوب است. قرار است یک مالی، ثروتی، نمی دانم پول زیادی بهت برسه». تند تند حرف می زند، آن قدر که یادم نمی ماند چه چیزهایی گفت.
 
آمده ام بیرون. نفس می کشم. همین هایی را هم که نوشتم کلی فکر کردم تا به یادم آمد... خانمی که این دختر فالگیر را به من معرفی کرده، می گوید: «کارش حرف ندارد. دارد می رود هند تا آموزش های حرفه ای تر را پیش استادش ببیند. فالت چطور بود؟»
 
با زن جوان دیگری آشنا می شوم که فالگیر دیگری را برای حل مشکلش پیدا کرده است. جوان است و یک بچه کوچک دارد. با شوهرش اختلافات شدیدی دارد و تا مرز جدایی پیش رفته اند. با ذوق و شوق می گوید: «خانم! باور کنید راست است. من خودم خیلی اعتقاد به فال ندارم و می گویم الکی است، به همین دلیل پیش هر کسی نمی روم ولی یک نفر را پیدا کردم واقعا جواب گرفتم.» توضیحات بیشتری از او می خواهم. به این جملات اکتفا می کند: «مشکلات من و همسرم خیلی جدی است، دیگر هر کاری کردیم فایده ای ندارد و قصد داریم جدا شویم ولی پدر و مادرم گفتند به عنوان آخرین راه حل برویم سراغ دعانویس. من دعانویس ها را قبول ندارم ولی یک نفر هست که فال می گیرد و راه حل می دهد یعنی یک کارهایی را می گوید انجام بدهید، فقط این طور نیست که فالت را بگیرد. من رفتم پیشش.» اصرار می کنم بخش هایی را برایم توضیح دهد، تمایلی ندارد و می گوید: «گفت، دعایی تان کرده اند و طلسم تان سنگین است. یک سری چیزهایی گفت تهیه کنیم یکی اش استخوان مرغ است، این ها را باید در یک قبرستان قدیمی دفن کنیم. پدرم به زحمت رفت سراغ یک قبرستان قدیمی. واقعا خیلی زود نتیجه داد.... می دانم باور نمی کنید ولی من راضی ام. حتی گفت نیمی از پول را وقتی مشکلتان حل شد بیاورید. صد هزار تومان باقی مانده».
 
اما نفر بعدی می گوید: «این فرق دارد. من خیلی فال قهوه رفتم ولی این خانم جن دارد.» با تعجب می پرسم:«جن دارد؟ یعنی چی؟» «یعنی دو تا جن دارد که مطالب را آن ها به او می گویند از خودش حرفی در نمی آورد، من و دوستم هر دو رفتیم باور نمی کنید حتی دقیقا اسم افراد و زمان رخ دادن اتفاق ها را می گوید.» «عجب! چقدر می گیرد برای این کار؟» «۵۰ هزار تومان ولی ارزش دارد هر چه می گوید راست است، صد در صد، اصلا شک نکن.»
چطور این کار انجام می شود؟ شما در مقابل زن می نشینید. انگار به کسانی نگاه می کند، شک می کنی. حس می کنی کسی پشت سرت ایستاده یا راه می رود، سرت را برمی گردانی که می گوید: «خیالت راحت باشد کسی پشت سرت نیست. حواست به من باشد.» «پسری که دوستش داری، اسمش محمد است. او هم تو را دوست دارد. یک بچه در آینده تان است، با هم ازدواج می کنید، تا آخر سال دیگر» حالا زن به سمت راست تان نگاه می کند و ادامه می دهد. دوباره به سمت چپتان نگاه می کند و .... با جن ها حرف می زند، همان دو تا جنی که دو طرف تو نشسته اند و به او اطلاعات می دهند تا بگوید.
 
اما نفر آخر، نازنین با اصرار دستم را می کشد، می گوید بیا بنشین، فال ورق راحله حرف ندارد، هر چی به من گفته راست بوده! مهمانشان هستم و با بی اعتنایی و ناباوری می نشینم، یک کارت می کشم، اولی، دومی، سومی و... قرار است اتفاقات مهم ۳ ماه پیش رو را بگوید، به مسایل خصوصی اشاره می کند که بعضاً درست است، تعجب می کنم و ... دو ماه بعد، می خواهم ببینم این بار هم می تواند به همان دقت حرف بزند! کارت ها را می کشم... تا امروز یکی از آن ها هم درست درنیامده...



بهترین شرکت باربری در شهرک غرب تهران
نوشته شده در یک شنبه 17 شهريور 1398
بازدید : 148
نویسنده : ...

 

بهترین شرکت باربری در شهرک غرب تهران

 

برای انتخاب یک شرکت باربری در غرب تهران ، مهم است که به نظریات مشتریان آن شرکت باربری و سوابق حمل بار و بسته بندی شرکت مورد نظر توجه کنید.

 

خوشبختانه اتوبار جابه جا بار تهران توانسته است در طول حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه حمل بار در محدوده غرب تهران بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را کسب کند. در این زمینه فقط کافیست نظرات مشتریان ما را در صفحه اصلی سایت جابه جا بار مشاهده کنید.

 

پرسنل اتوبار تهران خدمات خود را در اسباب کشی در محدوده باربری در تهران و شهرک غرب تهران در مراحل زیر ارائه می دهند :

  • ارائه مشاوره باربری به مشتری و متقاضی
  • بسته بندی در منزل اثاثیه با استفاده از مواد بسته بندی صنعتی و مدرن موجود در اتوبار ،
  • حمل اثاثیه منزل در مرحله بارگیری کامیون ، تخلیه کامیون و انتقال اثاثیه به داخل منزل و مقصد نهایی به صورت صحیح و اصولی
  • حمل اثاثیه منزل در جاده های درون شهری و بین شهری
  • ارائه خدمات بیمه ای و حمایت از کالای مشتری

قیمت و هزینه حمل بار در باربری شهرک غرب تهران

هزینه ای که مشتری به اتوبار تهران برای خدمات دریافت کرده می پردازند ، به صرفه و منصفانه است چون که  خدمات به موقع و صحیح انجام می شود. عدم آسیب دیدگی لوازم مشتری و آسودگی جسمی و روحی صاحب کالا به صرفه بودن هزینه باربری را تایید و تصدیق می کند. مدیریت اتوبار تهران در صدد است تا آخرین حد ممکن کیفیت خدمات ارائه دهنده را بالا ببرد و برای دست یابی به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

خدمات باربری در سعادت آباد

در باربری سعادت آباد برای این که کالا و لوازم مشتری در بهترین زمان ممکن به صورت صحیح و سالم انتقال یابد ، همه پرسنل در کلاس های آموزشی شرکت کرده و دانش روز در رابطه با حرفه اسباب کشی در محدوده باربری را به خوبی دریافت کرده اند. تخصص و مهارت پرسنل شرکت اسباب کشی تهران زبان زد خاص و عام است و همه افرادی که تجربه اسباب کشی به کمک پرسنل این اتوبار در سعادت آباد را داشته اند ، این گفته را تایید می کنند.

کامیون حمل بار در شرکت اسباب کشی تهران

یکی دیگر از استراتژی های این مرکز حمل و نقل اثاثیه به خدمت گرفتن تعداد زیادی کامیون بزرگ و کوچک است. خودروهای حمل و نقل در این مرکز مناسب با ویژگی های کالا و اثاثه مشتری انتخاب می شوند. انتخاب کامیون مناسب با نوع و اندازه بار چندین فایده برای مشتری در بر دارد. کامیون بزرگ تر و مجهزتر هزینه بیشتری برای حمل اثاثیه منزل دریافت می کند. با انتخاب کامیون مناسب مشتری لازم نیست هزینه کامیون بزرگ تر را برای حمل بار اندک بپردازد. همچنین ماشین های مجهزتر هزینه حمل و نقل بیشتری دارند. کالاهایی که نیاز به ماشین مجهز ندارند را در این مرکز با کامیون های ساده تر که هزینه حمل کمتر دارند ، جا به جا می کنند.

 

ارائه خدمات بسته بندی در منزل در باربری سعادت آباد و شهرک غرب تهران

پرسنل شرکت اسباب کشی تهران خدمات بسته بندی در منزل را به صورت صحیح و اصولی ارائه می دهند. این افراد با استفاده از مواد بسته بندی صنعتی موجود در مرکز و با استفاده از روش های صحیح بسته بندی همه لوازم بزرگ و کوچک مشتری را دسته بندی و بسته بندی می کنند.

هر کالایی با مواد و به روش مخصوص بسته بندی می شود. کالاهای بزرگ و سنگین وزن را در ضربه گیرهای محکم همچون نایلون های حبابدار ، سلفون های محکم و ظریف و یا فوم های یک یا چند لایه بسته بندی می کنند. لوازم ظریف ، حساس و شکستنی علاوه بر استفاده از ضربه گیر مناسب داخل کارتون و جعبه مناسب و محکم قرار می گیرد.

پرسنل شرکت اسباب کشی تهران همه لوازم را با دقت و سرعت به روش صحیح بسته بندی می کنند. طوری که در فرایند انتقال در اثر تکان های موجود ، بسته ها باز نشود.

ارائه خدمات مشاوره ای مرکز حمل و نقل اثاثیه تهران

متخصصان مشاوره مرکز باربری در سعادت آباد قبل از ارائه هرگونه خدمات به صورت مفصل در رابطه با مراحل مختلف اسباب کشی در محدوده باربری و چگونگی ارائه خدمات و نوع خدمات درخواستی و تعداد پرسنل مورد نیاز به مشتری مشاوره تخصصی ارائه می دهند. مشتری پس از آگاهی از مراحل مختلف کار با اتوبار توافق کرده و بارنامه تنظیم و امضاء می شود.

 

 

 

 

تیم حرفه ای حمل بار و بسته بندی اثاثیه جابه حا بار با بهترین روش های بسته بندی و تجهیزات و لوازم بسته بندی مرغوب ، کالا ها و لوازم و اثاثیه شما را در مقابل هرگونه ضربه و آسیب بیمه می‌سازد. تمامی کامیون ها و ماشین های اسباب کشی ما در اتوبار که برای حمل بار و وسایل سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند ، جدید و به روز و مجهز برای حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری و شرکت در غرب تهران هستند. داخل کانتینر های مسقف کامیون ها موکت کاری و عایق بندی شده می‌باشد و بار شما را در برابر هرگونه باد و باران و آسیب احتمالی محفوظ نگه می‌دارد.

همچنین با استفاده از خدمات بیمه کالا باربری ، میتوانید کیفیت و امنیت  اسباب کشی خود را بیشتر از قبل تامین کنید.

 




طراحی اپ در اصفهان
نوشته شده در سه شنبه 12 شهريور 1398
بازدید : 240
نویسنده : ...

بالغ بر ٨ سال سابقه درخشان-با کادری قوی و با تجربه-دارای پروانه کسب- ارائه فاکتور رسمی-دارای مجوز رسمی از اتحادیه و ...در زمينه طراحي سايت و اپلیکیشن و آموزش ، دارای پروانه کسبی،ارائه فاکتور رسمی و  ... شايد دليلي باشد تا شما پديده را به عنوان همكار تجاري خود انتخاب كنيد...

36644781

طراحی اپ در اصفهان




فال روز متولدین تابستان
نوشته شده در دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 134
نویسنده : ...

فال روز متولدین تیر:

خلاقیت امروز در محیط کاری باعث موفقیت شما خواهد شد. یکی از بستگان سالمند به شما توصیه هایی می کند که باعث می شود بر تمام سختی ها غلبه کنید. اگر چه شرایط مالیات تان خوب نیست، اما ممکن است امروز بعد از ظهر به یک سفر خانوادگی بروید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مرداد:

امروز به نظر می رسد که بسیار مصمم هستید. فرصتی داری که تصمیمات مهمی بگیرید مخصوصاً در حیطه کاری و کسب و کارتان. همچنین زمان مطلوبی برای ایجاد کردن مشارکت ها می باشد. از این شرایط مطلوبی که دارید بیشترین بهره را ببرید. امروز می توانید به حس درونی تان اطمینان کنید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

در کسب و کار و اجتماع میتوانید موفق باشید. مشارکت های تان امروز بسیار خوب پیش می روند و دوستان تان بسیار از شما حمایت خواهند کرد. باید صبور باشید و برای رسیدن به نتایج بهتر صبر کنید




بازدید : 154
نویسنده : ...

راهنمای کامل خرید فایل اداری و خرید کمد اداری

خرید فایل اداری بصورت اینترنتی خیلی از هزینه ها‌ی جابجایی و حمل و نقل وسایل را برای شما از بین میبرد و شما براحتی با خرید فایل اداری بصورت اینترنتی میتوانید براحتی سفارش خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید

برای اینکه بدانیم چگونه خرید فایل اداری را در اینترنت راحت تر انجام دهیم ما برای شما نکات مختلفی را آماده کرده ایم که توجه شما را به ادامه همین مطلب جلب میکنم.

نکات خرید فایل اداری

یکی از مهمترین بخش هایی که در همه‌ی محیط های اداری و سازمان ها موجود است فایل اداری و کمد اداری است یا در  برخی موارد کابینت ها برای محیط های اداری نقش مشابهی را ایفا می کنند. فایل و کمد اداری موجب این می شود که شما یک فضای مناسبی برای گذاشتن پوشه ها، پرونده ها و همین طور اسناد و مدارک اداره خود داشته باشید.

 

 خرید فایل اداری

شاید با خودتان بگویید که با پیشرفت روز به روز تکنولوژی کاغذبازی از قبل خیلی کمتر شده، اما این را به شما بگوییم که باز هم در معتبرترین شرکت ها و سازمان ها به علت اینکه احتمال خرابی کامپیوتر ها و سرور ها دور از ذهن نیست و همین طور مشکلاتی که ممکن است برای تکنولوژی های جدید به وجود بیاید اسناد و برگه های مهم و همچنین پوشه ها و پرونده ها به صورت کاغذی هم نگهداری می شوند تا در مواقع نیاز و مواقع اضطراری بتوان از آنها استفاده کرد.

 

خرید کمد اداری

بخش فایل اداری و کمدهای اداری نقش بسیار بسیار مهمی در نگه داری این گونه وسایل را دارد و تلاش می شود ساختار آنها به گونه‌ای باشد که پرونده ها و برگه های مهم از گزند آسیب به دور باشند. فایل ها و کمد ها ممکن است از جنس فلزی و یا اینکه ام دی اف باشند که آنها را میتوان در ابعاد مختلفی در اتاق های مشخصی از اداره یا سازمان یا حتی در کنار میز کار شما قرار داده شود.

این فایل ها و کمد ها به علت تقاضای بالایی که دارند دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و جنس هستند و شما با توجه به دکوراسیون محیط اداره خود می توانید مورد مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

نکات خرید فایل اداری

در بین انواع فایل ها و کمد های اداری که طراحی و ساخته شده است، مدل هایی وجود دارند که حتی قابل جابه جایی هستند و شما میتوانید آنها را به هنگام جابه جایی پرونده ها و نیاز و دسترسی افراد مختلف به آنها زحمت حمل پرونده های سنگین و اوراق تعداد بالا را از دوش خود کم کنید و تمام این فایل ها و پرونده ها را بصورت یکجا با هم جابه‌جا کنید.

 

خصوصیات خرید فایل سه کشویی

در برخی از فایل ها و کمد ها سه کشو در کنار یک میز قرار دارد که در این مدل ها دیگر قفسه‌ی جدایی برای فایل ها در نظر نمی‌گیرند. این کشو ها می توانند جای خوبی برای لوازم کارمندان اداره باشد تا بتوانند به راحتی هر دفعه که به این ابزار نیاز داشتند به آن دسترسی داشته باشند.

همواره میتوانید برای خرید فایل اداری یا مبلمان اداره و منزل خود با کارشناسان مبل اداری ارتباط برقرار کنید

تلفن همراه : 09123910346

تلفن ثابت : 02136243591

آدرس : تهران – ورامین – خیابان دانش سرا




بازدید : 222
نویسنده : ...

سئو سایت چیست؟ تاثیر سئو و بهینه سازی در افزایش رتبه  سایت

سئو سایت به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است. یک استراتژی سئو شامل فرآیندی می شود که در آن صفحات سایت شما به گونه ای بهینه سازی می شوند که در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتور های جستجو در جایگاه بالاتری قرار بگیرند. تمرکز سئو و بهینه سازی سایت روی بهبود رنک شما در سرچ های ارگانیک (غیر پولی) است. پس اگر شما صاحب یک وب سایت هستید و می خواهید سایت شما ترافیک یا بازدید بیشتری داشته باشد، باید سئو سایت را در برنامه کاری خود قرار دهید. در ادامه برخی از اصول سئو را به بیانی ساده توضیح می دهیم.

اصول سئو بر اساس الگوریتم گوگل است

اینکه هر سایتی در چه جایگاهی قرار بگیرد توسط الگوریتم گوگل تعیین می شود. اگرچه هیچ کس نمی داند الگوریتم گوگل دقیقا چگونه کار می کند، امّا سال ها تجربه سئو کارها باعث ایجاد اصول سئو شده که این اصول می توانید کاری کنید که الگوریتم گوگل را نسبت به سایت خود راضی نگه دارید. اصول سئو یا استراتژی سئو به دو دسته کلی زیر تقسیم می شود:

سئو داخلی (On-page SEO)

بخشی از رنک وب سایت شما توسط فاکتورهای سئو داخلی تعیین می شود. فاکتورهای سئو داخلی تمام مواردی هستند که داخل سایت شما وجود دارند و روی رنک شما تاثیر دارند. سئو داخلی به طور کلی شامل دو دسته مسائل فنی سایت و مسائل محتوایی سایت می شود.

فاکتورهای سئو فنی:

  • بهینه بودن سرعت سایت
  • قابل درک بودن سایت برای موتورهای جستجو (با استفاده از فایل robots.txt و متا تگ ها)
  • نداشتن لینک های شکسته
  • گیج نکردن ربات های موتورهای جستجو با محتوای تکراری
  • امن بودن (استفاده از HTTPS)
  • استفاده از Structured Data
  • تعریف سایت مپ
  • و غیره

فاکتورهای سئو محتوا:

  • تغییر و بهبود محتوای قدیمی
  • دسته بندی های مرتب و منظم
  • داشتن ساختار مناسب برای لینک های داخلی
  • تولید محتوای ارزشمند و کاربر پسند
  • و غیره

سئو خارجی (Off-page SEO)

علاوه بر تمامی فاکتورهای سئو داخلی و مواردی که داخل سایت شما هستند، فاکتورهای سئو خارجی نیز روی سئو سایت شما تاثیر دارند. به طور کلی، فاکتورهای سئو خارجی شامل تمامی مواردی می شوند که از خارج سایت شما روی رنک شما تاثیر می گذارند. لینک هایی که از سایر سایت ها دریافت می کنید، فعالیت شما در شبکه های اجتماعی و هر گونه فعالیت تبلیغاتی و بازاریابی دیگر خارج از وب سایت شما در دسته فاکتورهای سئو خارجی قرار می گیرند.

از آن جایی که بسیاری از فاکتورهای سئو خارجی به بازخورد دیگران بر می گردد، تاثیر گذاری روی آن ها ممکن است برای شما سخت باشد. در یک استراتژی سئو سایت، تعداد و کیفیت بک لینک های سایت جزو مهم ترین فاکتورها هستند و در سئو خارجی نیز بخش عمده را تشکیل می دهند. هرچه لینک هایی که دریافت می کنید با کیفیت تر، مرتبط تر و بیشتر باشند، رتبه سایت شما در گوگل بهتر می شود.

مسئله دیگری که جزو فاکتورهای خارجی سئو و بهینه سازی سایت محسوب می شود، میزان رقابت در حوزه کاری مدنظر شما است. هرچه رقابت در یک حوزه بیشتر باشد، رتبه خوب گرفتن در گوگل سخت تر خواهد بود. در نتیجه، میزان رقابت نیز یکی از فاکتورهایی است که روی رتبه سایت شما تاثیر خواهد داشت.

نتیجه گیری

بهترین استراتژی و بهترین نگاه به سئو سایت، دید کلی است. دید کلی به سئو یعنی هدف اصلی شما این است که وب سایت شما از تمامی جهات بهترین باشد. سعی نکنید گوگل را گول بزنید و در عوض از یک استراتژی سئو اصولی و بلند مدت استفاده کنید. اگر سایت شما با کیفیت باشد، گوگل خودش رنک خوب را دو دستی تقدیم شما می کند!

اگر مایلید کار سئو و بهینه سازی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای سئو در مشهد بسپارید، می توانید همین حالا با کارشناسان تیم تاپ سئو ارتباط برقرار کنید. تاپ سئو با داشتن علم روز و تخصص بالا در زمینه سئو سایت ارائه دهنده خدمات سئو در مشهد و سایر شهر های ایران است که با سابقه ای درخشان می تواند کسب و کار شما را با کمک یک استراتژی اصولی سئو متحول کند.




تشک مموری فوم
نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 220
نویسنده : ...

تشک مموری فوم 

مموری فوم در واقع ماده‌ای است که سازمان فضانوردی آمریکا با هدف محافظت از وضعیت جسمانی مسافران ایستگاه فضایی اختراع کرد. این ماده از ترکیب پلی اورتان، و لاتکس ساخته می‌شود. سالها بعد برخی از افراد، این ماده را در صنایع مختلف مانند تجهیزات پزشکی،ورزشی و ساخت تشک‌ مموری فوم به کار گرفتند. از محاسن تشک مموری فوم رویال یا تشک فوم دار هوشمند این است که این ماده به دما و وزن بدن حساس بوده و به تناسب آن تغییر می‌کند. هنگام خواب، برخی از نقاط بدن از تشک فاصله دارد و همین مسئله‌ سبب فشار بر دیگر نقاط بدن می‌شود. به عنوان مثال فاصله گودی کمر تا تشک سبب فشار بر کمر می‌شود، اما در تشک‌های مموری فوم این نقاط پر می‌شود که درمان موثری برای درد‌های استخوانی می‌باشد.
همین ویژگی خاص تشک باعث شده است که همواره تعداد زیادی از افراد خواستار خرید تشک مموری فوم از فروشگاه های کالای خواب باشند.

محققین و طراحان تشک طبی و فنری در دنیا بر این باور هستند که تشک طبی مدل مموری فوم موجب افزایش کیفیت خواب می شود. زیرا مموری فوم استفاده شده در تشک به حرارت بدن حساس است و به تناسب دمای بدن و وزن هر ناحیه از بدن شکل عضلات را به خود می گیرد و جریان خون رسانی درون عضلات را متعادل می کند. و در نهایت باعث تخلیه دردهای عضلانی و فشار های عصبی در حین استراحت می شود و همچنین با پوشش دهی پستی و بلندی های بدن، باعث می شود ستون فقرانی در یک راستای کاملا افقی و صاف قرار گیرد و گودی کمر به خوبی پر شود که باعث حذف فشار روی ستون فقرات و کمر می شود. 

اکثر تشک های مموری فوم موجود در بازار تشک های فنری هستند که لایه آخر آن ها با مموری فوم پوشانده شده است، بعضی از تشک ها هم دارای یک لایه اضافی از مموری فوم هستند که جدا از تشک است. و نوع دیگر از تشک ها فقط مموری فوم هستند که به تشک های فول مموری مشهورند.

بهترین مارک تشک مموری فوم 

بعضی از مردم به تشک مموری فوم بسیار ایمان دارند، ولی مموری فوم مناسب برای همه نیست. اگر شما وسوسه شده‌اید که یک تشک مموری فوم بخرید، باید دو مورد را در نظر بگیرید:

  1. اول اینکه چقدر تمایل دارید هزینه کنید و دوم کدام نوع برای شما مناسب خواهد بود. در غیر این صورت احتمالا از خرید خود پشیمان بشوید.
  2. تشک‌های مموری فوم که اکثرا تحت عنوان تشک‌های مموری شناخته می‌شوند، با لایه ای از ماده کششی که به دما حساس است، پوشانده شده است. این نوع از تشک ها، برای کم کردن فشار بر روی مفاصلی که درد میکنند، بسیار مناسب است ولی قیمت آن کمی بالاست!

خوابیدن بر روی تشک های مموری فوم احساس بسیار متفاوتی با خوابیدن روی تشک های فنری معمولی دارد. این بدین معنی است که تشم مموری فوم برای همه مناسب نیست، بسیاری از مردم معتقدند که تشک موری فوم بسیار گرم است. ولی افرادی که طرفدار تشک های مموری فوم هستند، مموری فوم را راحت ترین آن ها می دانند.

در صورتی که تمایل به خرید تشک طبی ، فنری و تشک مموری فوم رویال دارید ، همین حالا از فروشگاه کالای خواب رویال دیدن کنید و تشک مورد نظر خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.

 




نکات مهم در خرید میز تحریر
نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1398
بازدید : 154
نویسنده : ...

نکات مهم در خرید میز تحریر

اگر قصد خرید میز تحریر را دارید بشما سفارش می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید . این مقاله راهنمای خرید میز تحریر استاندارد و یا این که همینطور راهنمای خرید میز تحریر کتابخانه دار است که نکات فراوان مهمی را در بر گرفته است . تفاوتی نمیکنه که شما بخواهید یک میز تحریر کتابخانه دار دخترانه یا این که میز تحریر کتابخانه دار نوجوان و یا این که چه بسا میز تحریر کتابخانه دار امروزی رو بخواهید خرید کنید مهم این هستش که به استاندارد ها پایین دقت داشته باشید تا در هنگام استفاده از میز مطالعه حس خستگی و کوفتگی در بدن خود نداشته باشید.

 

خرید میز تحریر برای مطالعه فرزند خود

بعضی اوقات بچه ها ها با وضعیت درازکش جلوی تلویزیون تکالیف روزمره شان را انجام می دهند و یا این که از پیشخوان و میز ناهار خوری یا این که میز خوراک خوری آشپزخانه استفاده میکنند برای اینکه در جمع خانواده باشند. این مسئله تمرکزشان را کم می نماید و به دلیل حالت نامناسبی که بدن آن ها دارد, در بازه زمانی طولانی مدت در گیر آسیب های جبران ناپذیر جسمی می گردند .

 

خرید میز تحریر متناسب با متراژ اتاق

میز تحریر را می بایست آنقدر در اتاق جابجا نمائید تا بهترین  زاویه برای راحتی فرزند خود پیدا فرمائید . این میز می بایست در جای مطلوب قرار بگیرد تا نوری که به میز میتابد منجر به آزار استفاده کننده از میز نشود. در صورتیکه متراژ اتاق کوچک است , بهتر است که از کناره ها و قسمت های غیر قابل استفاده اتاق برای قرار دادن میز بهره ببرید; نظیر میزهای متصل به کتابخانه که اکثر وقت ها متحرک میباشند و برحسب نیاز باز یا این که بسته می‌شوند . در اتاق های بزرگ که دست تان باز تر است , می‌توانید به فکر خرید میز تحریر بزرگ تری باشید.

 

آیا خرید میز تحریر ارزان درست است؟

برای خرید میز تحریر ارزان و یا گران ما بشما توصیه میکنیم حتماً تمامی جوانب کار را بسنجید. مثلا اول بودجه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید نمایید هیچوقت در خرید میز تحریر عجله نکنید همیشه سعی کنید تمام اصولی که یک میز تحریر استاندارد باید داشته باشد را در نظر بگیرید و در خرید میز تحریر برای منزل خود خود لحاظ کنید. خیلی وقت ها پیش می آید که شما حتی جای کافی در منزل خود ندارید از این رو شاید به فکر خرید میز تحریر کم جا بیفتید. پس سعی کنید تمامی عوامل تاثیر گذار را برای خرید میز تحریر از ذهن خود بگذرانید.

 

کدام میز تحریر و چگونه و از کجا بخریم؟

اگر تصمیم به خرید میز تحریر گرفتید سعی کنید یک میز تحریر کتابخانه دار را انتخاب کنید که بتواند نیاز ها و مشکلات شما را حل کنید سعی کنید میز تحریر را از فروشگاه های معتبر که محصولات با کیفیت بالا ارائه میدهند خریداری نمایید.فروشگاه مبل اداری با سابقه ای درخشان در صنعت تولید تجهیزات کتابخانه ای نامی آشنا در تمامی کتابخانه ها و مراکز علمی کشور به حساب می آید.بدین منظور به راحتی میتوانید از فروشگاه اینترنتی مبل اداری خرید نمایید.

 

 




بازدید : 164
نویسنده : ...

بر اساس آمار، گوگل محبوب ترین سایت در ایران است و این یعنی کاربران برای رفع نیاز های خود به این سایت مراجعه می کنند. حال اگر سایت شما در نتیجه اول دیده شود، امکان اینکه کاربر روی لینک شما کلیک کرده و نهایتا از شما خرید کند بسیار بالا می رود. استفاده از تکنیک های سئو سایت به بهبود رتبه شما در گوگل کمک می کند، امّا اثر بخشی سئو زمان بر است. به دنبال راه میانبر می گردید تا خیلی سریع به صفحه اوّل گوگل بیایید؟ تبلیغات گوگل دقیقا همان راهی است که به شما کمک می کند در کمتر از 24 ساعت با کلیدواژه مدنظر خود لینک اوّل جستجوی گوگل باشید!

روش تبلیغات در گوگل با گوگل ادوردز

وقتی که عبارت خاصی را در گوگل سرچ می کنید، ممکن است تعدادی نتیجه در بالا و پایین صفحه اول ببینید که علامت AD در کنار آن ها قرار دارد. این نتایج دقیقا همان گوگل ادز هستند. در تبلیغات کلیکی گوگل شما با پرداخت هزینه می توانید کلیدواژه های مدنظر خود را انتخاب کنید و برای یک بازه زمانی محدود و مشخص در جایگاه نخست گوگل قرار بگیرید. توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل بدون مدیریت درست و تجربه کافی فقط اتلاف هزینه و وقت خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می شود که کار تبلیغات گوگل را به یک کمپانی معتبر در زمینه ارائه خدمات Google Ads بسپارید.

تیم تاپ سئو با سابقه ای درخشان در زمینه پیاده سازی کمپین های تبلیغات گوگل به شما این تضمین را می دهد که با هزینه ای مناسب و به بهینه ترین حالت ممکن در گوگل تبلیغ ثبت کنید.

ویژگی های تبلیغات گوگل

همانطور که گفتیم، تبلیغ در گوگل راهی سریع برای رسیدن به صفحه اوّل گوگل است. در ادامه برخی از مزایای تبلیغات کلیکی گوگل را برای شما بررسی می کنیم تا درک کنید که تبلیغات گوگل چگونه نسب به سایر روش های تلیغاتی متمایز است:

  • هزینه کمتر – قرار گرفتن در لینک اوّل گوگل با کلیدواژه مناسب یعنی تمام کسانی که به دنبال خدمات یا محصول شما هستند، سایت شما را پیش روی خود می بینند. حال اگر هزینه تبلیغات گوگل را با اجاره بیلبورد در سطح شهر مقایسه کنید متوجه می شوید که در عین هدفمند بودن، تبلیغات در گوگل بسیار به صرفه تر نیز هست.
  • هدفمند و پر بازده – هر سنت هزینه ای که در تبلیغات گوگل مصرف می کنید برای شما سود خواهد داشت! زیرا گوگل زمانی از شما هزینه کسر می کند که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند. در نتیجه، با پرداخت هزینه می توانید اطمینان داشته باشید که کاربران به سایت شما سر می زنند.
  • سریع و هوشمند – پیاده سازی یک استراتژی سئو قطعا راه مناسبی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است، امّا ماه ها زمان می برد. تبلیغات گوگل ادز به شما اجازه می دهد در کمتر از 24 ساعت و دقیقا با کلیدواژه های مد نظر خود در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.
  • قابل سنجش بودن – تبلیغات گوگل پنلی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید جزئیات کمپین تبلیغاتی خود را ببینید و میزان موفقیت آن را بسنجید. اطلاعاتی که در کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار می گیرد می تواند بعدا برای سئو سایت شما نیز استفاده شود.

 




تشک طبی رویال
نوشته شده در یک شنبه 3 شهريور 1398
بازدید : 191
نویسنده : ...

تشک طبی و استفاده از آن هنگام خواب باعث میشود ، شما در طول شب راحت تر باشید . البته آنچه سبب راحتی یک فرد میشود ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد ، به طور کلی کیفیت تشک خواب شما یکی از عوامل مهم در ایجاد حس ارامش هنگام استراحت و خواب میباشد. خوش خواب های متنوع و زیادی در بازار کالای خواب وجود دارند ، در این بین تشک طبی و فنری محبوبیت زیادی بین افراد دارد.

تشک های طبی در ابتدا بیشتر برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی و ساخته شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. مطالعات نشان میدهند که کیفیت و استحکام تشک ها پس از گذشت 7 سال از بین می رود. بنابراین اگر عمر تشک خواب شما بیشتر از 7 سال است بهتر است به فکر خرید تشک خواب جدیدی برای خود باشید.

مزایای استفاده از تشک طبی

مطمئن بودن از راحتی محل خواب در هنگام شب کلید استراحت عضلات و مفاصل بدن شما خواهد بود. اگر بدن شما بتواند در وضعیتی طبیعی استراحت کند که ستون فقرات در حالتی صحیح قرار بگیرد، ماهیچه های شما می توانند هنگام خواب به اندازه کافی استراحت کنند. اگر تشک شما متناسب با بدن شما نباشد، ماهیچه های شما نمیتوانند در طول شب استراحت کنند و مجبور میشوند فعالیت داشته باشند تا بتوانند تعادل بدن شما را حفظ کنند. یکی از دلایلی که بعضی از افراد هنگام بیدار شدن از خواب دچار خشکی بدن و گرفتگی عضلات میشوند ، استفاده از تشک نامتناسب میباشد.

ستون فقرات شما مسئولیت نگهداری بدن شما و تمامی نقش های آن در طول روز را دارد، بنابراین استراحت کافی در طول شب برای تأمین سلامت عمومی بدن امری ضروری به شمار می رود. اگر تشک شما نتواند همانند یک تشک طبی راحتی اندام شما را در هنگام استراحت تأمین کند، می تواند منجر به افزایش دردهای مفصلی شما گردد. یک تشک طبی با طراحی ویژه خود می تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

ساختار تشک طبی

تشک های طبی با لایه های نگهدارنده متنوعی در بازار کالای خواب وجود دارند فواید و ویژگی های خاص خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در اینجا تعدادی از ساختارهای داخلی تشک های طبی استاندارد معرفی شده است.

  • فنر استاندارد متصل یا منفصل 
  • فنرهای پاکتی
  • مموری فوم
  • فوم ریلکس
  • فوم ژل
  • لاتکس
  • مواد طبیعی پر کننده

 

بهترین تشک برای کمر درد و دیسک کمر

زمانه امروز ، عصر فعالیت‌های بدنی غیرمتعارف مانند پشت میز نشینی‌های طولانی مدت در محیط کار است که در درازمدت میتواند به ستون فقرات آسیب‌ های جبران ناپذیری وارد نماید. یکی از دردهایی که امروزه بسیاری با آن دست به گریبان هستند کمر درد و دردهای ناشی از ساییدگی غضروف مهره‌های کمر است که باعث ایجاد دیسک کمر می‌گردد. استفاده از تشک‌ هایی که سفتی و  انعطاف پذیری متناسب و استانداردی دارند یکی از راه‌های رفع این گونه دردها و ناراحتی ها هنگام خواب می‌ باشد.

 

بهترین نوع تشک برای این گونه دردها استفاده از تشک مدکال و طبی است که انواع خاص آن مانند تشک طبی، تشک طبی فنری یا تشک‌های گران تری مانند تشک‌های مموری فوم می‌توانند با ایجاد یک بستر مناسب دردهای ستون فقرات را کاهش دهند و حتی گاهی باعث درمان آن گردند. در نتیجه اگر مدتهاست که دچار کمردرد هستید بهتر است تشک‌های قدیمی خود را کنار بگذارید و برای رفع دردهای خود قدمی اساسی بردارید. خرید تشک خوشخواب طبی یا خرید تشک خوشخواب طبی فنری مهمترین گزینه ای است که پیش رو دارید که می‌تواند کمک بسیاری در کاهش دردهای شما نماید.

 

در صورتی که تمایل به خرید تشک طبی ، فنری و تشک رویال با کیفیت برای خود دارید ، همین حالا از فروشگاه کالای خواب رویال دیدن کنید و تشک مورد نظر خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.

 

 




فال دوم شهریور
نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1398
بازدید : 193
نویسنده : ...

فال روزانه شنبه 2 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز ممکن است خواب های خیلی عجیب یا آشفته ای ببینید که ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد. ضمیر ناخودآگاه شما امروز به شدت فعال شده است و این تصاویری که دیده اید به احتمال زیاد نشانه ها و …

فال روزانه شنبه 2 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز ممکن است خواب های خیلی عجیب یا آشفته ای ببینید که ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد. ضمیر ناخودآگاه شما امروز به شدت فعال شده است و این تصاویری که دیده اید به احتمال زیاد نشانه ها و پیام هایی در خود دارند، پس با دقت به آنها فکر کنید. هر چند عجیب به نظر می رسد اما شاید حتی بتوانید از این راه به مشکلات موجود در روابط عاطفی خود و ریشه های آنها پی ببرید! با وجود میل شدیدی که به حفظ استقلال خود دارید، امروز نسبت به همیشه به عشق و محبت طرف مقابلتان بیشتر نیاز دارید و این موضوع چالشی را در شما به وجود آورده است که حل آن برایتان کمی دشوار خواهد بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز ناگهان خواسته های عجیب و غریبی پیدا کرده اید و خودتان هم نگران این هستید که مبادا با بیان کردن آنها بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله بیفتد و آرامشی که در حال حاضر در رابطه تان وجود دارد از بین برود. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که این احساسات و نیازهایتان را بی آنکه چیزی به کسی بگویید در قلب خود دفن کنید، اما دیگر تا به حال باید این را فهمیده باشید که سرکوب کردن هر احساسی تنها باعث شدیدتر شدن آن خواهد شد. بهتر است سعی کنید صمیمیت بین خودتان و طرف مقابلتان را بیشتر کنید تا هر دو طرف بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی در مورد نیازهایشان صحبت کنند.

فال روزانه متولدین خرداد:

بعضی از وسایل و ابزارهای الکترونیکی که شما به طور معمول استفاده ی زیادی از آنها دارید امروز ممکن است خراب شوند و یا حداقل میزان کارآیی مورد انتظارتان را نداشته باشند. این موضوع می تواند شما را عصبانی کند، اما مواظب باشید حرصتان را با مشت و لگد و حرکاتی از این دست سر آنها خالی نکنید، به جای این کارها با یک فرد متخصص تماس گرفته و بخواهید که آنها را برایتان تعمیر کند. امروز بعضی از دوستانتان با حرف های اغراق آمیز و داستان های عجیبی که تعریف می کنند علامت سوال های بسیاری را در ذهن شما ایجاد می کنند. از سؤال پرسیدن خجالت نکشید و اگر نقطه مبهمی در حرف هایشان وجود دارد راجع به آن صحبت کنید.

فال روزانه متولدین تیر:

شما امروز نسبت به انجام به موقع کارها حساسیت فوق العاده ای دارید، اما وادار کردن افرادی که با آنها سر و کار دارید به این که وظایف خود را سر وقت انجام دهند ممکن است برایتان دشوار و آزار دهنده باشد. نگران نباشید زیرا کارها در آخرین لحظه به طور معجزه آسایی روبراه می شوند. اگر هنوز مجرد هستید امروز ممکن است با فرد جدیدی آشنا شوید که شما را به شدت به خود جذب خواهد کرد. شاید فکر کنید که او بهترین زوج برای شما می تواند باشد، اما بهتر است کمی بیشتر احتیاط به خرج دهید. این شخص به ظاهر فوق العاده ممکن است ویژگی های رفتاری ناپسندی داشته باشد که شما از آنها آگاه نیستید، پس کمی به خودتان وقت بدهید تا شناخت بهتری از او پیدا کنید.

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

ممکن است که شما رویاهایی در سر داشته باشید که با زندگی فعلی شما و آنچه در حال حاضر دارید انجام می دهید از زمین تا آسمان فرق داشته باشند. شما ترجیح می دهید که فعلا چیزی در مورد این موضوع به اطرافیان خود نگویید تا از نصیحت ها و مخالفت های احتمالی آنها اجتناب کنید، اما صحبت کردن با دوستی که مورد اعتمادتان است می تواند حالتان را خیلی بهتر کند. امروز در خانه کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، اما مهمان های ناخوانده به شما اجازه نمی دهند کارهایتان را آن طوری که انتظارش را داشته اید پیش ببرید. به جای اینکه عصبانی و ناراحت شوید، در صورتی که کارتان آنقدر مهم است که نمی شود آن را به تعویق انداخت، وضعیت را برای مهمان هایتان توضیح دهید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز شما به بودن در اجتماع نیاز شدیدی دارید، اما بودن در کنار دیگران شاید به آن خوبی که انتظار دارید هم نباشد. اختلاف نظرهایی که بین شما و اطرافیانتان وجود دارند ممکن است باعث شوند که احساس تنهایی بکنید و بخواهید از آنها فاصله بگیرید. به جای این که خودتان را از بحث کنار بکشید نظرهایتان را صادقانه بیان کنید، شاید بتوانید با صحبت کردن در مورد اختلاف نظرها نقاط مشترک زیادی پیدا کنید. امروز تا جایی که می توانید به طور حضوری با دوستان و اعضای خانواده صحبت کنید، زیرا تماس ها و پیام های اینترنتی و امثال آن با مشکلات زیادی همراه خواهند بود و به احتمال زیاد نخواهید توانست ارتباط مطلوبی برقرار کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

به نظر می رسد که مسائل و مشکلات مالیتان دارند بیشتر و بیشتر می شوند و شما برای یافتن راه حلی برای رهایی از آنها تحت فشار قرار گرفته اید. این وضعیت موقتی است، اما این فشاری که روی خود احساس می کنید بجای این که به شما کمکی بکند بیشتر حالت بازدارنده دارد. همه ی این کارها را کنار بگذارید و این آخر هفته را با خیال راحت استراحت کنید و خوش بگذرانید، کمی که حال روحیتان بهتر شود خیلی راحت تر خواهید توانست راه حل این مشکلات خود را پیدا کرده و بودجه تان را مدیریت کنید. امروز شما هیچ تمایلی به تنها ماندن ندارید، پس تا می توانید دور خودتان را با دوستان و اعضای خانواده شلوغ کنید و در کنار آنها خوش باشید.

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز اوضاع در محل کارتان اصلا باب میل شما نیست و احساس می کنید پشت پرده یک چیزهایی در جریان است که شما از آن بیخبر هستید. یکی از همکارانتان هم که معمولا خیلی راحت تر ارتباط برقرار می کرده است از شما فاصله گرفته و تمایلی به صحبت کردن نشان نمی دهد. در هر حال به نفعتان است که زیاد به کنار زدن این پرده ی اسرار اصرار نورزید. شاید همه ی اینها خیالات باطلی بیش نیستند و همکارتان فقط درگیر افکار و مسائل شخصی خودش است. فراموش نکنید که احترام یک خیابان دو طرفه است. امروز در خانه ماندن شما را دیوانه خواهد کرد، پس حتما، حتی اگر برای مدت کوتاهی هم که شده از خانه بیرون بزنید و هوایی بخورید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از رویاهای شب گذشته ی خود در ذهنتان خواهید داشت که درک آنها برایتان دشوار به نظر می رسد. آنها را یک جا یادداشت کرده و کمی در موردشان فکر کنید، این کار کمک زیادی در درک آنها به شما خواهد کرد. امروز برای شما در نظر گرفتن منطق و احساس و ایجاد تعادل بین آنها کار سختی به نظر می رسد و به همین دلیل هم ترجیح می دهید که فعلا به چالش هایی که در رابطه عاطفیتان وجود دارند نزدیک نشوید، اما این کار کمک چندانی به شما نخواهد کرد. سعی کنید در مورد چیزهایی که ذهنتان را مشغول کرده اند با طرف مقابلتان صحبت کنید. اشکالی ندارد اگر تصمیم گیری را به روزهای دیگر موکول کنید.

فال روزانه متولدین دی:

اطرافیان شما معمولا وقتی با مشکلی مواجه می شوند به سراغ شما می آیند، زیرا خوب می دانند که هیچ کس در مواجهه با مشکلات نمی تواند به سرسختی شما باشد، اما امروز شما برعکس همیشه حتی برای حل مسائل و انجام کارهای خودتان هم با مشکل مواجه هستید و نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید. اشکال ندارد! کمی استراحت کنید. امروز شاید یکباره با دوستانتان تصمیم بگیرید کاری هیجان انگیز و ماجراجویانه انجام دهید، مثلا بدون مقدمه به یک سفر یکی دو روزه در دل طبیعت بروید. به احتمال زیاد به شما خوش خواهد گذشت، اما باید در نظر داشته باشید به جایی بروید که به خوبی می شناسید و احتمال بروز مشکلات برایتان در حداقل میزان ممکن قرار دارد.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ممکن است اخباری به گوشتان برسد که مژده ی موفقیت حرفه ایتان را برای شما به همراه داشته باشد، شما مسلما خیلی هیجان زده خواهید شد، اما باید مواظب باشید که این هیجان خود را زیاد در میان همکارانتان بروز ندهید، زیرا این کار شما ممکن است باعث ایجاد احساس حسادت در بعضی از آنها شده و همین برایتان دیر یا زود دردسرساز خواهد شد. به نفعتان است که هیجان و خوشحالی خود را با خانواده و دوستانتان در میان بگذارید. شاید برنامه های خیلی زیادی برای امروزتان چیده باشید و در نیمه های روز ناگهان به این نتیجه برسید که انجام این همه کار در یک روز غیر ممکن خواهد بود. هنوز دیر نشده، کارهای غیر ضروری را حذف و برنامه تان را سبک تر کنید.

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

اگر قرار است به یک سفر هوایی به مقصدی دوردست بروید به شما توصیه می کنیم که این سفر را در صورت امکان به تعویق بیندازید. اگر حتما باید به این سفر بروید، خودتان را برای تأخیر، گم شدن چمدانتان و یا تکان های شدید هواپیما به خاطر شرایط بد هوا آماده کنید. همچنین، امروز روز خوبی برای برنامه ریزی کردن برای رفتن به یک سفر نیز نخواهد بود، زیرا آن سفر حتی اگر چند هفته بعد هم باشد با همین شرایط همراه خواهد بود! پس چند روزی دست نگه دارید. امروز شما اصلا حال و حوصله ی کارهای تکراری و خسته کننده ی روزمره را ندارید، پس تا جای ممکن برنامه تان را سنگین نکنید و بیشتر وقتتان را به تفریح و استراحت اختصاص دهید.

فال روزانه شنبه 2 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!




طنزهای پ ن پ
نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1398
بازدید : 208
نویسنده : ...

طنز های په نه په (14)

 

په نه په

     مگس اومده تو خونه، رفتم حشره کش آوردم، مامانم می گه می خوای بکشیش؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    رفتم گل فروشی، می گم ببخشید، کاکتوس هم دارید؟ می گه واسه دکور می خواین؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو خونمون شتر پرورش می دیم، می خوام یه وقت احساس غربت نکنن، حس کنن خونه خودشونه!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    از حموم اومدم بیرون، حوله تنم کردم مادرم می گه حموم بودی؟ پـَـــ نــه پـَـــ تجویز دکتره روزی دو بار قبل از غذا حوله بپوشم!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    سر جلسه امتحان به جلوییم میگم سوال ۳ رو بلدی؟! میگه آره می خوای!؟ پـَـــ نــه پـَـــ نگرانت بودم میخواستم اگه ننوشتی بت بگم!!!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    اومدم در یخچالو باز میکنم دنبال غذا مامانم میگه گشنته؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم ببینم کی هی چراغ این تو رو خاموش روشن می کنه!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    تو حموم به مامانم می گم یه صابون بده میگه: مگه صابون نیست؟ پـَـــ نــه پـَـــ تعدادمون زیاده میترسم یه وقت کم بیاد!!!!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم ببخشید آقا قفس شیرا کجاست ؟ میگه بازدید کننده ای پـَـــ نــه پـَـــ نه از اقوامشون هستم اینورا کاری داشتم گفتم سری بهشون بزنم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    یارو کارتن خواب رو دیده میپرسه گداست؟ پـَـــ نــه پـَـــ کارمند بانکه! محل زندگیشون اینجا تو کارتنه !

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    پارتی بودیم … ملت اون وسط داشتن دستارو تکون میدادن و میرقصیدن … رفیقم میگه دارن میرقصن!؟ پـَـــ نــه پـَـــ اینجا گیر افتادن! دارن برای هلیکوپتر امداد دست تکون میدن تا نجاتشون بده

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    از سایت ۴SHARED میخواستم یه فایل دانلود کنم ….. ۵۶۰ ثانیه صبر کردم بعد پیغام میده : میخوای این فایل رو دانلود کنی ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خیلی حال داد یکبار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم ….. نیایا

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم !

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    رفتم تی وی پرشیا واسه تست رقص ممد خردادیان گفت : اومدی برقصی ؟ !!! پـَـــ نــه پـَـــ اومدم تاتیانا برقصه من شاباشش کنم !!!!!!
    از اون ور رفتم Next Persian Star مهرداد گفت اومدی بخونی ؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم ببینم رنگ موهای وارطان طبیعیه یا مصنوعی !!!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    تو خونه جلو کامپیوترم نشستم داداشم از بیرون اومده میگه خونه ای؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو جاده تهران – قمم…میگه پای سیستمی؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پشت فرمونم دارم تو اتوبان رانندگی می کنم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

    تو خیابون دست دوست دخترمو گرفتم دارم رد میشم دختر خالم دیدتم میگه اااا دوست دخترته؟؟؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ کوره دارم از خیابون ردش میکنم ثواب داره

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـــ نــه پـَـــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن….




باربری در سعادت آباد
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 229
نویسنده : ...

 

باربری در سعادت آباد 

جابه جا بار یک باربری در سعادت آباد است که  ارائه دهنده خدمات حرفه ای اسباب کشی در تهران می باشد این شرکت به صورت تخصصی و با تجربه ای که در امر اثاث کشی منزل دارد خود را موظف می داند به عنوان بهترین باربری در تهران و بهترین اتوبار در سعادت آباد خدمات حرفه ای اسباب کشی را انجام دهد . باربری جابه جا بار در سعادت آباد دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و در هر زمانی که شما بخواهید اسباب کشی کنید ما در اتوبار در خدمت شما خواهیم بود.

اگر به دنبال یک شرکت باربری خوب در محدوده سعادت آباد تهران برای خدمات حمل بار و اسباب کشی خود هستید ، میتوانید شرکت ما را بعد از مشاهده نظرات مشتریانمان در سایت www.jabejabar.com انتخاب کنید.


شرکت باربری جابه جا بار در استان تهران به بهترین روش ممکن خدمات اسباب کشی را انجام داده و دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری داران تهران است اگر در هر نقطه از تهران هستید می توانید با اتوبار جابه جا بار تماس بگیرید و از خدمات این شرکت بهره کامل را بگیرید.

 اتوبار سعادت آباد در منطقه سعادت آباد به بهترین روش عمل می کند و برای اثاث کشی شما در خدمتتان خواهد بود. باربری در سعادت آباد دارای پرسنلی است که در هیچ یک از باربری های تهران نمی توانید آنها را پیدا کنید .
باربری در محدوده سعادت آباد به بهترین سبک ممکن خدمات اثاث کشی و بسته بندی را انجام می دهد . شما با تماس با شماره 1777 شرکت باربری جابه جا بار می توانید از خدمات اتوبار در این منطقه آگاه شوید.

 اگر در محدوده سعادت آباد کسی را می شناسید که نیازمند خدمات باربری است باربری جابه جا بار بهترین شرکت اثاث کشی و اسباب کشی در سعادت آباد است و می تواند به بهترین سبک ممکن سرویس دهی خدمات بسته بندی و حمل بار را انجام دهد.

 

خدماتی که شرکت حمل و نقل و باربری جابه جا بار انجام می دهد شامل موارد زیر است :

  • در مراحل اول جابجایی بار شما را همراهی می کند و اگر لازم باشد خدمات بازدید از وسایل شما را به عمل می آورد
  • در مراحل بعدی خدمات باز کردن وسایل منزل شما را انجام می دهد یعنی به صورتی که کلیه وسایل شما توسط تیم برگزیده این شرکت بسته بندی می شود
  • یک خاور مسقف و موکت کاری شده که برای اسباب کشی تعبیه شده است برای اثاث کشی منزل شما ارسال می شود
  • خدمات حمل بار به شهرستان را انجام می دهد ، و خدمات بیمه باربری را به سبکی حرفه ای برای شما به عمل می آورد
  • امور حمل و نقل به تمامی نقاط تهران و شهرستان های همجوار توسط تیمی مجرب و حرفه ای برای شما انجام داده می شود

مناطق تهران که زیر نظر شرکت باربری و اتوبار در سعادت آبادهستند :

این شرکت برای بهبود هر چه بهتر سرویس دهی خدمات اسباب کشی و باربری تصمیم به ایجاد سرویس دهی شبانه روزی در تمامی نقاط تهران کرده است و به بهترین نحو ممکن امور حمل بار و اسباب کشی را انجام می دهد ، در غرب تهران به بهترین نحو ممکن سرویس دهی باربری غرب تهران به ویژه سعادت آباد را ایجاد کرده است که می توانید از آن استفاده کنید در شمال تهران نیز سرویس دهی حمل بار به بهترین روش را برایتان به عمل می آورد که می توانید از آن استفاده کنید شما می توانید با بهبود هر چه بهتر خدمات اثاث کشی منزل و حمل بار در تهران به بهترین روش ممکن امور جابجایی بار را انجام بدهید ، نگران هیچ چیزی نباشید این موسسه در قدم به قدم کار اثاث کشی در خدمت شما خواهد بود




بازدید : 143
نویسنده : ...

صبح سه شنبه را با سلطانِ صدا، عموحسن آغاز می‌کنم. جادوی صدای شماعی‌زاده جوانه‌ی کوچک امید را در دلم می‌رویاند. شاید تلقین باشد. شاید هم نباشد. به هر حال نمی‌توانم احساسی را که از صدایش در وجودم جریان پیدا می‌کند، انکار کنم.
زنده باشی مرد!
من هر چقدر هم فرهیخته و روشنفکر شوم، تا همیشه کشته‌مرده‌ی صدا و ترانه‌هایت می‌مانم.
 




نوشته شده در 26 مرداد 1398
بازدید : 243
نویسنده : ...

حالا که آفتاب نیم‌روز بالکن اتاقم را روشن کرده و بیرون از این اتاق، درخت انجیرِ توی حیاط با نسیم‌های تابستانی تکان می‌خورد و دمنوش‌ام زیر باد کولرگازی آرام‌آرام سرد می‌شود، به این فکر می‌کنم که همین را آرزو کرده بودم که غول چراغِ کائنات برآورده‌اش کرده؟ این که هر روز صبح به قصد «نوشتن» از خانه بیرون بزنم و به میزی برسم که صاحبش، تنها انتظارش از من فکر کردن است و نوشتن. ایده‌آل‌ترین شغل همین است؟ روزی هشت ساعت فکر کنی و ثمره‌ی فکرهایت را به کلمه تبدیل کنی و «نویسنده» خطاب‌ات کنند؟
دنبال بهانه‌ می‌گردم برای غر زدن. خودِ برترم فرمان می‌دهد: «خفه شو و ممنون باش که پشت این میز معمولی نشسته‌ای و دور و برت را کلمات و کتاب‌ها احاطه کرده‌اند.» راستش خودِ برترم حتی وقتِ نصیحت کردن هم از کلمات قلنبه سلنبه و ادبی استفاده می‌کند.

از دمنوشِ گل‌گاوزبان و چای‌سبزم می‌پرسم: «واقعا نویسنده‌ام؟» یک برگ وا رفته‌ی گل‌محمدی می‌آید لبِ ماگِ گربه‌ای: «آره خره!» و یادم می‌آید خیلی وقت است هر جا می‌رسم و هر فرمی که زیر دستم می‌آید، یکی از جاهای خالی را با عجیب‌ترین و دست‌نیافتنی‌ترین و ساکت‌ترین شغل دنیا پر می‌کنم: نویسنده!

لعنت به من که یدک کشیدن عنوان «نویسنده»، عذاب‌ وجدان داستان‌های نیمه‌کاره را بیدار می‌کند.
مشق امروزم این است که برای گروهی از مخاطب‌ها بنویسم چطور می‌توانند نویسنده شوند.
خودم چطور با نوشتن آمیختم و حالا جز جداناپذیر زندگی‌ام شده؟ به ظهرهای روشن پنج‌سالگی‌ام برمی‌گردم که مامان با حوصله جک و لوبیای سحرامیز را می‌خواند و کمکم می‌کرد با جک به جهانی عجیب و پراتفاق قدم بگذارم. بی‌اغراق می‌گویم که نوشتن من را به جهانی از جنسِ جهان جک هدایت می‌کند: آرام و در عین حال عجیب و پراتفاق. 




نوشته شده در 26 مرداد 1398
بازدید : 262
نویسنده : ...

انقده تو خوبی
می‌ره بالا توقع...




نوشته شده در 26 مرداد 1398
بازدید : 244
نویسنده : ...

از سختی‌های کار هم می‌تونم به دماغ‌بالاکشیدنِ همکارم اشاره کنم. تو مسیر بادِ مستقیم کولرگازی نشسته و امروز از اون روزاییه که دماغ‌بالاکشیدنِ یه نفر می‌تونه منجر به خودکشی‌ام بشه.

این‌جاست که شاعر می‌گه: «برام یه هدفون کافیه تو جهنم...» و با همین مصرعِ درپیت می‌زنه تو هدف.




نوشته شده در 26 مرداد 1398
بازدید : 256
نویسنده : ...

از بلندای نگاه تو
فقط پروازه
و پروازه
و پرواز
 




تست آنلاین جاه طلبی
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 211
نویسنده : ...

آیا جاه طلب هستید؟

برای برخی افراد موفقیت مادی، نیروی برانگیزنده ای در کل زندگی آنهاست. آنها به طور مداوم تلاش می کنند که در صدر قرار بگیرند و این ماموریت را از ملاحظات دیگر، مانند خانه، خانواده و فعالیت های اوقات فراغت مهمتر می دانند.

دیگران برای اینکه در صدر قرار بگیرند اهمیت قایل نیستند و از اینکه زندگی متعادل و نه چندان استرس زایی دارند، خوشحال هستند. شما کدام تیپ هستید؟ آزمون زیر باید به شما کمک کند تا دریابید.


1. آیا وقتی هنوز در مدرسه تحصیل می کردید، می دانستید می خواهید چه کاره شوید؟
الف - بله
ب - خیر
ج - مطمئن نیستم

2. آیا موافقید که بهترین چیزها در زندگی رایگان هستند؟
الف - بله
ب - مطمئن نیستم
ج - خیر

3. آیا برنده شدن برای شما مهم است؟
الف - مطمئن نیستم
ب - بله
ج - خیر

4. آیا بیش از حدی که باید کار می کنید؟
الف - خیر
ب - مطمئن نیستم
ج - بله

5. آیا احساس می کنید که به دستمزد زیادی نیاز دارید؟
الف - بله
ب - شاید
ج - خیر

6. آیا برای ترفیع بعدی خود برنامه ریزی کرده اید؟
الف - خیر
ب - بله
ج - مطمئن نیستم

7. آیا می توانید یک کاپیتان کشتی خوب از خود بسازید؟
الف - مطمئن نیستم
ب - خیر
ج – بله

8. اگر می توانستید زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنید به حقوق کمتری رضایت می دادید؟
الف - بله
ب - خیر
ج - مطمئن نیستم‌

9. آیا با دوست خود برای ترفیع رقابت می کنید حتی در صورتی که ممکن است رابطه شما را به خطر بیندازد؟
الف - بله
ب - مطمئن نیستم
ج - خیر

10. آیا دوست دارید با افراد موفق رقابت کنید؟
الف - خیر
ب - مطمئن نیستم
ج - بله‌

11. آیا از میزان پیشرفت جاری خود ناخشنود هستید؟
الف - مطمئن نیستم
ب - خیر
ج - بله

12. آیا برای رشد حرفه خود برنامه ای دارید؟
الف - بله
ب - مطمئن نیستم‌
ج - خیر‌

13. آیا با یک تصمیم ناگهانی یک روز را تعطیل می کنید؟
الف- بله
ب- مطمئن نیستم
ج- خیر

14. آیا اشخاصی را که در دنبال کردن موفقیت بی باک هستند، تحسین می کنید؟
الف - بله
ب - خیر
ج - مطمئن نیستم

15. آیا موافق هستید که عشق به پول مایه تمام بدی ها است؟
الف - مطمئن نیستم
ب - بله‌
ج - خیر‌

16. آیا از چیزهای لوکسی که با پول می شود خرید لذت می برید؟
الف - خیر
ب - بله‌
ج - مطمئن نیستم

17. آیا شما مادونا را بیشتر تحسین می کنید یا ماهاتما گاندی را؟
الف - مادونا
ب - گاندی
ج - مطمئن نیستم‌

18. آیا دوست دارید با پرسه زدن در باغ وقت خود را سپری کنید؟
الف - بله‌
ب - خیر‌
ج - مطمئن نیستم

19. آیا در مدت وقت آزاد، به کار خود زیاد فکر می کنید؟
الف - گاهی
ب - اغلب
ج - به ندرت‌

20. آیا مقام برای شما اهمیت دارد؟
الف - خیر
ب - بله
ج - مطمئن نیستم‌

21. آیا برای شما مهم است که یک اتومبیل جدید و پر قدرت را برانید؟
الف - بله
ب - مطمئن نیستم.
ج - خیر

22. آیا انتظار دارید در سیاست موفق شوید؟
الف - بله
ب - مطمئن نیستم‌
ج - خیر‌

23. آیا آرزو می کنید که از رقابت دست بکشید و کار دیگری که کمتر استرس زا باشد انجام دهید؟
الف - بله
ب - مطمئن نیستم
ج - خیر

24. آیا افراد عمدتا از روی محبت یا احترام به شما می نگرند؟
الف - احترام
ب - محبت
ج - مطمئن نیستم

25. آیا صرفا به این علت که افراد برای شما مفید هستند با آنها معاشرت می کنید؟
الف - خیر
ب - مطمئن نیستم
ج - بله




به وبلاگ خود خوش امدید
نوشته شده در 0 0
بازدید : 205
نویسنده : ...
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد